Polski hack'n'slash Kajko i Kokosz: Na plasterki z pierwszym gameplayem
Premiera gry zaplanowana jest na 2023 rok
Co najmniej 20 lat za późno
Tragicznie to wygląda.
Ten upośledzony dubbing tylko dolewa oliwy do ognia.
Może jestem fanem gry retro i Indie z pixel art, ale to wygląda nieciekawe i odpychające. To wygląda jak tania, marna gra z mikropłatności na smartfonie.
Kajko i Kokosz a hack'slash nie pasują do siebie.
To grafika koncepcyjna, ale właśnie mniej więcej tak powinna wyglądać sama gra. Komiksowa stylistyka nadała by chociaż trochę unikatowości.
Taka trochę bida konwencja:) Potencjał jest bez wątpienia
Edit:
Bardzo fajne są ikony broni, przedmiotów. Proste i konkretne
Tragicznie to wygląda.
Ten upośledzony dubbing tylko dolewa oliwy do ognia.
Las i teren są po prostu stylizowane i pochodzą chyba z assetów ze sklepu unity, postacie i gui są dużo brzydsze i nie pasują do niego
Ale naprawdę absolutnie zła jest animacja chodzenia bohatera a widać ją cały czas
O nie mogę się doczekać, aż dostanę tę grę przy okazji, jak będę kupował Bakusia, albo Corn Flakesy
Premiera gry zaplanowana jest na 2023 rok
Co najmniej 20 lat za późno
Może jestem fanem gry retro i Indie z pixel art, ale to wygląda nieciekawe i odpychające. To wygląda jak tania, marna gra z mikropłatności na smartfonie.
Kajko i Kokosz a hack'slash nie pasują do siebie.
PRAWIE, jak Sacred 1 xD
Ale pioseneczka pod koniec fajna :) Pasowałaby nawet do gry AAA.
Animacja chodzenia totalnie niezgrana z prędkością poruszania postaci, postać wygląda jakby się ślizgała na lodzie.
Jak toporna wersja Polan 2 to wygląda, bo w Polanach wszystko jakoś dynamiczniejsze i bardziej responsywne było. Szykuje się mega hit.
Jakby dali drugi utwór muzyczny na początku, a pierwszy w ogóle pominęli to odbiór byłby lepszy. Poza tym żwawej z animacjami, ściszyć dźwięk opowiastki, kości rzucać o wiele szybciej i pokazywać tylko końcową animacje jakie cyfry wypadły, wcześniej jakiś szybki blur wystarczy. Tyle co mogę powiedzieć na tą chwilę.
Ktoś chyba mocno inspirował się muzyką z Ori :D
Hahaha to samo pomyślałem już po swoim komencie :D Muzyka - zdecydowanie najmocniejszy punkt tego fragmentu.
Ale gowno. I jeszcze sobie kupili komentarze na YT, ze niby gracze czekają na to arcydzieło xD
O mój boże, już dawno nie widziałem czegoś tak beznadziejnie wykonanego. To wygląda jak kiepska reklama gry na smartfona albo i gorzej.
To grafika koncepcyjna, ale właśnie mniej więcej tak powinna wyglądać sama gra. Komiksowa stylistyka nadała by chociaż trochę unikatowości.
Coś czuję, że inspiracją (zwłaszcza w zakresie humoru i narracji) było The Bard's Tale z 2004 roku. No, ale nie wyszło. :) Zmęczyła mnie ta gra po minucie patrzenia na nią i słuchania tego co ma do powiedzenia Kokosz.
PS. Kiedy spodziewałeś się większej kupy niż miała być, ale jesteś dumny z tej mniejszej, ale jednak kupy. :)
szczerze, to spodziewałem się ze twórcą gry będzie jakiś 50-60 latek a nie wysportowany brodacz bez siwizny
Dziwią mnie te wszystkie negatywne komentarze. To przecież pre-alpha. PRE-alpha. To cud, że tam coś jest animowanego, bo na takim etapie MVP to właściwie wystarczy podstawowa detekcja kolizji. Na tym etapie opracowuje się mechanikę, podstawowe założenia, ogarnia projekt i silnik. Fakt, że pewnie niektórzy moderzy mogą zrobić coś lepszego nawet na darmowych assetach w Unity czy Unreal Engine ale tragedii nie ma, jak na bardzo wczesną alphę. Na tym etapie to nawet można wszystko wywalić do piachu i zacząć od nowa, jeśli jest potrzeba.
Wiec po co to w ogole pokazywac? W tym przypadku negatywny odbior jest adekwatny do zaprezentowanego materialu.
Ja ocenię nie tylko grafiki, ale również sam gameplay w tej chwili, bo też jest kiepski i pozostawia wiele do życzenia. Większości gry z samego gatunku są o wiele lepsze od tego. Coś takiego nie powinno zostać pokazany, bo to byłby antyreklama. Chyba że UNIKALNY mechanik gry, co mogłoby przyciągnąć graczy.
Jak inni twórcy pokazali gameplay gry lub trailer po raz pierwszy, to wrażenia pozytywna. Na tym polega różnica.
Przynajmniej twórcy poczytają negatywne komentarzy i będą wiedzieć, że mają bardzo długie roboty przed sobą. Mają sporo rzeczy do poprawienia.
Chcieli znać nasze opinie, to mają. Przynajmniej szczerze.
Grafiki nie komentuje, bo może jeszcze wygladac inaczej w finalnym produkcie. Jednak forma komentowania na bieżąco wydarzen mi nie odpowiada w ogole. Nie dosc, ze teksty slabe, to wypowiadane w strasznie irytujacy sposob. Po kilkunastu minutach grania glowa by mnie bolala od tego pieprzenia.
Seria z Kajkiem i Kokoszem to nadal najlepiej sprzedający się polski komiks i teraz chcą wycisnąć z marki co jeszcze można pod innymi postaciami, ale tak kiepsko prezentującej się gry nawet fani nie kupią.
Kajko i Kokosz Windows 98 Edition, Dink Smallwood ma konkurencję.
To już toporny Din's Curse wygląda lepiej (i nie mam tu na myśli tylko grafiki).
Mogli tego nie pokazywać bo wygląda po prostu to tragicznie (Nie tylko graficznie).
Grafika dla mnie nie ma znaczenie bo to żaden wyznacznik dobrej gry. No ale szybkość walki jak i poruszanie się wymaga sporo pracy bo jest strasznie ślamazarne. Animacje też nie wyglądają najlepiej ale będe obserwował jak ta gra się rozwija.
Rzut izomeryczny i dubbing psują tą grę
Via Tenor
Polski wydawca gier wynajdujący zagubiony element pomiędzy "gry nie ma" a "prealfa".
niech troche zwolnią akcje i zadawanie ciosów bo nie widać maczugi. tam chyba jest z 270/h
Jeśli nie CGI... Wydają się bardziej realistyczne niż w The Hobbit, ale nadal jest oczywiste, że zostały stworzone za pomocą grafiki komputerowej