Wielki rywal LoL-a gryzie piach; serwery Heroes of Newerth wyłączone
HoN nigdy nie był poważnym konkurentem dla LoLa, głównie dlatego bo był początkowo płatny.
Popularnością nie grzeszyła skoro wszyscy usłyszeli o niej dopiero gdy przestała istnieć
Albo jesteś za młody albo zwyczajnie zapomniałeś. Jak HoN wychodził to było tyle samo tematów o 'nowym pogromcy LoLa' co z reguły było tematów o "nowym pogromcy WoWa" jak wychodziło nowe MMO.
A prawda jest taka, że HoN był po prostu gorszy i słabiej rozwijany niż LoL. I tak nieźle, że dopiero teraz wyłączyli te serwery bo gra już myślałem, że jest od dawna martwa.
Przecież LoL i HoN powstawały w tym samym czasie, jakim niby sposobem jedno miało być pogromcą drugiego? Zacznijmy też od tego, że HoN był bardziej przeportowaniem Doty na niezależnego klienta i prześmiewczo był nazywany jako "Dota1,5", a obie te gry mają zupełnie inne podejście do gameplayu i nawet nie są podobne (poza czysto podstawowymi mechanikami)
HoN wyszedł później, jakoś z rok chyba? LoL już wtedy rządził na rynku. Później miał też open betę.
A inne podejście do gameplayu może mają, ale tak samo z Dotą i LoLem, a jednak wszyscy je ciągle porównują, więc nie widzę powodu, dla którego te nie miałyby być porównywane.
Heroes of Newerth, jako de facto kalka oryginalnego moda DoTA, najwyraźniej nie miało wystarczającej siły przebicia.
Pierwowzorem to była właśnie DotA do Warcraft 3 a LoL to kopia Doty z innymi bohaterami i nieco zmienioną mechaniką, ale rdzeń rozgrywki jest identyczny. I tak zawsze wolałem pograć w Dotę niż w jej kopię jak LoL czy HoN.