Dragon's Dogma 2 w produkcji, popularny RPG po latach dostanie sequel
Taki gry uwielbiam, na grach rpg fantasy sie wychowałem, w Dragon Dogme grałem i nie udalo mi sie ukończyć.
Brak szybkiej podrozy na wzor innych gier (Elder Scrollsy, Wiedzmin, Asassyn itd.) zmęczył mnie na tyle, ze przestalem grac.
Dark Arisen jakies kryształy wprowadzil, ale to dalej bez sensu. Gigantyczna strata czasu i generowanie nudy te podróże z losowo generowanymi przeciwnikami.
Jesli to zlikwiduja w dwojce i przejda na system elders scrolls czyli raz okryta miejscówka i poza walka mozesz sie tam teleportować, to dostaniemy lux gre RPG.
Walka juz byla poerwsze klasa od ktorej wszystkie soulsy moglyby sie po prostu uczyć.
Niby były jakieś plotki, ale nie spodziewałem się, że się tego doczekamy, czekam!
Uwielbiam DD. Mam w tej grze chyba zdrowo ponad 500 godzin na wszystkich platformach (ps3,ps4,pc). Nie jest to gra doskonała, ale to co robi, robi wybitnie (walka, eksploracja, klasy postaci).
...W dodatku w przeciwieństwie do innych rpgów z ostatniej dekady kiedyś się kończy :D
Wiadomość dobra ale...
Fani DD ( do których i ja należę ) od kilku lat proszą o seqel. Od ponad 2 lat gdzieś tam krążą plotki, że DD2 jest w produkcji - ale to tylko plotki życzeniowe.
To co było pokazane wczoraj na "prezentacji" to ochłap na tkzw. od***cie się.
W DD2 zagramy - najszybciej w 2025 roku. Jak złożą team developerski. Moim zdaniem - właśnie wczoraj padła decyzja, że "dobra, robimy DD2"
Pierwsza część jest bardzo dobra. Walka, potwory czy system pomagierów są świetne, e kwestie narracyjne leżą i kwiczą. Questy poboczne są nudne, postaci do zapamiętania brak, a fabuła to zmarnowany potencjał. Szczerze liczę, że rozwiną te elementy.
O ile pamiętam to pierwsza część nie została wydana w języku polskim więc ciekawe czy druga też będzie miała polski.
A może jest jakieś spolszczenie do pierwszej części gry ? ktoś wie ?
A ja kompletnie nie rozumiem fenomenu jedynki, to była słaba gra z fajnym systemem walki... dość słabo zaprojektowany świat, strasznie płytka historia i postacie... i te zadania, po których okazało się że moim ukochanym jest jakiś wioskowy głupek, którego nawet nie pamiętałem, bo gra tak sobie wybrała... fajnie że wychodzi 2, ale jeśli tego wszystkiego nie poprawią, to poczekam jak będzie na olbrzymiej wyprzedaży.
Gra posiada świetny rozwój postaci (wymaksowane skille jednej klasy można przenosić do innej), klasy postaci (strider ftw), bardzo efektowne czary typu tornada, bardzo dużo elementów ekwipunku, tworzenie i uczenie AI pionka, system walki też jest bardzo dobry.
Świat był słabo zaprojektowany? No nie bardzo. Było sporo miejsc gdzie przeciwnicy zastawiali zasadzki. Gra się całkiem dobrze zestarzała. Pamiętaj, że to jest gra która pamięta generację ps3/x360.
Historia była faktycznie kiepska, poboczne questy również. Ale walki z potworami były świetne. No i farmienie Bitterblack Isle też było rewelacyjne.
Świetny wiadomość . Przeszedłem podstawkę i dodatek. Pochwalę się zdobyłem nawet 90% osiągnięć na Steam. Mam nadzieje że dadzą język polski było by wybornie.
Dobra wiadomość, w jedynce razem z dodatkiem spędziłem 100 godzin. Miała swoje wady, ale grało się świetnie, nawet na ówczesnym pastgenie (X360).
No i pięknie. Świetna wiadomość. DD DA przeszedłem kilka razy i wciąż nie mogę zrozumieć, dlaczego ta perełka nie jest szerzej znana. Bitterblack Isle to takie mini Dark Soulsy w grze, która jako całość kojarzy mi się teraz najbliżej z Elden Ring. Świetny system walki, ciekawy świat, super klimat, fajna historyjka. Czekamy zatem na 2-kę.
I bardzo dobrze. Historia w jedynce była słaba, ale za to walki z potworami były rewelacyjne. Walka ze smokiem Grigori była wręcz epicka. Świetna była też walka z Daimonem i Ur-Dragonem.