Fani Civ 6 zazdroszczą funkcji z nowego konkurenta
Aż dziwne, że Firaxis na to jeszcze nie wpadło. Pewnie za dużo roboty z tym, ale system ma ogromny potencjał i zróżnicowanie, jeśli dodać unikalne cechy, każdego z przywódców.
Chociaż jeden przywódca na jedną erę, żeby nie popadać w skrajności.
Już wielu było takich co myśleli że puszczą serię Civilization z torbami, a póki co nikomu się nie udało. A tu Civ 7 za pasem, ciekawe co tam wymyślą. Pewnie znając życie, podstawka będzie biedna i dopiero 2 lata po premierze i po wydaniu 2 dodatków gra będzie świetna.
Co do gry z newsa, nawet premiera nie jest znana, więc z produkcja jeszcze jest w lesie. Wiemy jak to z zapowiedziami gier jest - rok przed premierą wielkie nadzieje i hurraoptymizm, po premierze - meh...
Wszystkie gry zapowiedziane na konferencji wyjdą w ciągu roku.
Pewnie wiosna 2023, a Insider Beta może już jesienią albo na zimę.
Możliwość własnego dowódcy kłóci się z płatnymi DLC z dodatkowymi dowódcami...
Gry z serii Cywilizacja to prawdziwi przywódzcy z historycznymi cechami a mechaniki gry oparte są o te cechy. Jesli miała by być personalizacja własnego przywódzcy to tylko z cech innych prawdziwnych przywódzców które to by nie zaburzyły mechanik gry.
Dla mnie osobiście cywilizacja jest tak duża i ma tak dużo przywódzców, że po kilku set godzinach grania i tak nie zagrałem jeszcze wszystkimi a co dopiero mówić o własnych bohaterach.
Pozatym cywilizacja to nie tylko przywódzcy ale również cechy państw które to mają historyczne właściwości. Same cechy bohaterów przydają się bardziej w AI gdzie komputer ma pewne cele do zrealizowania. A jaki miałby sens jak miałbym sobie sam AI tworzyć ? Niby fajne ale wolę coś bardziej realistycznego.
Mnie osobiście ci wszyscy pogromcy CIV nie ruszają, dla mnie CIV to CIV i tylko czekam na kolejną cześć a reszta taka sobie.
Może będzie to rozwiązane jak w Humankind gdzie także tworzymy swojego przywódce.
"Pamiętacie, że w Civ VI nie można było nawet zmieniać nazw miast?"
Nieprawda. Można było zmieniać nazwy miast.
Która to już próba z ostatnich lat? Humankind, Old World, teraz Ara - a Civa tak jak Herosy pozostaje niewzruszona na podsunięcia konkurentów. Jej mechaniki stały się tak oczywiste dla graczy, że zmiany - nawet jeśli nie na gorsze - to uwierają jak kolano zginające się nagle w drugą stronę.