Nowe plany rozwoju Bannerlorda; premiera w tym roku niepewna
Ogralem build 1.78 (jakos tak) i generalnie gra ma mniej zawartosci fabularnej inoocji niz Warband co mnie mocno zdziwilo, ale jest o wiele ladniejszy graficznie i przemyslany pod katem zarzadzania zasobami.
Kuleje strasznie optymalizacja, jedyna gra, ktora non stop sprawiala, ze gra miala mikroprzyciecia, co bym nie zmniejszyl to procesor nie dawal rady (i5 9400) i jak GPU trzymalo 60 fps to gra scinala przed uderzeniem mieczem w duzych grupach wojow, procesor nie dawal rady zliczyc walki.
Zminiejszanie fizyki, czy nawet jej wylaczenie, obnizenie jakosci dzwieku na minimum dalej nie eliminowalo problemu.
Moze niech Tworcy napisza w wymaganiach minimalnych conajmniej i7 8/16 rdzeniowy od 10 generacji.
Szkoda że twórcy zrezygnowali z opcji customizacji zamków/budowania. Dawało by to większą immersję i sens posiadania zamku. Aktualnie gra jest fajna jako demo... Brakuje fabuły i sensu. Nie ma przedstawionej historii i choć jest wiele fajnych mechanik to brakuje mi elementu który by to scalał. W ogóle nie widzę sensu spełniania głównego celu czyli przejęcia mapy, po pierwsze zajmuje to ogrom czasu po drugie sam proces jest monotonny powtarzalny i mało wyjątkowy. Czyli powtórka z przeszłości, tylko na mody można liczyć. Czekam z niecierpliwością na mod kingdom of Arda (o władcy pierścieni)