Strategia historyczna Victoria 3 z terminem premiery
Będzie po polsku. Alfa co wyciekła miała częściową polską wersję językową. Chociaż wersja PL w grach PDX raczej nie stoi na wysokim poziomie...
W ostatnim czasie Paradox podją politykę tłumaczenia również wszystkich DLC. Dotyczy to gier takich jak Hearts od Iron 4 czy Stellalris.
Także Victoria 3 też może mieć tłumaczone wszystkie DLC. Łykam na premierę niczym młody pelikan nie patrząc na koszty i konsekwencje. Każde DLC biorę na premierę!
Mam nadzieję, że ta gra przycimi wszystko co do tej pory grałem.
Zakładając, ze w wpadnie w GP, z ma wpaść to chyba wróci u mnie GP na jakiś kwartał w miesiąc po premierze (wiadomo, przy grach paradoxu bezproblemowa premiera nie wchodzi w grę ze względu na złożoność produkcji).
Złożność produkcji? Chyba tylko jak odpalasz pierwszy raz w życiu paradoxy.
Jeśli grałeś w jeden to grałeś we wszystkie, bo mechaniki i ich działanie jest bardzo zbliżone. No i jak to w paradoxach, może mieć wywalone na 99% mechanik, bo mają znaczenie jak chcesz tylko minmaxować (pdox nie nauczył się nigdy robić poprawnych mechanik z plusami i minusami, wiec ich gry polegają w dużej mierze na stackowaniu bonusów;d)
Serio, po przegraniu tysięcy godzin w paradoxy od eu1 to:
1) nie mam za grosz szacunku do tej firmy za kilka ostatnich lat
2) nie wierzę, że stworzą coś naprawdę rozbudowanego
3) Uważam, że paradoxy to wydmuszki. Pod pozorem skomplikowania kryją się prostackie mechaniki
HA TFU PARADOX
(a raczej ha tfu osoby z pdoxu pokroju johana;d)
Jeżeli gry Paradoxu są tylko pozornie skomplikowane to w takim razie jakie gry są bardziej rozbudowane i mają lepsze mechaniki?
Pytam serio, jestem ciekaw Twojej opinii.
Gry Paradox to ewenement w obecnej branży, gdzie przecież począwszy od lat 80' gry się upraszczało co raz mocniej pod masy i czuć było przeskoki średnio co 5 lat, że gry stają się co raz łatwiejsze obserwując to co działo się z grami z lat 1985-2005, ale i tak największy przeskok z casualizacją nastąpił wraz z erą Ps3 od powiedzmy przełomu 2006/2007 roku, gdzie nagle wszystkie gry z dobrym budżetem musiały mieć podobne sterowanie i mechanikę oraz znaczniki czy podpowiedzi. Paradox wyłamuje się nieco z obecnych ram. Mi zaimponowało najmocniej Crusader Kings 2 wraz z wieloma DLC, ale świetne są też Europa Universalis IV oraz Crusader Kings 1 i 3. Lubię takie klimaty.