Half-Life: Alyx - Levitation na obszernym gameplayu
To zadne DLC, to osobna gra, która jest w formie moda. Prawdopodobnie podobnej długości jak sam Alyx. Jedno jest pewne: gra pozamiata konkurencje
Co ja robię? Chciałem obejrzeć materiał z gry przygotowanej z myślą o goglach VR i jego kontrolerach na swoim iPadzie. Potem się dziwić, że ludzie piszą o Alyx „nic specjalnego”. Szkoda, bo sam HL to za mało aby było coś konkretnego z tej technologii dla zapalonych graczy.
Nie ukończyłem tej gry, utknąłem gdzies w podziemialach z potworami jak mi zostalo kilka naboi i nie idzie na tym przetrwać, gdyz na koncu etapu sa zamkniete drzwi, ktore trzeba na spokojnie za pomoca urzadzenia doprowadzic zasilanie, ake jak to zrobic jak zewsząd skacza na ciebie potworki.
Jak dla mnie to troche przesadzili z survivalem w tej grze, na VR jest to bardzo angażujące emocjonalnie.
Jakos w Half life 1 i 2 nie bylo aż takiego problemu z zasobami. No i w VR nie ma łoma, jakby byl to bym probowal recznie wybic potwory łomem.
Jesli to DLC stawia na strzelaninę to chetnie sprawdzę, nie lubie jak ktos mi daje broń, ale pestek juz załuje.
Meh, Valve mogłoby w końcu zaszaleć i zapowiedzieć H-L3
Meh, 1000zl ja VR to nie tak dużo
Od tej kołyszącej się kamery można mdłości dostać, średnia frajda.
To nie ta gra