Nowy gameplay trailer ILL, horroru na UE5; wygląda cudownie ohydnie
Nie powiem ale tak duzo wysypów surrival horrors juz dawno nie widzialem :D Bardzo mnie cieszy bo sobie cenie ten gatunek ^^ ILL zapowiada sie świetnie ale pewnie poczekamy na niego 2-3 lata skoro twórcy pracują tylko w swoim wolnym czasie.
Wczoraj jeszcze z horrorów zapowiedzieli : ,,Luto,, i ,,Do not open,,
Ps. Dlaczego z wczorajszego pokazu żadnego news nie zrobiliście co? Wasze konkurencja PPE chociaż dała w jednym news wszystkie gry z wczorajszego pokazu. A wy?? Może i was grube ryby interesują czyli dzisiejszy pokaz MS ale indyki też potrafią czasem zaskoczyć.
Ciekawostka, widoczny na materiale rewolwer, to UDAR:
https://en.wikipedia.org/wiki/Udar_revolver
[EDIT]: Ewentualnie OC-20 "Gnome".
I to są moje gry, a nie nudne sansboxy
"Aż trudno uwierzyć, że za ILL stoi niewielkie studio, które tworzy grę w swoim wolnym czasie."
Tak było kiedyś. Obecnie nad grą pracuje więcej osób "na pełny etat" + outsorcing. Wystarczyło przeczytać chociaż parę aktualnych postów z linka który wklejacie...
"Hello people!
Things are moving fast. Our team now ve 8 people working full time on the project along with outsourcing help. "
Outsourcing, czyli co? Wybrane fragmenty, jak animacje czy to przeciwników, broni, muzyka lub nawet końcowa optymalizacja silnika są robione przez podwykonawców a twórcy tylko zlecają tę robotę, bo sami nie mają albo odpowiednich do tego ludzi i narzędzi albo za małą ekipę?
Można śmiało założyć, że chodzi głównie o assety jak modele, tekstury, dźwięki, animacje itd. To nic nowego, nawet najwięksi tej branży to robią dla oszczędzania czasu i cięcia kosztów (płacąc za takie rzeczy artyście czy projektantowi z Chin lub Indii można sporo zaoszczędzić).
No fajnie się zapowiada, graficznie wygląda jak na UE4 a nie 5 ... A druga sprawa jest taka, ze ta gra bedzie wyglądać w stylu Routing chodzi o datę premiery, będą się jarać, pokazywać a premiery przez lata nie zobaczymy, a szkoda.
Meeeee... Totalny brak wyobrazni, ta scena z nogami notorycznie pojawia sie w grach praktycznie od momentu kiedy te zaczely obslugiwac wystarczajaco skomplikowane sceny. Bezmyslne powielanie schematow, bez zrozumienia mechanizmow i powodow w jakie budza one groze... Niehigieniczna Flakokalipsa.
Ooo, jest nawet super. Potwory wyglądają dość strasznie i obrzydliwie. Jest klimat, jest moc!