Zjawiskowy horror Scorn z nowymi fragmentami rozgrywki
Z każdym kolejnym filmikiem odnoszę wrażenie, że ta gra będzie drugim Agony. Design poziomów świetny, ale co poza tym? Broń wygląda spoko, ale wydaje się, że została wprowadzona na siłę, żeby coś tam było i nie był to wyłącznie "symulator chodzenia".
Gra zapowiada się fajnie, mam nadzieje że prócz kampanii (pewnie na 5-8h) będzie coś jeszcze do roboty w grze. Jakieś wyzwania, tryb survival itp... .
Demo mnie nie zachwyciło, ale do tego czasu gra zmieniła się pewnie kilka razy, więc... zobaczymy.
No fajne, fajne. Zobaczymy jak w przyszłym roku
Jak na razie to wieje nudą.
Przypomina film Prometeusz. Musi być w VR a jak nie to mam nadzieje że będzie MOD jak dla serii Resident Evil.
Robiło wrażenie parę lat temu. Teraz tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że sami tworcy gry nie wiedzą czym to ma być. Fikuśny artdesign to zdecydowanie za mało w dzisiejszych czasach.
Teraz to już ciężko się tym jarać. Nawet postaci żadnych nie ma ciekawych, nic o fabule, nie ma bajeranckiej mechaniki strzelania, no i finalnie to Witchfire lepiej wygląda. Nawet jakby ta gra w 10 osobowym studiu powstawała, to i tak by słabo to wyglądało. Teraz to albo mają faktycznie coś do pokazania, albo niech siedzą cicho.
Fani Sony sie nie pozbieraja jak to arcydzielo wyjdzie xD
Hydro uważa, że to będzie gra dekady.
Dla porównania Agony dla niego to też jedna z najlepszych gier w roku swojej premiery.
Wnioski wyciągnijcie sami.
Kiedyś wyglądało spoko ale teraz widzę ze to będzie nudna kaszana która poza fajnym designem leveli nic nie ma
Zobaczymy, jak wyjdzie. Póki co to w ogóle na grę wideo nie wygląda a na pokaz artystyczny deweloperów. Jeśli na coś konkretnego liczyć, to na solidną kampanię na 10-15 h z jakimś tam zagadkami i małą ilością akcji. Ale osobiście wątpię aby o grze była głośna wrzawa. Przejdzie pewnie bez echa, jednym się mocno spodoba, drugich zawiedzie i to solidnie. Taki jest urok małych gier, robionych przez mniejsze ekipy i przez długie lata.
Agony było marnej jakości, tu widać że szlifują na błysk. Strzelanie w takim świecie jak dobre by nie było to w sumie i tak będzie tylko dodatkiem, punktem głównym jest wycieczka bo świecie gry.
Wygląda bardzo dobrze, nawet walka sprawia wrażenie solidnej i przemyślanej (broń brzmi odpowiednio donośnie i jest fajnie animowana, a przeciwnicy satysfakcjonująco i przekonująco reagują na trafienia). Jest szansa na niezłą produkcję.
Z jednej strony trzymam kciuki za tę grę. Z drugiej strony patrząc ile czasu już grę robią, boję się że twórców przerosną ich własne ambicje i okaże się że oprócz oprawy audiowizualnej gra nie ma nic do zaoferowania.
Staram się ograniczać optymizm.
Dla mnie mogłoby nie być strzelania, szczególnie takiego zwyczajnego jak tu - niby bio-pukawki, a dźwięki jakby to jakiś blaster był :P