Zobacz poprawione dialogi w RPG Farathan; teraz są jak w Gothicu
Szczerze, o ile kiepska grafika aż tak mi nie przeszkadza tak ogólna stylistyka jest po prostu kiepska. Jednym z elementów, które wyróżniały Gothika był świetny projekt pancerzy i broni oraz architektura, które sprawiały wrażenie czegoś autentycznie istniejącego. Skomplikowane miecze i fikuśne zbroje były bardzo rzadkie i większość sprzętu wyglądała jak coś co dałoby sie wykorzystać w prawdziwej walce.
Tutaj niestety mamy typowe dla fantasy milion ozdóbek i naramienniki pod którymi można by się nabawić urazu barku jeszcze przed rozpoczęciem jakiejkolwiek walki...
Póki co wygląda to mocno średnio. 2010r wita bo gra przypomina mi Arcanie. Ogólną stylistyką jak i poziomem grafiki (chociaż nawet może ciut gorzej). Po za tym co poprzednik powiedział. Stylistyka pancerzy mocno naciągana ale zobaczymy efekt końcowy to ocenimy. Ogólnie to wygląda to tak jakby twórcy porwali się z motyką na słońce bo ewidentnie brakuje im budżetu aby zrealizować swoje pomysły.
Mogliby pójść w stylistyke rodem z G2, ale na unreal engine 4. Oczy bolą od tego co użyli. Przypomina mi upadek Setariff.... albo Elexa...