Songs of Conquest dostało nowe mapy i przycisk „Poddaj się”
Okej rozumiem że w redakcji gra obrosła chyba małym kulcikiem z własnym ołtarzykiem gdzie się można pomodlić, ale czy to już nie lekka przesada by robić oddzielne wiadomości odnośnie każdego patcha który zostanie zaimplementowany do gry która jest we wczesnym dostępie, więc mogą być tygodnie z dosłownie codziennymi patchami?
Moglibyście np. dać do wiadomości dzisiejszy start we wczesnym dostępie Crossfire: Legion: https://store.steampowered.com/news/app/1072190/view/3182368040665497797
Ewentualnie można robić jedną zbiorczą wiadomość dziennie na ważniejsze patche do wybranych gier.
Masz problem to nie czytaj. Ja osobiście cieszę się, że tego typu produkcje pozostają podtrzymywane poprzez przekazywanie wiadomości.
Generalnie nie mam z tym problemu, ale można to zwyczajnie zrobić lepiej. Dzięki temu sekcja wiadomości nie jest tak zaśmiecona, a można też zmieścić więcej informacji.
Nie ma ich stu, ale jest ich kilkadziesiąt, czasami są to wiadomości, które mogłyby zostać umieszczone w pojedynczej, zbiorczej wiadomości. Serio, zdarzają się wiadomości mające po 3 zdania, które mogłyby być częścią innych, ewentualnie takie, które się wzajemnie powtarzają.
Gra bardzo fajna - ktoś narzekał na pixel art i też mi się wydawało to minusem - dobra wiadomość, że nie przeszkadza w dobrej zabawie - polecam
Ja niestety się odbiłem . Grafika jest paskudna na tyle że grę zwróciłem.
Mi się podoba więc chyba kwestia gustu no ale wychowałem się na C64 i Amidze więc jestem przyzwyczajony do pixeli od dziecka. Ale jeżeli ci się nie podoba to faktycznie lepiej oddać - jest tyle różnych gier, że nie warto się męczyć.
Przecież na C-64 i Amidze wyciskano max graficzny z tych konfiguracji i robili cuda bawiąc się paletą kolorów. Nkt celowo nie tworzył gier na te komputery w latach 80'/90' z grafiką gier z lat 60'. Swego czasu na Amidze w drugiej połowie lat 80' mieliśmy najładniejsze wersje gier w warunkach domowych poza automatami. Teraz mocny sprzęt w 2022 roku, a celowo robi się gry z grafiką jak w latach 90' i często wyglądają one gorzej niż klasyki z lat 90'. Zwłaszcza to widać jak ktoś ma nadal mniejszy monitor 4:3 CRT 14'/15' to takie najładniejsze gry 2d z lat 90' z Amigi czy tym bardziej Pc z drugiej połowy lat 90' wyglądają często lepiej niż na dużej panoramie w 4K obecne gry z stylem retro, gdzie celowo jest pikseloza.
Songs of Conquest moim zdaniem mógłby mieć dwa tryby wizualne na zasadzie jak Diablo II: Resurrected i remastery Halo 1 i 2 w pakiecie Halo: The Master Chief Collection, gdzie jednym kliknięciem je zmieniamy. I wilk syty i owca cała.
Takie tryby graficzne to nie jest tak łatwo zrobić, trzeba naprawdę dobrych fachowców do tego oraz silnik musi na to pozwalać.
Songs of Conquest działa na "darmowym" Unity.
Halo MCC na UE3, przerobionym przez twórców i D2R na "domowym" silniku Blizza, który znają dobrze i mogą żonglować funkcjami na lewo i prawo bez problemu.