The Elder Scrolls 6 i Fallout 5 na Unreal Engine 5; gry wyglądałyby niesamowicie
Ładnie to wygląda, ale zarówno TES jak i pewnie nowy Fallout będą na Creation Engine.
Inna sprawa, że oprawa to jednej z elementów układanki. Np. Unreal w wersji 3 i 4 był bardzo odporny na zewnętrzne modyfikacje. Głównie przez zaszyfrowane archiwa. Coś takiego w grach o ogromnej społeczności skupionej wokół modów po prostu nie przejdzie.
I nigdy nie powstaną. Koniec.
Jeśli porzucą swój archaiczny silnik...
I tak nowy TES wyjdzie najwcześniej między 2027-2030. Nowy Fallout to już w ogóle, do 2035 może go ogarną.
Co ja tu widzę? A widzę urywki z filmu "Ninety Days in Unreal Engine 5" od Quixela także no... mało to autorskie.
Codziennie będzie news o kolejnej grze odtworzonej na UE 5?
Akurat grafika to najmniejszy problem w falloutach i TES
Tęsknię za GOLem sprzed lat, gdy nie był ściekiem, oj tęsknię...
Powaga xD. Przecież jak TES 6 jest tworzony na stareńkim silniku chyba creation, a tu co dopiero mówić o unreal engine 5 XD.
A jak wygląda modowanie UE5?
Jeśli będzie na nim możliwe stworzenie kompleksowych dodatków (takich jak Point Lookout z F3 całkowicie odtworzony w F4) to proszę bardzo!
Nie dziwie się, że na Creation wieszane są psy, bo to silnik archaiczny i dziurawy jak przerdzewiale sito, ale elastyczności nie można mu odmówić!
Gry Beci żyją tylko i wyłącznie dzięki moderom.
Jedyną grą obecnie na UE5 to Fortnite na PS5/XSX (nie licząc dema Matrixa), więc trudno odpowiedzieć na twoje pytanie.
Jest tylko jedna gra, ktora na 100% nie powstanie na UE5:
Unreal
Czy serwisy przestaną w końcu mówić jak pięknie by coś wyglądało na tym silniku, skoro w większości przypadków nie ma żadnych szans na to, by wyglądało to jak na tych wszystkich pokazówkach?
No chyba, że chcecie, żeby te dwie osoby na świecie pograły w 5 klatkach to może i by wyglądało pięknie.
Na innych silnikach też da się zrobić ładne gry... są nawet tego przykłady - RDR2, Horizon Forbidden West itd.