Opiszę tu swój przypadek, usługa pocztowa, usunęła mi konto bo się nie logowałem przez dłuższy czas i odpowiedziała mi że nie ma możliwości założenia nowego konta z tą samą nazwą co poprzednie.
A jaka była pomoc ubisoftu - proszę przesłać dowód zakupu i skany pudełek przynajmniej 2 gier. Potem zmienili zdanie na przynajmniej 3 gier. Przesyłam skany 1 pudełka z kluczem z dowodem zakupu bo tylko jedno mi zostało. A oni napisali że na podstawie 1 gry nie są w stanie ustalić tożsamości posiadacza konta - przykro nam i nie zmienią maila
Także logujcie sie na swoje konta przynajmniej raz na pół roku i trzymajcie wszystkie swoje pudełka zakupione do konta - bo ubisoft wam inaczej nie pomoże. Uznaję to za złą wolę obsługi klienta ubisoft - gier miałem sporo chyba ze 30 - większość AAA z wyższej półki - a nie mogę się zalogować online bo prosi o reset hasła - tak jest z grami DRM
Sorry za nie składnie napisany post - ale pisałem zdenerwowany tą sytuacją, powinno być: "A jaka była pomoc ubisoftu na prośbę o zmianę maila"
Przykra sprawa.
Dlatego właśnie konta w serwisach z grami zakłada się na główne konto email, z którego się na co dzień korzysta i nie ma szans go stracić
Zalożyłeś konto na dupnego maila a teraz płacz. Bardzo dobrze, że nie jest łatwo odzyskać konto, bo to by oznaczało, że łatwo się pod kogoś podzyc i konto ukraść. Miałeś pecha i masz nauczkę na przyszłość.
Jak patrzę na ich katalog to mi tylko klasyków i M&M byłoby szkoda. Straszne kotlety klepią.
Zależy od gustu. Miałem klasyki -ale Heroes VI który kupiłem na premierę bardzo mi się podobał - podobnie było z Assassin's Creed Origins - pierwszy Assassin's w którym zwiedzałem przeogromny świat i nawet nie chciało mi się wypełniać zadań - no ale teraz już sobie nie pogram - i zastanawiam się czy kupować od nich jakąkolwiek grę na nowe konto
Ja tak miałem z Uplay. Kilka części Assassin's Creed, chciałem pograć po kilku latach a tu zonk ;)
ostatni patch ubisoft connecta spieprzył logowanie - pojawiła się prośba o reset hasła - tydzień temu jeszcze logowałem się normalnie
Dlatego powinna być tylko jedna platforma a nie kilkanaście a potem syf z milionami kont i pretensje z blokad. To samo z resztą mediów. Będę powtarzać do śmierci lub może dożyje
Jakby była jedna platforma to by dopiero było.
Nie będę zakładał nowego wątku, ale podzielę się refleksją - może dobrze, że straciłem gry, bo obserwując reakcje co drugiego czy trzeciego gracza który czerpie radość z dogryzania innemu, nie chcę należeć do społeczności graczy. Bowiem podejrzewam gry o obniżanie sprawności intelektualnej, skoro multum graczy tego forum ma problemy osobowościowe.
Gdy usunąłem konto aby czuć się bardziej komfortowo to od razu zostałem agresywnie zaatakowany przez kilkoro. To kilkudniowe pisanie do ubisoftu i nerwy także mnie zmieniło. Spojrzałem w lustro i zauważyłem różnicę jak wyglądałem tydzień temu - wtedy pełen szczęścia, zaczytany, a po krótkim powrocie do gier, i złej woli pomocy technicznej, roztargniony, nieobecny, wnerwiony.
Zauważyłem, że tylko środowisko graczy charakteryzuje się taką patologią trollingu i dogryzania, środowiska akademickie, seniorów są od takich zachowań prawie wolne. Co jednak napawa mnie optymizmem, że osoby od których nie spodziewałem się usłyszeć dobrego słowa okazały wyrozumiałosć, pocieszenie - także nie jest tak źle jakby miało wyglądać. Ale szczerze mówiąc, nadal mam obawy się wypowiadać, obserwując reakcje co drugiego użytkownika tego forum
Graczy jak i inne grupy moż podzielić na odmienne poziomy kultury, normalne. To tylko ludzie.
Aczkolwiek nie ma w tym temacie nic chamskiego, jedynie ich surowe spostrzeżenia.
Osobiście jestem za konkretnym kontem na wielkich serwisach. Skoro odbywa się tam normalna sprzedaż konta prywatne powinny powstawać na bazie podstawowych danych osobistych + Pesel. Dodatkowo dowody zakupu.
I problem byłby z głowy, ale można podejrzewać że te firmy nie chcą inwestować nawet w systemy ochrony danych w danych krajach
Zabulisz za grę 300zł, a tu ci za rok powiedzą przykro nam, nie logowałeś się przez rok więc tracisz gry i dostęp do konta. Swoją drogą to jest kuriozum. Kupisz grę za kupę kasy. Starasz się być w ten sposób uczciwy, a oni i tak się wypinają na ciebie. A taki pirat nie dość że ściągnie grę za darmo, to jeszcze nigdy nie straci dostępu do tej gry i do tego nie ma problemu z zabezpieczeniami i innymi problemy, a ty się męcz człowieku z tym wszystkim.
Na steam wystarczyło przesłać 1 zdjęcie 1 gry żeby odzyskać konto. Nie wiem po co chcą 3. Ubi jak zawsze w formie chociaż 90% gier mają kiepskich więc jakbym ja stracił to zrobiłbym tylko mehh i tyle.
Miałem identyczną sytuację ale z Rockstar. Niektórzy pewnie pamiętają, że na premierę GTA IV był problem z usługą GFWL/RSC. Nie pamiętam dokładnie, ale mam drugie konto na RSC, które jest moim głownym i na nim mam większość gier. Jednak na tamtym jednym miałem właśnie IV wraz z DLC. Pech chciał, że email, do którego było konto przypisane przepadł, a raczej został usunięty, zaś konto RSC zostało zhackowane. Pomimo przedstawienia dowodów(fizyczne paragony, pudełko i wiadomości pomiędzy kontami-wspólni znajomi), nie potrafili stwierdzić, czy to ja jestem właścicielem, a co za tym idzie, nie chcieli zmienić przypisanego adresu email.
Finał jednak był szczęśliwy, gdyż w ramach rekompenstaty przypisali mi do drugiego konta, nową edycję gta IV. Na swój sposób to lepiej, bo teraz mam faktycznie wszystkie gry na jednym koncie, na ważnym i używanym emailu.
Morał jest taki, abyście pilnowali haseł i jak OP wspomniał, logujcie się co kilka miesięcy. Krótka aktywność uchroni was przed masą nerwów.