Songs of Conquest dostało pierwszy patch
Mnie jak na razie (po 3h gry) najbardziej uderzyło to, że nie da się przerwać ruchu bohatera jak już został zainicjowany i nie da się sprawdzić co dają buffy, które mają twoje jednostki w trakcie bitwy. Możesz zobaczyć aktualne staty i jakie buffy aktualnie działają, ale nie zobaczysz opisu buffa.
Poza tym? Gra super.
Twoje przykłady to idealne pomysły by ułatwić granie, przyśpieszyć granie i przez brak durnego tooltipu nie stracić gracza bo się zdenerwuje np zrobi missclick trzy razy, przegra grę, wyłączy na dzień i może a może nie wróci następnego dnia. Kurcze :D zaskakuje mnie to. Artyści wymyślają zazwyczaj te menusy i inne rzeczy i potem jest jak jest, bo ktoś pomyślał że coś będzie fajnie, np RDR2 co mnie uderzyło to restart misji schowany za trzema kliknięciami!!! o0
Gierka jak na early access i tak wygląda i działa świetnie. Jak bym nie wiedział, że to EA to nie wiem czy bym pomyślał, że to EA, niestety ale dzisiejsze czasy mnie przyzwyczaiły do ujowego standardu na premiery wersji 1.0 a ta spokojnie mogłaby za taką uchodzić co się chwali.
Zgadzam się. Przyjemność z operowania grą w CP jest żadna. Ani to wygodne ani ładne. Nawet jeśli podoba się fabuła, to odrzuca mnie ten cały interfejs i ekran rozwoju postaci. Teraz gram w Wasteland 3 i poza fajna fabułą i walką, to korzystanie ze wszystkiego co gra oferuje jest przyjemnością. I przejrzyste i dogodne. Takie jak powinno być. Nie wiem dlaczego w CP poszli w taki prymitywizm, jeśli w Wiedźminie 3 było to dobrze zrobione