W Diablo Immortal będą też mroczniejsze lokacje. Oto Kraina Potępienia
Fun fact: ludzie zawsze narzekali na cukierkowość diablo.
Z każdą odsłoną ludzie coraz bardziej gardzili oprawą graficzną i nie dziwiłbym się jakby nie ważne co ludzie nadal narzekali. Po prostu narzekanie na niedosyt mroku w grach z serii stanął się nie tylko ikoniczny co tradycyjny. I pomimo, że gra zapowiada się równie mroczna co 2 część to nadal będę mieć beke z faktu, że jest nowe diablo i trzeba powiedzieć pra stare zaklęcie.
Dokładnie tak :D. Diablo 3 też nie było przesadnie cukierkowe. Było mrocznie, ale w sposób naturalny i normalny, a nie wszędzie czerń i krew gdzie tylko się da, bo to byłoby komiczne, a ludzie tak chcą. Liście na powierzchni w okolicy osadów są zielone i jest ok. W lochach mamy trupy, krew i mrok i jest ok. Dzień też przecież jest, a nie tylko noc z pełnią księżyca. Jest światło, jest ok, no a co z aniołami, bo chyba nie czarni czy coś? Ludzie w osadach noszą czasem kolorowe stroje, to też ok. Co zrobić nic nie zrobisz.
Diablo III nie było mroczne, jego styl graficzny, wzorowany chyba na Warcrafcie, to uniemożliwiał. Może próbowało być mroczne, ale niespecjalnie mu to wychodziło.
Ta gra mogłaby ograniczyć kolorystykę do odcieni czerni, a i tak nie byłaby mroczna, bo szkielety nadal wyglądałyby jak Skelly z Hadesa, a ludzie-kozły jak przytulanki.
W Diablo Immortal będą też mroczniejsze lokacje.
I taki mały szczegół.
You don't understand how P2W Diablo Immortal is.
https://www.youtube.com/watch?v=Jwn-aVc13VY
W tej grze nawet super grindem nie dogoni się wielorybów. Ale jak widać niewiele potrzeba by zadowolić "fanów".
Dude, to gra na telefon. Ja tam będę wbijał na 20-30 min posiekać trochę stworów w przerwie w pracy. Co mnie interere że ktoś na to chce wydać 18923981 dolców.
To nie goń wielorybów i graj sobie na luzie.
Korporacje są często upośledzone z natury i gracze powinni je nauczać rozsądku.
Niestety patrząc po niektórych komentarzach typu: "o kurde biorę preorder w ciemno!!@$@!!"
to żal się robi ludzi rozumnych, bo cierpią przez te ameby umysłowe.
A co ma jedno do drugiego?
Jak idziesz pograć w nogę to się plujesz że ktoś ma korki za 1000 zł?
Jak idziesz pobiegać to się wkurzasz że ktoś może biegać w ładniejszym plenerze niż ty?
Jak jesz obiad to się wkurzasz że ty jesz schabowego a ktoś wpierdziela kawior?
Po prostu robisz rzeczy tak jak lubisz, a jeśli cię boli, że ktoś coś może robić lepiej/bardziej no to współczuję smutnego życia.
Nawet patrząc na te nowe screeny powyżej nie oszukasz stylu graficznego i nie ważne jak bardzo czarne zrobisz kolory to i tak grafika z D3 (oraz Immortal) nie będzie tak mroczna jak w poprzednich i w nadchodzącej D4. Zobacz sobie pierwsze gameplaye z czwartej odsłony.
Po prostu są dwa rodzaje ludzi:
Jeden Ci powie: Hej zobacz to już nie jest kucyk Pony bo jest czarny i ma rogi
A drugi ci powie: to nadal ten zjeb@ny bajkowy kucyk po prostu kolorki mu przyciemnili...
Przedstawiłem to najprościej jak potrafię mam nadzieję że załapałeś.
robia coraz ciemniejsze te lokacje zaniedlugo nic nie bedzie widac nie tedy droga musi byc klimat grozy strachu i muzyka dobra głosy i dzwieki otoczenia
Dokładnie! Jak mnie zawsze denerwowały komentarze, że "ej, Diablo III też jest mroczne, bo też ma ciemne kolory, a w ogóle to porównując paletę kolorów, to Diablo II było bardziej kolorowe w porównaniu do Diablo I".
A tu nie chodzi o kolory (a przynajmniej nie tylko), a o styl graficzny, który w Diablo III i Diablo Immortal skręcił w stronę jakiegoś pseudo-mrocznego Warcrafta.