Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość People Can Fly o swoich 5 niezapowiedzianych grach

09.05.2022 09:22
1
1
zanonimizowany441993
63
Konsul

Gry w stanie koncepcyjnym to jeszcze nie gry, często się zdarza, że takie projekty są porzucane, zmieniane i czas je weryfikuje. Przy kadrze 500 osób, jestem w stanie uwierzyć, że pracują nad dwoma dużymi grami jednocześnie + swój projekt na boku.

09.05.2022 09:39
2
odpowiedz
sticky_dude
72
Generał
Image

Wszystko wygląda i zapowiada się absolutnie fenomenalnie, szkoda że z jednego tylko powodu. Zobaczymy o ilu z tych gierek jeszcze w ogóle usłyszymy.

09.05.2022 10:16
3
1
odpowiedz
katai-iwa
50
Senator

Może niech lepiej się skupią na jednej grze, góra dwóch, a nie tak rozdrabniając się?

09.05.2022 11:12
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1353630
20
Konsul

To przy tylu ludziach mogliby sprawniej tego Worldslayera wydawać. Patrzcie, jak Ubisoft wydaje dodatki fabularne do Valhalli, tak pół roku po premierze to by fajnie było jakieś dlc zapodać, zwłaszcza jak gra jest online i nie powinna tracić masowo graczy.

09.05.2022 12:25
4.1
Teqnixi
95
Pretorianin

W Ubisofcie pracuje około 2500 ludzi więc mogą sobie te doadatki robić szybko.

09.05.2022 13:30
4.2
brennus
20
Legionista

Ponadto Outriders nie był tworzony jako gra usługa... To, że ta informacja się tak średnio przebiła to inna sprawa ;p

09.05.2022 15:02
4.3
pawel1812
62
Generał

Teqnixi
Według danych na wikipedii w całym Ubisofcie (w 2020 roku) pracuje 18tyś osób. 2,5tyś ludzi było kilkanaście lat temu... Tam tez prawdopodobnie sporo osób pracujących, nie rozwija gier, ale pewnie jakaś część na pewno.

09.05.2022 23:00
vorimenn
😉
4.4
vorimenn
75
Generał

Teqnixi Ubisoft to w 2021 roku miał 20,000+ pracowników. Z czego sam Montréal to 4,000+ osób.

09.05.2022 19:10
vorimenn
5
odpowiedz
vorimenn
75
Generał

Dagger:
wysokobudżetowe RPG akcji
• koszty produkcji wyniosą 40-60 mln euro

Przy dzisiejszym rynku to bardziej wychodziłoby, że byłaby to średniobudżetowa gra.

Wiadomość People Can Fly o swoich 5 niezapowiedzianych grach