Mam problem z Netflixem w Smart TV na moim telewizorze. Problem polega na tym, że aplikacja Netflixa jest już dość stara i nie da jej się uaktualnić, przez co nie można nawet zmienić domowego użytkownika. Na moim koncie w Netflixie mam utworzonych trzech użytkowników, ale aplikacja zawsze automatycznie loguje się na domyślnego (głównego) użytkownika konta. Kolejnym problemem (choć trochę mniejszym) jest angielska wersja językowa aplikacji oraz tytułów filmów (na szczęście w samych filmach jest już polski język).
Czy da się to jakoś zmienić, bez konieczności aktualizowania zarówno aplikacji, jak i całego Smart TV? Bo niestety na moim TV nie da się zaktualizować Smarta (wyskakuje mi, że oprogramowanie jest aktualne - co jest samo w sobie dziwne), a pojedynczych aplikacji także nie da się uaktualnić.
Model telewizora to LG 42LM660S-ZA. Jest to model niestety już dość leciwy, gdyż został wyprodukowany w 2012 roku.
Raczej to nie jest powodem problemow, ale tak na wszelki wypadek sprawdz ustawienia godziny w TV oraz czy masz dobra strefe czasowo a wraz z nia automatyczna aktualizacje czasu.
No właśnie to nie jest powodem problemów, gdyż mam ustawioną odpowiednią strefę czasową.
Wspomnialem bo u mnie tez niby bylo dobrze a minuta roznicy w zegarze powodowala ze czesc aplikacji niechciala sie synchronizowac lub laczyc z netem.
Zawsze mozesz przywrocic TV do stanu fabrycznego i zainstalowac swiezego netflixa.
Zegar jest dobrze zsynchronizowany. A przywracanie telewizora do stanu fabrycznego niezbyt mi się widzi. Wtedy trzeba będzie od nowa ustawiać wszystkie kanały.
Próbowałem też ściągnąć z oficjalnej strony LG najnowszą aktualizację Smart TV na pendrive'a, ale niestety gdy podłączam pamięć przenośną do portu USB w telewizorze, to nie wyświetla się na niej żaden sensowny plik (są tylko puste foldery)...