The Long Dark - tryb survival po raz pierwszy otrzyma płatne DLC
Cieszę się z wyboru twórców, sam głosowałem na płatne dlc. Grze jak i samym deweloperom się to należy. W końcu więcej dodatkowych zasobów na pewno pomoże produkcji która i tak już w tej chwili mogła by być całkowicie ukończonym produktem, wciągającym na ogromną ilość godzin. Za to że Hinterland do tej pory nie pobierał żadnych opłat za rozwój i tak taniej gry (którą można było zdobyć za darmo, czy to w formie abonamentów), jak najbardziej jestem skory zapłacić za dalszy rozwój gry jak i samego studia.
The long dark jest survivalem jedynym w swoim rodzaju. Nie ma tu budowania własnej bazy czy uprawiania jedzenia przed domem. W tej grze liczy się eksploracja, zbieranie zasobów jak i samo szabrowanie pomieszczeń w których możemy otworzyć każdy pojemnik, każdą szafkę i szufladę. Świetny mocny klimat i immersyjne mechaniki rozgrywki które idealnie komponują się z klimatem jak i całym zamysłem na grę. Brak tu horroru oraz nadnaturalnych właściwości (raczej sam mistycyzm zorzy polarnej). Wszystko wydaje się być realistyczne, oczywiście do pewnego stopnia.
Jestem zadowolony z drogi jaką idzie Hinterland Studio, zapewne przyśpieszy to dodawanie nowej zawartości ku uciesze największych fanów.
Za to że Hinterland do tej pory nie pobierał żadnych opłat za rozwój i tak taniej gry
No nie pobierał, bo naobiecywał w early accessie i wydał w 1.0 bubla z porażką fabularną w epizodach, którą musiał robić od nowa xD
Kupiłem grę na premierę więc to co naobiecywali testerom to nie moja sprawa. Twórcy nie spodziewali się że że rozwój gry zajmie im tak dużo czasu, mieli plany na o wiele mniejszą i skromniejszą produkcję która wraz z czasem zaczęła się rozrastać i wymagać dodatkowych zmian w projekcie jak i podejściu do samego dewelopingu. Gra była świetna, nadal taka jest. A tryb Wintermute traktuję jako dodatek do zbierania osiągnięć niż główną formę rozgrywki.
Po za tym darmowe aktualizacje nadal będą się pojawiać więc każdy powinien być zadowolony.
Kupiłem grę na premierę więc to co naobiecywali testerom to nie moja sprawa. Twórcy nie spodziewali się że że rozwój gry zajmie im tak dużo czasu, mieli plany na o wiele mniejszą i skromniejszą produkcję która wraz z czasem zaczęła się rozrastać i wymagać dodatkowych zmian w projekcie jak i podejściu do samego dewelopingu. Gra była świetna, nadal taka jest. A tryb Wintermute traktuję jako dodatek do zbierania osiągnięć niż główną formę rozgrywki.
Po za tym darmowe aktualizacje nadal będą się pojawiać więc każdy powinien być zadowolony.
Tak było, nie zmyślam XD
Gdzie ta ankieta, gdzie są dokładne dane ile osób wzięło w niej udział, bo śmierdzi mi tu na kilometr.
Jestem zadowolony z drogi jaką idzie Hinterland Studio,
A ja nie jestem zadowolony i widać więcej osób podziela to zdanie, wymyślili sobie ankietę by usprawiedliwić trzepanie kasy od naiwniaków mimo, że główna gra nie jest ukończona no to teraz ją podzielimy na wspieraną płatnymi DLC i tą, która będzie wieczną betą mającą to usprawiedliwić.
zapewne przyśpieszy to dodawanie nowej zawartości ku uciesze największych fanów.
Przyspieszy, ale płatne DLC do trybu przetrwania, cała reszta zejdzie na dalszy plan i aktualizacje do głównej gry będą coraz mniejsze i rzadsze, no ale garstka fanbojów będzie zadowolona to się liczy, masz racje.
To początek końca tej firmy.