W LoL-u kiedyś to było; jak zmieniła się gra przez 11 lat
xD
Nie mogę się nie śmiać czytając takie teksty "na siłę".
Przed wejściem obstawiałem, że znowu jakiś wątek na reddit.
<odnośnik prowadzi do reddita>
Bingo.
Wbrew pozorom w LoL-u na przestrzeni lat więcej zmieniło się na dobre niż na złe.
No kto by pomyślał, aby gra multiplayer, rozwijana już od ponad 10-ciu lat, w międzyczasie przejęta przez chińskiego giganta (Tencent) i...
Wbrew pozorom
No kto by pomyślał? xD
Może niech się pochwalą twórcy tym, jak ta gra jest zalana przez boty i multikonta.
Wystarczy spojrzeć np. na allegro - pierwsze lepsze ogłoszenie i kilkadziesiąt tysięcy propozycji do konta wylevelowanego przez boty [PIC]
Ja też mam przygodę z tą grą liczącą jakieś ~10 lat i pamiętam boty w trybie co-op, pamiętam boty w trybie ARAM. Ale jakieś kilkanaście dni temu miałem bota w teamie grając grę rankingową xD
Albo jak się trafi jakiś dzieciak bluzgający na czacie i jeśli mu zwrócisz uwagę, to cię wyśmieje, bo powie że kupił se konto za paręnaście zł i ma to w czterech literach - jak go zbanują tu, to se kupi nowe...
W aktualnej wersji LoL-a wieże są znacznie potężniejsze i zadaniem gracza nie jest ich bronić. Zamiast tego to one mają chronić bohaterów na Summoner’s Rift.
Taaaaaaaaa. Te "poterzne" wieżę i ochrona jakie zapewniają.
Wzmocnienie Barona Nashora, które obecnie obejmuje również miniony. W 2011 roku buff działał jedynie na graczy, co, jak mówi Weedwick, dawało zbyt duże szanse na powrót przegrywającej drużynie.
Raz, że pod względem powrotu nic się nie zmieniło w tej kwestii. Dwa to bardzo dobrze z tym Baronem, chociaż jedna z niewielu dobrze przemyślanych rzeczy w tej grze.