Nie tylko katany w Elden Ring. Nowy patch wzmacnia wielkie bronie
Patch 1.04 zwiększył prędkość ataku wszystkich wielkich (kolosalnych) narzędzi mordu
Mwhahaha! Even mor unga bunga pałer!!!!
Sorry ale ten patch kolejny raz utwierdza mnie, że ER to niedokończone gunwo. Tak jak wcześniej patchowali questy npców i mapę, tak teraz łatają quest patchesa? Prawie dwa miechy po premierze, nie mogli wcześniej wraz z resztą npców, wtf?
Przyspieszenie animacji broni? No tak rip dla wszystkich graczy, którzy już ukończyli grę używając niedorobionych broni (lata developingu nie wystarczyły, by przyspieszyć animację przed premierą, nieee zróbmy to dwa miesiące po premierze XD).
To jest żenada niemal na miarę cyberbuga, ale soulsowi fanboje (sam nim jestem btw) złego słowa nie dadzą powiedzieć na tego nudnego, niedokończonego szrota.
a w ktorym paczu, maja zamiar dodac obsluge 21:9 zebym mogl sie cieszyc gra na calym moim monitorze? i nie, nie bede instalowal jakiegos zewnetrznego gowna, zeby pozniej dostac jakiegos shadowbana czy inne cholerstwo... buffuja/nerfuja bronie i bossow a opcji, ktora zrobili jacys modderzy w 1 dzien po premierze - dalej brak. to jest jakis kurna zart.
Nie dostaniesz bana w Elden Ring, jak zastosujesz jeden z dwóch najpopularniejszych fixów, o ile zadbasz o to, żeby grać offline i postarasz się o dezaktywowanie zabezpieczeń online. Mi najbardziej przeszkadza brak oficjalnego wsparcia dla opcji odblokowania klatek...
Co do patcha, to grałem większość czasu wielkimi mieczami, a odbiłem się od kolosalnych, bo były mega powolne i myślałem, że to mój brak umiejętności (brak refleksu, wyczucia), a nie zły balans gry.