Polskie Medieval Dynasty nie traci popularności i prężnie się rozwija
Dobrze, miodne i dobre gry singlowe zasługują, by wzrastały.
W jaki sposób te wasze gówno filmiki które same się odpalają można na stałe zablokować? Przecież to jest jakaś kpina
A czy to ma jakiś sensowny tryb fabularny?
Mam jeden zarzut do tej gry, przez który przestałem grać - ma ona tragiczną optymalizację.
Gra ma wymagania zbliżone do Cyberpunka, a wygląda średnio. Od premiery early accessu prawie nic z tym nie zrobili. To samo z Valheim.
Pograłem chwilę bo lubię tego typu gry ale już na starcie gra ma wysoki próg wejścia, a do tego doszło szarpanie obrazu (słaba optymalizacja). Dla mnie na chwilę obecną numer 1 pozostaje Subnautica bo wszystko w niej jest przyjemne, od budowy czy też tworzenie przedmiotów po zwiedzanie.
Na tę chwile mam 220h ugrane w MD.jestem ostrożny w ocenie. Ta gra jest bardzo płytka, pusta. Twórcy maja tu zapewne wiele do zrobienia jeszcze.Poczatek gry straszny,w kółko zbieranie patyków i kamieni.Ciągłe naprawy zabudowań po kilkudziesięciu godzinach ma się juz poprostu dość.Dialogi prymitywne,słabe.Zadania mocno powtarzalne i nieciekawe.Teraz wszedł update z ptactwem, jeszcze gorzej.Nie było ptaków to teraz są wszedzie,spam ptactwa.Tragiczny balans ekonomiczny,niektóre kraftowe itemy po sprzedaży sa mniej warte niż ich składowe elementy w detalu.NPC zaczynaja być wydajni dopiero po osiągnieciu wyższych lv umiejetnosci,a to troche trwa i cały czas do tego momentu do nich w zasadzie dokładamy co przy wielogodzinnej rozgrywace jest poprostu męczące. Podczas gry zbieramy punkty reputacji dynastii po 220 godz, gry nie zauważyłem aby to dawało cokolwiek a punkty te są częścią nagrody za zadania.jaki tu jest survival to nie wiem ani razu nie miałem jakiegokolwiek problemu.Nazwałbym te grę ,,Wioskowy Urbanista,, to bardziej pasuje. Ogólnie myślę że można dać szansę tej grze o ile twórcy dotrzymają słowa i będą ją ulepszac.ładna muzyka,graficzne też akceptowalna.