10 lat rozwoju ETS2 na jednym, odświeżonym trailerze
Ale ten czas leci...
Mam nadzieję, że na 10 urodziny nie dostaniemy tylko i wyłącznie malowań na ciężarówkę i naczepę, może zapowiedź BDF ? albo jakaś inna "petarda".
Co ciekawe w tym roku studio SCS Software obchodzi 25-lecie swojej firmy (Ma być niespodzianka z tej okazji) i inna gra od SCS: Hard Truck: 18 Wheels od Steel w sierpniu obchodzi 20 lecie, więc w tym roku będzie się działo.
Szkoda, że jest ATS, bo może byśmy remake dostali.
@
-----18
Bałkany nadchodzą ;)
Mam jeden zarzut do ETS2, mianowicie autorzy mogliby rozszerzyć ustawienia graficzne w grze. Żeby zapobiec sytuacji, że pojawią się głosy o złej optymalizacji, to wydać ten rozszerzony pakiet ustawień w formie DLC? Albo wrzucić to do jednego wora z dopiskiem "eksperymentalne" i komunikat na cały ekran nie do pominięcia, że nie biorą odpowiedzialności za to?
Obecnie komputery dla graczy nudzą się przy tym tytule, a żeby zwiększyć dystans renderowania cieni czy innych dupereli, to albo trzeba instalować mody, albo samodzielnie edytować pliki, albo jedno i drugie. Często wtedy pojawiają się jakieś przekłamania graficzne i dostajesz coś kosztem czegoś, mimo że dłubałeś przy tym samodzielnie X czasu.
O tuż to. Mogli by dodać, np. opcję, dzięki której mniej intensywniej świecą światła uliczne. Jak tylko w jadę ciężarówką pod latarnię to fps spada z 75 do 30. Co ciekawe na tych wcześniejszych mapach tego nie było.
Bez modów ta gra nie ma przecież większego sensu :P Pepiki od dekady nie umieją usunąć np. obrzydliwych, wielkich jak krowa zielonych ikon i zastąpić ich minimalistycznymi iksami i liniami...
No OK, teraz oświetlenie zrobili w miarę współczesne, ale bez pro-modsa, bez modów na intensywność ruchu ulicznego... Już nie wspomnę o tym, że moderzy byli w stanie dodać na swoje mapy skrzyżowania z wieloetapową sygnalizacją, a dla pepików to nadal rocket-sicence.
OK, nowe mapki są śliczne, wreszcie też nauczyli się robić miasta jako przedmieścia z magazynami, a nie udawane "centrum", co w końcu wygląda realistycznie, do tego miasta mają wreszcie realistyczną skalę (pierwszy raz to chyba pojawiło się w Road To The Baltic Sea...)... niemniej bez połączenia gra+mody to się zwyczajnie nie klei.