Need for Speed 2022 z kreskówkowymi elementami według plotek
Już widzę te nagłówki:
Need for Speed 2022 - recenzja. Dla każdego coś samochodowego.
Już widzę te nagłówki:
Need for Speed 2022 - recenzja. Dla każdego coś samochodowego.
Mogą wydać cokolwiek byleby ogarnęli model jazdy
Tia, a później tradycyjnie driftowanie przy 250 km/h bez możliwości normalnego wzięcia zakrętu (nie no - będzie przecież możliwość robienia auta pod grip - wtedy nie będzie skręcało w ogóle :D) i porzucenie wsparcia po 3 miesiącach od premiery :P
Poszła edytka bo mi się nie podobał mój komentarz, ale masz 100% racji, mam nadzieję, że tym razem będzie jednak inaczej. Czekam od tylu lat na faktycznie dobrego NFSa i co odsłonę jest zawód
Nie muszą, jak nie lubisz ultrazręcznościówek, to twój problem
Całą grę da się przejść używając kontroli trakcji, to nie problem twórców, że jesteś słaby
Oby ogarnęli, jednak są raczej marne szanse, by musieli zainwestować na to sporo czasu i pieniędzy. Zapewne w tej części dalej będzie ten idiotyczny i niegrywalny model co w Heat.
Można mieć nadzieje, że kolejną cześć na 2023 lub 2024 oddadzą w ręce Codemasters i oni przywrócą przyjemny model jazdy w NFS.
Oby nie było otwartego świata - oby nie było otwartego świata ;p jestem starszej daty, preferuję gry wyścigowe gdzie jak jedziesz autem to się ścigasz, nei trzeba jechać na event by móc jechać znowu :P jak w NFSU jedynce, wyścig za wyścigiem - jak mam jeździć po mieście to już zanim dojadę do miejsca wyścigu to się już najeżdżę w tych wielkich otwartych światach jakie teraz robią ;p Forza Horizon - patrzę na Ciebie. Wiem że masz dużo fanów i jesteś dobrą grą - ale nie dla mnie. Proszę o startowanie wyścigów z menu gry!
W końcu ktos pisze prawdę o grach. Tworcy nie zdają sobie sprawy, że gracze nie chcą open worldu. Wyjatkiem są wspolczesne dzieciaki, ktore nie znają prawdziwych gier, a te ow nigdy nie miały
"gracze nie chcą open worldu"
Wyniki sprzedaży rozmaitych otwartych światów mówią coś całkiem innego. Sam jestem przeciwnikiem wpychania otwartego świata, gdzie się tylko da, byle był, ale statystyki są, jakie są.
Te statystyki to chyba u dzieciarni 15+ bo rzadko ktory dorosły gracz po 30 lubi OW
Już myślałem że czytałem wiele absurdalnych rzeczy na tym forum ale to mnie wgniotło w fotel. "Wyjatkiem są wspolczesne dzieciaki, ktore nie znają prawdziwych gier, a te ow nigdy nie miały" Proszę wytłumacz mi to zdanie bo nie rozumiem twojego punktu widzenia. To co teraz nie ma prawdziwych gier?
Widzisz, dzieciarnia nie ma co robić z czasem, więc ich zycie to tylko gry i komórka. Dla nich im dłuższa gra, tym lepiej. Nieważne, że open worldy zawsze mają gorszą grafikę niż gry tunelowe, brak zróżnicowanego środowiskach i ilość contentu z dupy. Dla nich liczy się fakt, by gry byly jak najdłuższe, bo sami nie mają co robic z czasem. A jeśli cię to dziwi najwidoczniej jesteś wśród nich ;)
Wchodzimy w tej dyskusji w na tematy "Kiedyś to było a teraz nic nie ma ~ Boomer" Nie będę dyskutował na ten temat z tobą bo nie ma sensu to walka z wiatrakami. Jeśli chodzi o gry w które grają dzieci to chyba nie śledzisz branży. Dzieci siedzą głównie w multi: Fortnite, Minecraft, GTA Online, Roblox, Call Of Duty. Z moich obserwacji wynika że młodzi gracze nie lubią gier single, wiadomo są jakieś wyjątki jak wszędzie. Pisanie że "rzadko ktory dorosły gracz po 30 lubi OW" jest jakimś absurdem, skąd ta statystyka? Gracze głosują portfelami i najlepszymi klientami są osoby które mają stały przychód pieniądza i mają na co go wydawać. Założę się że masz w swojej bibliotece Wiedźmina 3, Cyberpunka 2077 czy tam RDR 2 lub inne stare części GTA. Mogę też zakładać, że to co napisałeś jest 100% poważne i nie ma już prawdziwych gier według ciebie, wtedy rozumiem że grasz w gry z lat 80-90 i ewentualnie początku milenium. Bo teraz nie ma prawdziwych gier tylko są fake-gry tak?
"e statystyki to chyba u dzieciarni 15+"
A co to producentów obchodzi, czy to są mityczni "prawdziwi gracze", czy ta dzieciarnia, co "prawdziwych gier" na oczy nie widziała? Oni widzą jakie mają zyski z gier liniowych, a jakie z open worldów na setki godzin i produkują te, które się bardziej opłaca. A skoro wszyscy idą w open worldy, to znaczy, że jednak większość graczy właśnie takie gry chce widzieć i generuje z nich większy zysk.
Ta, szkoda tylko, że jakby wyszedl taki HL3, to sprzedaż na jedną platformę przekroczył aby większą ilość, niż taki asasyn na wszystkie platformy razem wzięte. Ot pierwszy przyklad z brzegu. Wystarczy spojrzeć na oceny z serii half-life 2 vs oceny każdej współczesnej gry nawet tu, na Golu. Oczywiście tak jak wspomniałem w temacie z hl2, zdarzają się dzieciaki, które zaniżają celowo ocenę half-life, ale tak jak tam wspomniałem są to najczęściej osoby, które zdecydowały o ocenie po dwóch godzinach gry (o czym same piszą), gdzie sam prolog trwa chyba z 4 godziny, więc takich ludzi (a raczej dzieci) nie powinno się brać na poważne
"jakby wyszedl taki HL3, to sprzedaż na jedną platformę przekroczył aby większą ilość, niż taki asasyn na wszystkie platformy razem wzięte"
Łał! Aż tyle?! A zwiastował ci to anioł czy zobaczyłeś w szklanej kuli? Poza tym kto powiedział, że HL3 (jeśli kiedykolwiek powstanie) nie będzie open worldem? W przypadku HL to by się sprzedał ze względu na markę, że to Half Life, a nie konkretnie dlatego, że to gra liniowa, którą HL3 może wcale nie być.
A nawet jakby był gra liniową, to zaraz by było "nie będę płacić 250 zł za 6 godzin gry". Poza tym nadmiar otwartych światów z wciskanymi na siłę elementami RPG już nieodwracalnie zmieniły postrzeganie gier. Zobacz sobie choćby wątki o remaku Maxa Payna. "pusty świat", "nic tam nie ma do roboty", "tylko idziesz do przodu i strzelasz bez sensu", "oby dodali zadania poboczne i rozwój postaci, bo nie czuć progresu". Tego chce większość graczy i jest gotowa za to płacić, więc właśnie takie gry dostają.
"Wystarczy spojrzeć na oceny z serii half-life 2 vs oceny każdej współczesnej gry nawet tu, na Golu."
Doskonałe oceny != sukces sprzedażowy. Bądźmy szczerzy, zwłaszcza w segmencie AAA panuje zasada, że jeśli możesz zrobić wybitną grę, która średnio się sprzeda, albo przeciętną grę, na której zarobisz znacznie więcej, to całkowicie świadomie i z premedytacją zrobisz tego średniaka. Wiem, to smutne, ale niestety tak to właśnie jest.
Wystarczy spojrzec na HL Alyx, kyiry ma wyższe oceny niz Skyrim i Red dead redemption 2 ;) I co, jest open worldem? A może grą na 6H? A co opinii o MP - te negatywne to najczęściej pochodzą od dzieci 20- ., a 80% opinii to jaranie się grą/zapowiedzią jak dziecko, także chyba czytalismy albo inne gry, albo wypisujesz mi tylko czatke z calego internetu razem wziętego. Wnioski wyciągnij sam .
PS - i dzieki Bogu nie będzie t ani misjo pobocznych, ani open worldu. Do takich gier trzeba dojrzec.
"Wystarczy spojrzec na HL Alyx, kyiry ma wyższe oceny niz Skyrim i Red dead redemption 2"
No i czego to dowodzi? Bo na pewno nie tego, że się lepiej sprzedawała (choć trzeba wziąć pod uwagę wpływ tylko VR na sprzedaż).
"negatywne to najczęściej pochodzą od dzieci 20-"
A ci od negatywnych opinii to ci przedstawili jakiś dokument potwierdzający ich młody wiek, anioł ci się objawił i oświecił, czy to dane z d wzięte? Bo ja mogę powiedzieć, że te negatywne opinie to na pewno jakieś stuletnie dziadki, które w to grać nie potrafią, bo za ich czasów to się na dinozaurach jeździło.
"dzieki Bogu nie będzie t ani misjo pobocznych, ani open worldu."
Rzeczywiście dzięki Bogu. Przynajmniej w jednym się zgadzamy.
Dowodzi to temu, że gracze (zwłaszcza, choć nie tylko) po 30-stce wolą bardziej gry tunelowe niż open worldy. I nie potrzebuje dokumentów tożsamości. Wystarczy, że widzę to po statystykach, wypowiedziach etc. Widzę to też po intensywnym narzekaniu na gaming teraz i znikomym wcześniej.
"Dowodzi to temu, że gracze [...] wolą bardziej gry tunelowe niż open worldy"
Mógłbym ci długo i treściwie wyjaśniać, dlaczego twój dowód jest bez sensu, a metodologia "pomiaru" wadliwa, ale nie wiem, po co, skoro...
"gracze (zwłaszcza, choć nie tylko) po 30-stce [...] I nie potrzebuje dokumentów tożsamości. Wystarczy, że widzę to po statystykach, wypowiedziach etc."
Mówiąc statystyki masz na myśli ocenę jednego, jedynego HL vs oceny otwartych światów? I po ocenie wiesz, ile lat miał oceniający? No tak, słusznie, wszyscy wiedzą, że słońce krąży wokół ziemi i nie potrzebujemy na to żadnych dowodów, bo przecież widzimy jak krąży po niebie. Ech, szkoda zużywać klawiatury.
Super to wygląda, jak z bajki animowanej.
Przecież to największa zaleta, a to że masz komputer z Biedronki to nie jest niczyją winą
To jeszcze to wychodzi? NFS dla mnie się skończył po wydaniu kiepskiego The Run.
Pewnie będzie normalna realistyczna grafika jak w poprzednich odsłonach, tylko dadzą otoczkę black-outline jak już widzieliśmy w innych grach i będą newsy że NFS z grafiką rodem z kreskówki.
"na te widoki nałożone zostaną elementy animowane, np. kreskówkowy ogień z rury wydechowej. Autorzy inspirowali się w tym względzie m.in. reklamami samochodów sportowych."
Nie mieli już, gdzie szukać inspiracji... Nie ma gorszej opcji niż reklama.
I to jest wiadomość. Przyznam, że nie wpadłbym na taki pomysł ale właśnie dlatego na nowo się zainteresowałem. Dobre