Selaco to FPS na silniku Dooma z jatką rodem z FEAR-a. Zobacz gameplay
Przypomina niedawno wydane „Forgive me father”. Nawet ładna na swój sposób. Będę śledził postępy nad grą, bo zapowiada się ciekawie.
Strasznie słabe i oczojebne "toto" ;) nie porównujcie tego gówienka do F.E.A.R. bo to jest po prostu żenada... dzisiejsze gry sa robione pod dzieciarnie, wiem o czym mówie bo jestem boomerem ;) już nie bedzie takich gier jak Doom czy Painkiller... jak chcecie zagrać w naprawde dobra strzelanke w oldschoolowym klimacie to polecam PRODEUS ;)
Gra działa na silniku GZDoom — jest to zmodyfikowany fanowski port engine id Tech 1 z 1993 roku, działający na OpenGL (obsługuje również software rendering).
Ja przez chwilę sobie naiwnie pomyślałem, że id Software jakimś cudem powróciło do licencjonowania swojego silnika id Tech (teraz już w wersji 7), którą to praktykę zaprzestali odkąd zostali przejęci przez Zenimax. Oh well.
Jak usłyszałem nawoływania przeciwników, to faktycznie skojarzyło mi się z FEAR-em, ale te kolorki dają po oczach.
Wow, kolorowy, nowy FEAR, naprawdę czuć ten sam flow, to pierdyknięcie!
Ale szkoda, że to jednak powstaje na takim zabytku :(
Jak na tak starą technologię, to rzecz prezentuje się świetnie. No ale dla kogoś, kto ma zupełnie gdzieś aspekt technologiczny (czyli nie oszukujmy się, dla większości), będzie to po prostu dosyć archaiczny shooterek.