LEGO Wiedźmin w Novigradzie; fani marzą o oficjalnych zestawach z Geraltem
Nie obraził bym się gry by stworzyli grę lego o przygodach wiedźmina z trzech gier. Ładnie to jakoś połączono jak te z gwiezdnymi wojnami.
Nie obraził bym się gry by stworzyli grę lego o przygodach wiedźmina z trzech gier. Ładnie to jakoś połączono jak te z gwiezdnymi wojnami.
Ciężko. Marka Lego zawsze bazowała na nieletnich odbiorcach więc taki ruch spotkałby się z krytyką rodziców i różnych zwariowanych organizacji.
Z drugiej strony mamy w Lego kategorię Adult więc jak dla mnie mogliby tworzyć takie zestawy, ale byłby problem ze sprzedawaniem tego w sklepach.
Jest to jednak możliwe spójrzmy chociażby na Disneya który wprowadził na swoją platformę Daredevila i Punishera.
Seria Adult nie zawiera produktów opartych na produktach tylko dla dorosłych. A takim jest Wiedzmina, więc znając politykę firmy - nie ma szans.
Może Lego powinno stworzyć projekt w stylu Limited Run?
Jako fan LEGO mam pomysł na lego wiedźmin i niedługo zacznę projektować. Jak skończę to wrzucę na lego ideas może coś z tego będzie.
Nic nie będzie bo licencje ma Sapek, CDP ma tylko do gier wideło z tego co pamiętam i na bazie swoich produkcji robią swoje gadżety.
Plus skończyłem wieśka 3 wczoraj i jedyne co ratuje tą grę to fabua/lokacje/postacie, bo reszta kwiczy.
Walka. mechaniki, zagadki etc. Grałem jak gra wyszła i po tych 9 latach dalej jest mocno zabugowana, dziwię się że ludzie tak bardzo się zachwycali tą grą, gdy mechanicznie leży pod toną mułu.
Walka: Soulsy mówią dzień dobry i więcej w temacie nie trzeba dodawać.
Bugi: Cutscenki, chociażby z priscillą w karczmie gdzie audio jest ważne, audio się zatrzymuje mimo że nie powinno i zaczyna od nowa. Szyje postaci są chyba animowane osobno od ciała bo co rusz widać dziury w nich. Tak samo z przenikaniem się przedmiotów czy spawnem mobów pod ziemią które cię gonią w nieskończoność.
Rollowanie się w górę terenu gdzie nie powinno być takiej możliwości i nagłe wylatywanie w powietrze po wspięciu się na niektóre przedmioty (fizyka bardzo) czy questy które pomimo wykonania czynności nie przechodzą dalej (władowanie zapisu wcześniej dopiero naprawia). Dużo więcej mógłbym opisać z tych 120h które rozegrałem w ostatnich tygodniach, ale to tragedia.
Cutscenki: Mamy 720p pre-rendery nie zawierają Geralta (bo trzeba by renderować z jego obecnym armorem), Lip-sync jest pod wersję Angielską w nich. I mamy in-engine gdzie lip-sync jest pod wersję którą ogrywasz, ale niestety wszelkie śmiechy, chędożenie i hihy są z wersji Angielskie, postacie są sztywne i machają rękami gdy większość osób by nie ruszyła nimi w takich momentach.
NPC (nie unikalne postacie) mają może 10 modeli które różnią się tylko ubraniami i jak bardzo ubłocone są.
Pominę że gra jak i poprzednik jest robiona pod konsolę, przez co sterowanie też kuleje (zresztą jak w produkcji poprzedzającej) i sporo rzeczy które gracz może zrobić nie były rozważone. Już starczy mojego bo się długo zrobiło :)
[Deleted]
jakie 9 lat temu? ty mieszasz wiedźmina 2 z 3, czy jak?
ogólnie mechanika rozgrywki nie jest dobrze zaprojektowana to się zgodzę, ale jej rola to w miarę nowoczesny sposób zapełnić czas między questami i do tego się sprawdza. mechanika walki w soulsach lepsza? XD boże ale głupoty, drewno + ociężałość + brak przyjemności + bazowanie rogzrywki na wykorzystywaniu bugów, "sposobów" oraz szczęścia i uczenia się na pamięć to nie jest materiał na dobrą grę! bardziej angażuje? tak, ale czy jest lepsza? w czymniby? też jest gruntownie źle zaprojektowana tylko w inny sposób. jeszcze jakbyś sekiro dał to bym się zgodził, natomiast reszta tych gier to jest jak piszę.
bugi były ale bardzo szybko poprawiali i gra jest w pełni grywalna, może z raz czy dwa zlagował mi koń po premierze, jak kończyli patchować to nic nie było, gra w pełni grywalna, bez wrednego drmu, dobrze zoptymalizowana.
konsolowe sterowanie i interfejs? zgodzę się, ale co to za zarzut jak 99% gier ma ten problem, a gry tylko na pc jak warhammer tw też mają paskudny ui z uciążliwym przemieszczaniem się po nim. co do sterowania to jest po prostu gra na pada, nic nowego ale w takie rpg akcji raczej lepiej się gra na padzie.
scenka z priscillą to żaden bug tylko brak czasu na drobnostki, jest i tak dobra i potrafi jakoś zaangażować odbiorcę.
czepianie się o lip sync to bezsensowny zarzut, bo całe lata nie było później lepszej pod tym względem gry. soulsy z animacjami na poziomie wczesnych lat 2000 stawiasz za wzór a w wiedźminie czepiasz się że nie ma ruchu ust w czasie seksu pod polską wersję tylko pod angielską xD
a jakie cut scenki bez geralta? nie pamiętam nawet żeby tam coś prerenderowanego było poza loadingami, może tak, ale nawet jeśli coś chwilę, to kompletnie wszystko w tej grze jest w czasie rzeczywistym.
zle wklejone
Wiedźmin jest za mało krzykliwą marką by dostać zestawy z LEGO. Poza tym Wiedźmin nie ma sensownych budowli ani pojazdów, tzn takich zapadających w pamięć jak w przypadku Star Wars, wiec jedyne co byłoby tam warte to minifigurki. Parę lat temu czytałem, że SW była jedyną licencją ktora przyniosła im konkretne dochody i trzymała się bardzo dobrze bez filmow czy seriali w okresie od Epizodu III do VII w przeciwienstwie do HP czy LOTRa gdzie hype po księciu półkrwi czy Hobbicie opadł.
Ponoć był pomysł z Pokemonami, ale na przeszkodzie stanęło Nintendo i wspomniane to, że nie było za bardzo co dodać do minifigurek
Przecież jest pełno budowli i miejsc, z których można zrobić ciekawe zestawy:
- Kaer Morhen z wielką salą, zbrojownią, laboratorium do przeprawadzania próby traw i ruchomy tor przeszkód
- Thanedd (Zamek Garstang, Aretuza)
- Novigrad (banki, świątynie, zamek hierarchy)
- Jakieś pozostałości elfich pałaców jak Loc Muine itp.
- Miasto Złotych Wież
- Można zrobić zestawy smoka, gryfa, biesa, leszego lub innych potworów na 200-400 elementów
Pomysłów można znaleźć setki, byle tylko dobrze je zrealizować