Otwarte beta-testy World War 3 jednak nie w marcu - twórcy przesuwają datę
Co ciekawe darmowa beta tej gry już wyglądała i działała lepiej, niż Battlefield na premierę.
BF2042 dziełem sztuki nie jest ale no...
W WW3 nie wiele się zmieniło od 2018/2019.
Te same problemy co były są i raczej za szybko nie znikną.
Audio:
W BF audio działa jak należy, w WW3? Nie.
Kroki przeciwników nie istnieją, gość na quadzie na pełnym speedzie, obok ciebie może przejechać i go nie słychać.
Za to swoich słyszysz jak chodzą na kucaka dwa budynki dalej.
Serwery:
Serwery w BF2042 są o wiele lepsze 60hz robi robotę
W WW3 ludzie z high pingiem widzą cię szybciej i twoje pociski rozpływają się w pustce.
Niski tickrate + szybkie TTK to też wady WW3.
Wieczne problemy z matchmakingiem i błąd "Coś poszło nie tak" znane problemy z 2018 roku.
Grafika i optymalizacja:
Graficznie nie powala.
Starsza wersja UE4 hamuje tą grę
przez co optymalizacja nie jest najlepsza a gra ciągle coś czyta, ładuje i laguje nawet przy przełączaniu menu i katuje głównie CPU a GPU ma wakacje z czego gra korzysta z góra 3-4 rdzeni...
Mapy i tryby:
Dwa tryby.. Mowa była o 5..
Do tego max 20v20, design map nie za ciekawy, w TDM jeszcze gorzej to wygląda.
W Tac Ops labirynt goni labirynt.
Mapy jak wyglądały tak wyglądają, i taką samą słabą mają optymalizację szczególnie Moskwa i Polarnyj czy tam POLARNY RYJ ;)
Smoleńsk został usunięty, nikt nie wie dlaczego.
Bronie i dodatki:
Pojazdy dominują grę, a RPG ma tak ogromny opad pocisku oraz wolną prędkość wylotową, przez co taki czołg może sobie wyprzedzić rakietę o kilka metrów popijać herbatkę.
To samo snajperki + RNG damage, czasem headshoot i szyja zabijają czasem, tylko 75dmg albo nic.
To tylko część problemów, kropla w morzu
---
A sama gra nie wie czym chce być, twórcy chcą taktycznego fpsa z drugiej strony jest tac-sprint, ślizgi i inne bajery z CODów a z innej strony randomowy recoil nie mający sensu i dodatki które przeczą swojej idei, laser zwiększający ADS time o 20% (LOL) ten laser chyba z 5kg waży.
To samo celownik red dot, też chyba z 2kg waży.
ADS Time już i tak jest w tej grze wolne a oni tylko dobijają kopiącego.
Albo uchwyt zmniejsza horyzontalny recoil o 10% ale zwiększa vertical o 25% bo tak...
uuu wyliczanki, moje ulubione :)
Audio:
W BF2042 nie działał jak należy na premierę. Kroki przeciwników było słychać w jednostajnej głośności niezależnie od odległości z której przeciwnik nadchodził. Doskonale pamiętam ten problem.
https://www.reddit.com/r/battlefield2042/comments/qud7tl/footsteps_audio_is_really_off/
Serwery:
W battlefieldzie były takie core problemy, że mogłeś zużyć cały magazynek w wroga z 2metrów i nic mu się nie działo. To nawet nie kwestia pingów, tylko zaniedbania podstawy gry. https://www.youtube.com/watch?v=z7rKPcDZ4fo Oprócz tego pamiętam też problemy po wejściu na server, że nie mogłem się odrodzić, albo podnieść jak leżałem ranny.
Grafika i optymalizacja:
Grafika w WW3 technologicznie jest gorsza, ale co z tego skoro w battlefieldzie jedyne co podziwiasz to puste, do bólu sterylne mapy. Mapy w WW3 są przepełnione detalami.
Mapy i tryby:
WW3 ma przynajmniej tryb TeamDeathMatch, bo battlefield ma taki tryb o ile łaskawie twórcy go udostępnią na jakiś okres, po czym zmienią go na jakieś absurdalne niezbalansowane zabawy typu atak elfów. Ogólnie mapy w battlefield 2042 to jest podstawowa rzecz na którą narzekają gracze: za duże, za puste
Bronie i dodatki:
Tutaj to w ogóle battlefield odpada w przebiegach bo nie ma z czym wyjść... 4 szturmówki na krzyż, 2 rkmy i tak dalej o dodatkach nie wspominając. Możemy sobie psioczyć na temat balansu pojazdów, bo ja też chciałbym żeby te durne little birdy w bfie mocno ograniczyli, a póki co są bardziej sterowne od piechoty.
To tylko część problemów, kropla w morzu
"Otwarte beta-testy World War 3" - w dzisiejszym kontekście jakoś tak dwuznacznie to brzmi...