Szef marki Xbox o nadchodzących „świetnych grach” i ekscytacji State of Decay 3
O State of Decay 3 nie słyszeliśmy nic od 2020 roku. Od tamtej pory Undead Labs mocno poszerzyło swój zespół zatrudniając doświadczonych deweloperów.
Jednocześnie studio otworzyło nowy oddział w Orlando na Florydzie oraz prawdopodobnie drugi nowy oddział w Champaign, Illinois.
Obecnie Orlando i Champaign ma po kilka osób, ale bardzo doświadczonych. Między innymi: Mitri Van (Principal Technical Artist, 22 lata w Volition), Nathan Turner (Principal Technical Artist, 14 lat w Volition), Simon Sherr (Animation Director / Director of Animation Technology, Technical Animation Consultant przy The Matrix Awakens, 17 lat w EA), Kevin Noone (Principal Technical Art, blisko 18 lat w EA).
Opis Kevina z LinkedIn jest dość ciekawy.
After almost 20 years at EA, after we converged the company on a single large game engine, driving things like virtual production, working on development teams, centralized art teams, animation teams, research teams, etc, it was time for a change.
I've joined Microsoft and the teams all leveraging, pushing on, and helping develop Unreal Engine 5. It worked globally across EA to join all the studios on a single engine (incredibly well in fact!), and this pattern is starting to happen at an industry level now with companies like Sony and Microsoft being to converge on Unreal while film production companies also begin to take adoption of it, as consumer hardware becomes very powerful, and the film/game convergence many of us theorized 25 years ago begins to come to fruition.
I'm joining a collection of incredibly talented people beginning to coagulate around Microsoft Xbox Game Studios and Epic, as we start to build a new Orlando location to join the party! Game on.
Przy opisie u Simona również znajdziemy coś wartego uwagi.
Developing a new Microsoft studio under Undead Labs in Orlando FL, Directing Animation and Animation Technology in UE5 for Microsoft XGS Undead Labs’ “State of Decay 3” and fostering cross-studio animation technology collaboration and animation technology initiatives across XGS.
Sporo właśnie zatrudnili osób od animacji, inżynierii czy writingu. Samo State of Decay 2 cały czas jest wspierane, więc jednocześnie pewnie testują różne rozwiązania, które budują i będą chcieli nam udostępnić w trójce. Oby też wyciągnęli wnioski z tego jaką mieli premierę w 2018 roku.
Kolejny rok zapowiedzi w wykonaniu Xboxa xDDDDDDDD
Ze tez im sie jeszcze nie znudzilo xD
Tymczasem 2021:
• Halo Infinite
• Forza Horizon 5
• Age of Empires IV
• Psychonauts 2
• Microsoft Flight Simulator dla Xbox Series X|S
2020 też był dość dobry:
• Gears 5: Hivebusters
• Gears Tactics
• Age of Empires III: Definitive Edition
• Tell Me Why
• Battletoads
• Microsoft Flight Simulator dla PC
• Minecraft Dungeons
• Ori and the Will of the Wisps
Czyli poza Starfieldem, który powinien byc multiplatformowy, to Xbox nie będzie miał nic ciekawego w tym roku
#standard
Gdzie Hellblade 2 itd? Gry zapowiedziane dawno temu, a do dzisiaj prawie nic z nich nie pokazano
Poza Starfieldem
*Redfall od Arkane
*Ark 2
*Warhammer Darkride
*Scorn
*byc może Stalker 2
Natomiast od Microsoftu w tym można oczekiwać:
• interactive drama As Dusk Falls (XGS – Publishing / INTERIOR/NIGHT)
• Grounded 1.0 (Obsidian)
• remaster GoldenEye 007 (Rare)
• Forza Motorsport (Turn 10 Studios)
• Age of Empires IV na konsole (World's Edge / Relic Entertainment)
• "DEATHLOOP” dla Xbox Series X|S i PC Game Pass (Arkane Lyon)
• Redfall (Arkane Austin)
• Starfield (Bethesda Game Studios)
Bo starfield nawet był zapowiedziany na PlayStation
Scorn to pewnie będzie jakieś padło, nie wiele mniejsze od crossfire
Redfall, pojęcia nie mam. Z jednej strony arkane oni zawsze robią świetne gry, ale z drugiej to jakieś sieciowe coś
Stalker na bank nie wyjdzie w tym roku, skoro była obsuwa na grudzień przed wojna..
Myślę, że jak MS się rozbuja z grami i studiami to będzie naprawdę git. Póki co ich gry przegrywają z grami Nintendo i sony.
Dajmy im trochę czasu. W końcu wszyscy kochamy dobre gry :)
Obstawiam, że 2024-2025 będzie mocny w wykonaniu Microsoftu, ale wcześniej raczej nie ma co liczyć na więcej, a na jakieś 1-2 duże premiery rocznie z ich tempem.
oby State of Decay 3 było przetłumaczone i miało normalny co-op w 2 fajnie się grało z ekipą ale to zarządzanie budynkiem i ograniczona odległość poprzez Hosta była naprawdę słaba i psuła zabawę
Via Tenor
Minus tego jest taki, że jak już Microsoft zacznie wydawać jakieś gry, to będę tak stary, że nie będę miał tyle czasu na gry co obecnie :) Chyba, że będą wydawać 1 rocznie, to może sie gdzieś wciśnie i zagra.
W tym momencie czekam tylko na Forzę Motorsport od MS, a jest o niej wyjątkowo cicho.
A co mnie Game Pass, i tak kupie na "własność" tak jak zrobiłem to z FH4, 5 i AoE4. Czekam na FM a co do SoD3, jak bedzie polski to sie ogra
XD kapitalny rok 2022 według propagandy ms xd to samo 2021 gdzie tak na prawdę tylko fh5 i halo 6 były nowymi grami, a psychonauts 2 multiplatforma która sobie Zieloni za exa przypisują xd xd xd xd
psychonauts 2 multiplatforma która sobie Zieloni za exa przypisują xd xd xd xd