GTA 5 na PS5. Pierwsze 30 minut rozgrywki z ray tracingiem
Jak robili PS3->PS4 to byl duzo wiekszy przeskok, dodali FPP, stacje radiowe, roslinosc.
Tutaj praktycznie zero zmian, chociaz mogli by dodac jakas jedna misje nowa albo piosenke. Ale nie, olali sprawe cieplym moczem po calosci.
Jak robili PS3->PS4 to byl duzo wiekszy przeskok, dodali FPP, stacje radiowe, roslinosc.
Tutaj praktycznie zero zmian, chociaz mogli by dodac jakas jedna misje nowa albo piosenke. Ale nie, olali sprawe cieplym moczem po calosci.
To wideo jest tak uszkodzone kompresją, że nawet jakbym chciał tam coś zobaczyć, to nic nie widzę. Gra wygląda jak żywcem odpalona z 2013 roku.
Ray Tracing tutaj niewiele pomoże. Ot, podczas poruszania się po świecie gry gra będzie deczko ładniejsza. Natomiast w cutscenkach już widać, że gra ma kilka lat na karku. Modele i tekstury to jedno, ale brakuje np. rozpraszania podpowierzchniowego, dzięki któremu skóra postaci wygląda naturalniej.
Czekam na wersję na ps6, będzie 8k /120 FPS.
Jak by chcieli RT pokazać to trzeba do tego RTX 3090 i potężnego proca w typie R9 5950X lub 12900K, a nie te śmieszne bebechy z PS5, tam nie ma RT.
Od kiedy Ray Tracing dodaje flary i rozmazuje obraz? Przecież to jest jakiś marketingowy żart. Tylko nie wiem czy się śmiać czy płakać. Podziękuję, wolę wgrać reshade na swoim 8 letnim PC.
Co oni robili przez tyle czasu. Chyba, że nad next-genową wersją pracowało kilka osób, to jeszcze mogę zrozumieć.
Gdzie ten RT bo go nie widać ? Jak dla mnie w dniu premiery na PC ta gra lepiej wyglądała niż w 2022 na konsoli nowej generacji.
Mogli by powiedzieć gdzie ten RT widać, z filmu wynika że:
- na 100% nie jest to RTAO - AO dalej wygląda tak jak wyglądało
- nie są to też RT Shadows - tak samo, wygląda jak w starej wersji
- to też raczej nie RTGI - bo pomieszczenia dalej są sztucznie oświetlane, no jest szansa że to jakieś bardzo podstawowe RTGI i kompresja zabija całą jakość
- RT Reflections nie da się stwierdzić, bo w nagraniu nie ma za bardzo odbić, ale te które są widoczne nie wyglądają jakby odbijały rzeczywiste otoczenie
Test DF prawdę powie, możliwe że to wielka ściema bo jak włączyli RT to z 4k30 zrobiło się 4k3 i grać się nie dało.
Na PC dużo lepiej ta gra wygląda
Dynamiczne oświetlenie w postaci świateł punktowych jest trochę lepsze i częściej ma dynamiczne cienie, być może tekstury twarzy poprawili a poza tym nic
Dalej to przede wszystkim gra z czasów PS4/XB360, dominują proste modele ze zwykłymi teksturami, nie widać za dużo detali, nie ma popularnego ostatnio wolumetrycznego oświetlenia które pojawiło się choćby w remasterze GTA3,
RDR2 bije nowe GTA5 graficznie
Leży na dysku więc się jutro zobaczy, ale zawód jest, bo miało być expanded i enhanced i liczyłem na więcej niż poprawioną grafikę. Nawet nowych stacji z Cayo Perico nie dali do singla. Bardzo biednie się to prezentuje.
Nie widzę żadnej różnicy między tym co ujrzałem w 2018 jak odpaliłem na ultra na gtx1060. Czyli 4 LATA TEMU. A gra będzie mieć zaraz 10, tak tylko przypominam jakby komuś umknęło. Tylko współczuć tym, którzy to kupią. Ale czy jest sens współczuć głupoty?
No dobra, są przecież gdzieś tam ludzie, którzy nie grali w GTA 5. Bo są???
Może dlatego to wydanie dedykowane konsolom? Bo nie mieliśmy okazji ani zagrać w wyższej rozdzielczości, ani w wyższym klatkarzu. Poza tym nie wiem kto komu bardziej współczuje, bo mi nie szkoda 40 złotych. Mi jedynie żal, że nie wzbogacono trybu sp, bo chyba nikt nie oczekiwał, że z gry projektowanej pod ps360 wycisną z silnika coś więcej.
Wyższość PC nad konsolą. Trzeba kilka lat czekać aby zobaczyć grę w wysokiej jakości jaką kiedyś oferowało PC - o ile po kilku latach taką grę poprawią jakościowo
Nikt nie twierdzi, że jest inaczej, a nawet się zgodzę. Ja jednak na PC nie gram i to m.in. do mnie skierowane jest to wydanie. Też bym chciał po prostu darmowy update do wyższej rozdzielczości/60fps, ale to nie w tej bajce.
Ja kupiłem ale tylko tryb online. Singiel nie jest wspierany od dłuższego czasu, jak odpaliłem online po kilku latach to byłem zaskoczony zawartością. Nowe pojazdy, misje, napady i wiele innych aktywności, uzbrojenie czy nowe stacje radiowe oraz piosenki. Spoko, 40 złotych za kolejne godziny jak nie setki godzin zabawy brzmi nieźle, fabułę ograłem już kilka razy na różnych platformach i w tym przypadku nie widziałem sensu kupować jej ponownie.
Dodatkowo umożliwili transfer postaci, czyli masa godzin grindu nie pójdzie na marne + szybsze loadingi, lepsza jakość oraz większa płynność - dla mnie spoko
Poczekaj. Pograsz trochę to ci się znudzi.
To jest jakiś żart?
Czy to video było nagrywane w 480p?
Nie widzę żadnej różnicy, gdzie jest poprawiona grafika?
Na podstawie porównaniu z ostatniego linku stwierdzam tyle, że podbili kontrast i kolorki do idiotycznego poziomu. Takie coś jest typowe dla wielu modów, które mają uchodzić za super realistyczne. Zapomnieli tylko o lustrzanych ulicach. Do tego przestarzały silnik nie wyrabia i w natywnym 4K oferuje tylko 30 fps.
PS. Co tam jeszcze zostało? GTA 4 w wersji na PS4, XO, PS5, XSX i remaster na PC. Jest co wydawać przed szóstą częścią.
Guzik zmienili ale gawiedź się cieszy bo Rockstar chce za to "tylko" 40 zł na PS5 i 80 zł na Series. A jak nie zdążysz do 14 czerwca to żeby wgrać patcha do gry którą już masz i pograć w 4k 60 FPS zapłacisz 170 zł. Ale Rockstar tak to sprytnie rozegrał, że wszyscy widzą tylko to 40 zł i się cieszą. Chwalmy Rockstara.
Prawda. Nie warto kupić GTA V po raz kolejny raz. Bez RT można żyć. Grafiki nadal mogą budzić zachwytu, szczególnie kiedy korzystamy z odpowiednie mody upiększające grafiki na PC.
Dawać mi tu lepiej remake RDR1 z grafiką z RDR2 a nie wypuszczać po raz kolejny tę samą grę, która wciąż wygląda gorzej niż na premierę na PC.
Gra z 2013 na ps5 z wyborem trybów ? Żałosne, naprawdę pierwszy raz żałuję zakupu konsoli, przecież tutaj wszystko powinno śmigać w 4k z wideotryskami ahhh
Co ma fakt odwalonej fuszerki Rockstara do decyzji zakupu konsoli? :O Może nowe Horizon, Demon Souls czy Rift Apart wygląają marnie?