Nowe nagrody za dobre zachowanie w LoL-u. Riot zaktualizuje system Honoru
"Dane pokazują, że tylko 5 proc. graczy regularnie powtarza szkodliwe zachowania."
Pracownicy Riotu którzy to pisali to największe klauny jakich widział świat
Śmiechu warte...
Zwłaszcza ten PR-owy bełkot, bo w kwestii ich systemu w zasadzie tylko jedna rzecz daje nadzieję - informacja pojawiająca się w kliencie o tym, że nasze zgłoszenie zostało rozpatrzone poprawnie i została zastosowana kara.
Riot nigdy nie stworzy specjalnej nowej skórki tylko na potrzeby systemu honoru”. Zaraz, zaraz... Przecież właśnie to robimy!
Taaak - ten cały "honor 2.0" wszedł w życie w 2018 roku. I? I od tego momentu jako te "nagrody" wstawili jedne z najstarszych i najgorszych skórek dla Twitcha i Warwicka i do tego Chromy do nich.
A teraz, po tych 4-ech latach szykują się z jakąś skórką? Phew.
Obecnie zgłoszenia na etapie wyboru bohaterów stanowią tylko 3,2% wszystkich zgłoszeń, ale oczywiście ważne są wszystkie wasze doświadczenia na każdym etapie gry. Dlatego cieszę się, mogąc powiedzieć, że powiązaliśmy kary ze zgłoszeniami wysyłanymi na etapie wyboru bohaterów i już niebawem pojawi się patch ze stosowną aktualizacją.
Wow - nie dość, że to nie dziwne, że stamtąd jest zdecydowana mniejszość zgłoszeń, no bo ile to trwa i co się tam "dzieje" (w porównaniu do gry) to oni będą je "powiązywać"(?) dopiero w nadchodzącej łatce...
Natomiast pozostałe 95 proc. to zwykli gracze, których czasem dopada irytacja i to oni są przedmiotem 86 proc. zgłoszeń.
Zabawnie się to czyta, kiedy człowiek sobie przypomni ile razy człowiek czytał na czacie życzenia raka, albo śmierci członka rodziny, bo komuś coś nie poszło w grze komputerowej zwanej League of Legends... Aż strach pomyśleć jaka irytacja ich dopada, jak np. uderzą się w najmniejszy palec u stopy...
wiesz to że ktoś życzy ci raka pod wpływem emocji nic nie znaczy, nie znaczy to że ktoś piszę tak co grę faktycznie, musisz zdać sobie sprawy że każdy wytrzyma odpowiednią ilość porażek itd. graczy lola jest dużo więć nie dziwne że akurat często trafiasz na gracza który ma już dosyć i akurat puszczają mu nerwy, zwykłe prawdopodobieństwo, ten gość następnego dnia nic nie będzie pisać i będzie zwyczajnie grać doputy znowu się nie wkurwi.
Klauny bo przytaczają statystykę, którą badają od lat a w którą ty nie wierzysz?
Gadasz jak płaskoziemca, który nie wierzy, że ziemia jest okrągła. "Są niezbite dowody na postawioną tezę, ale hej, ja się nie zgadzam!"
Raporty statystyczne są publikowane przez riot tak samo wyniki ich badań prowadzonych w tym temacie. A przynajmniej były kilka lat temu, teraz już się nie orientuję.
A statystyka jest prosta. Jeden zj*b (5%) psuje grę 9 osobom, teraz część z tych 9 wkur..nych osób odpala następną grę, mści się wyżywając się na innych, nawet niech to będzie raz, ale ten jeden raz już wystarczył aby grę miało zje**ych około 60-70 osób. Teraz te 60-70 powtarza to samo co część z tych 9ciu i mamy 400-500 wk..nych ludzi. I tak w kółko, wszystko przez jednego zj*ba.
Wystarczy zrozumieć jaki to jest prosty mechanizm i jak łatwo się taka pierdoła rozprzestrzenia i już się człowiek nie dziwi dlaczego gry wyglądają tak jak wyglądają. Do tego dorzućcie sobie powszechną akceptację toksyczności (bo w LoLu to przecież normalne) i mamy to co mamy.
Gadasz jak płaskoziemca, który nie wierzy, że ziemia jest okrągła. "Są niezbite dowody na postawioną tezę, ale hej, ja się nie zgadzam!"\
Wow - toś ostro pojechał, od razu z płaskoziemcami, no no... "Podpaliłeś" się trochę podobnie jak pewien jegomość z mojego powyższego przykładu
Problem w tym, że ani we wpisie od Riotu, ani w niusie na GOL-u nie ma ani jednego "dowodu" - są tylko puste słowa.
Ani tu, ani tam nie ma żadnego wykresu, jakiejś tabelki, czy innej formy "danych"...
A statystyka jest prosta.
Oh, rly?
Jeden zj*b (5%) psuje grę 9 osobom, teraz część z tych 9 wkur..nych osób odpala następną grę, mści się wyżywając się na innych, nawet niech to będzie raz, ale ten jeden raz już wystarczył aby grę miało zje**ych około 60-70 osób. Teraz te 60-70 powtarza to samo co część z tych 9ciu i mamy 400-500 wk..nych ludzi. I tak w kółko, wszystko przez jednego zj*ba.
xD To twoje "rozumienie statystyki" jest fenomenalne.
Wystarczy zrozumieć jaki to jest prosty mechanizm i jak łatwo się taka pierdoła rozprzestrzenia i już się człowiek nie dziwi dlaczego gry wyglądają tak jak wyglądają. Dziś z ciekawości zagrałem rankeda - żadnej postaci nie zbanowałem podczas wyboru bohatera i już mój midlaner zaczął nawoływać innych do reportowania mnie za to... Mhmmm.
Dziwne, że jakoś ja nigdy się nie "odwdzięczałem", albo nie odreagowywałem w grze takiego, czy znacznie gorszego podejścia... Poza... Reportowaniem.
Do tego dorzućcie sobie powszechną akceptację toksyczności (bo w LoLu to przecież normalne) i mamy to co mamy.
Tak powszechna akceptacja, że "oficjalni oficjele" od Riot Games po raz kolejny prawią o tym, jak chcą toksyczność niwelować, w grze jest dostępna opcja zgłaszania buców i co jakiś czas człowiek dostaje informację w kliencie gry, że kara została zastosowana, więc system musi jakoś działać...
Twój komentarz jest tak idiotyczny, że jedyne jego wytłumaczenie to czysty trolling..
Nie ma to jak nazywać trollingiem wszystko to z czym się nie zgadzasz.
I to że ty czegoś nie robisz to nie znaczy, że większość ludzi tak nie robi (a robi 60-70% jak byś przeczytał mój komentarz ze zrozumieniem to byś wiedział)...
A twojemu mid lanerowi się nie dziwię, bo specjalnie utrudniasz rozgrywkę.