Returnal otrzyma co-op i tryb endless w patchu 3.0
Naprawdę nie mam pojęcia czemu o tej grze jest tak cicho. Niesamowity i klimatyczny soundtrack, bardzo ciekawa fabuła, dobry gameplay no i graficznie też bardzo wysoka półka. Na Metacritic i Opencritic po 86 średniej... I nawet GOL dał 9.0. ;)
I duże darmowe aktualizacje. ;) Oj czekam na następny tytuł tego studia.
Returnal mimo, że gra Sony i swego czasu przez Japończyków promowana, raczej nie zalicza się do mainstreamu. Typ rozgrywki i jej mechaniki są trudne a sam próg wejścia w grę dosyć wysoki. Roguelike to jednak bardzo specyficzny gatunek, który albo pokochasz albo znienawidzisz i nawet dobry scenariusz, klimat, postacie nie uratują gry w sytuacji, kiedy mechaniki braku progresu, ciągłej śmierci i tracenia wszystkiego cię przygniotły.
Swoją droga, zobaczyłbym grę na PC, bo pecetowcy doceniają i lubią grać w takie gierki ale gra jest też zaawansowana technologicznie i już raczej nie dla dziadka GTX1060, wiec możliwe, ze Sony mogłoby mieć problemy z portem.
Owszem...jednak jest to bardzo zręcznie wplecione jako część fabuły, stąd IMO nie ma tego poczucia braku progresu. Śmierć to po prostu część rozgrywki i to wybitnie gra nas tego 'uczy' od początku.
Oczywiście. Jednak kiedy niecierpliwy gracz, ponosi porażkę za porażką i zmuszony jest grać od zera, to już tak zafascynowany scenariuszem nie jest, obojętnie jak fajny miałby być. Osobiście uważam, że jak ktoś grał w inne mniejsze rogale i mu nie pod pasowały, to nie podpasuje tu też wysokobudżetowy Returnal z fajną fabułą. To samo spotkało DeathLoop. Ludzie muszą widzieć swój progres w grze( w jakiejkolwiek postaci), inaczej po prostu przestaną grać. A w rogalach o progres jest niekiedy bardzo ciężko i długo mija czasu, zanim uda ci się przebić jakaś ścianę.