Dying Light z darmowym next-genowym patchem na PS5; posiadacze XSX muszą poczekać
"Tryb pośredni ma zaś celować w 60 klatek i rozdzielczość 1440p."
Przecież PS5 nie obsługuje takiej rozdzielczości. Po co ten tryb skoro będzie wyglądał tak samo jak perfomanced?
Nie ma obsługi dla ekranów o takiej rozdzielczości. To nie znaczy, że nie ma gier, które renderują obraz w rozdzielczości niżej od 2160p a wyższej niż 1080p. To są dwie różne rzeczy.
Dlaczego wyjściowo będzie 1080p? Przy outpucie 4K sama gra będzie renderowana w okolicach 1440p, i dzięki temu ostrość obrazu będzie pomiędzy 1080p a 4K. To jest normalna praktyka, teraz duża część gier konsolowych zmienia rozdzielczość „w locie” żeby zachować stałe 30 albo 60 klatek, wychodzi się z założenia ze np w trakcie walki lepiej zejść z 4K do 1800p niż z 60 do 50 fps.
Juz dawno ograne na series X w 60 fps z auto hdr, dzięki microsoftowi.
2160p30 i 1080p na PlayStation 5 przy 7-letniej grze? Do tego brak 60 fps na Series S w dwójce. Co za żenada z tego Techlandu.