Zmiany w systemie leczenia w LoL-u; Riot grzebie przy wielu przedmiotach
Tak, brać pod uwagę opinie randomowego redditowicza naprzeciwko ludziom którzy mają dane + opinie pewnych ludzi.
Żeby była jasność - riot zalicza wpadki względem balansu, ale nie są one tak częste i tragiczne jak opinia publiczna sądzi. Oni chcą tą grę balansować pod wszystkich, pod ludzi grających raz na tydzień oraz profesjonalistów - gdzie reszta gier raczej patrzy na profesjonalne rozgrywki i high elo i nie przejmuje sie niższymi poziomami.
Moja opinia na temat leczenia? Tak, należy sie to znerfić w early/mid game, ale powinno być mocniejsze w late game.
Tak, Riot i jego dane. Tak jak ostatnio gdzie mieli zgłaszane na PBE, że Q Caitlyn nie zadaje obrażeń kiedy zbudujesz Ostrze Nocy. A mimo to trafiło to na serwery live i chyba nadal funkcjonuje (aż zobaczę następnym razem). Aż się boję, żeby nie wprowadzili zmian Rengara z bugiem, który powoduje że AP zwiększa trafienia krytyczne na Q w przeliczniku - 1 AP to 1000% krytyka (a więc item z 40 AP daje ci 40000% trafienia krytycznego).
I od dawna czekam na nerfy leczenia, ponieważ jest ono obecnie mocno niezbalansowane (a im późniejsza fazy gry tym bardziej, szczególnie na takich postaciach jak Viego, Kayn pod Darkina, Draven, Samira czy Vladimir) i nawet budowanie itemów z głębokimi ranami często nie daje żadnych rezultatów.