Skull and Bones zmienione w grę-usługę
Straciłem nadzieję, że BG&E2 kiedykolwiek wyjdzie. Tych pazernych mistrzów generyków nie stać na tak ambitny projekt.
Godzinę temu napisałem pod innym newsem "Denuvo to rak dla graczy" i znowu muszę tego użyć. Gry-usługi to rak dla graczy.
"Wyprzedaż starszych gier wydawcy zanotowała wzrost o 37%". Czy chodzi może o ukrytą promocję na terenie Polski dwa tygodnie temu?
Przecież to że Skull & Bones to gra bez singla i Online to wiadomo od 2017 roku.
Co za Paradoks że gra zapowiedziana w 2017 roku jako rozbudowane elementy AC 4 dalej nie wyszło i mają takie problemy z tym "mniejszym" projektem
Osobiście nigdy nie czekałem na ten tytuł i z tego co pamiętam to od zawsze miała być "gra-usługa" z graniem wyłącznie na multi.
Mam nadzieję że kiedyś powstanie RPG w stylu Piratów Z Karaibów z elementami fantasy. Sea of Thieves jest fajne ale wolałbym coś pokroju wiedźmina czy assasina w takim settingu.
Ubiszaft to potrafi. Wystarczyło wziąć Black Flaga, wywalić z niego wszystko co związane z AC i wydać grę. Nope, dla nich to za trudne.
Czekałem na tą grę, ale teraz to se mogą ją wsadzić gdzie indziej :(
Tyle lat ją robili i nie mieli pomysłów, ciekawe, kto na to czeka obecnie.
Te pochwałki można łatwo wytłumaczyć:
1. Łączna liczba godzin spędzonych przez graczy na zabawie w Far Cry 6 jest o 45% wyższa niż w przypadku Far Cry 5. Nie podano jednak wyników sprzedaży FC6 - bo jest to największy najbardziej rozwleczony FC od początku serii. Brak wyników sprzedaży jest kluczowy więc tego nie podano.
2. Od premiery 20 stycznia 2022 r. w Tom Clancy's Rainbow Six: Extraction zagrało już 5 mln osób - tylko dzięki Game Pass od Microsoft.
Ogólnie to medialna papka jak zwykle.