Dying Light 2 z lepszą grafiką dzięki modyfikacji
O panie jaka ta gra brzydka z modem czy bez. Jakim cudem grafika zaliczyła regres? Przecież w pierwszym dying light widoki były świetne
Mam nadzieję, że trójka będzie na nowym silniku graficznym. Dwójka ma przyjemny gameplay, ale wygląda przeciętnie. Nie chodzi tylko o tekstury, ale o sam styl graficzny - jest zbyt kolorowo. Osobiście chciałbym, żeby poszli w tym kierunku. Powinno być mrocznie.
W normalnym świecie, po którym po prostu chodzą zombie i zdesperowani ludzie? Naprawde powinno być mroczniej niż w rzeczywistości? Ale wy macie obsesję na punkcie mroku, jak to jest często nierealne XD. Zauważ że, ten screen to tandetna próba manipulacji :). To pasuje TYLKO do niektórych gier z specyficznymi historiami i miejscami. Te miejsce co widać w screenie jest ZUPEŁNIE różne, a mrok pasuje do tego miejsca i nadaje temu klimat. Dodatkowo wyrażnie widać, że nie jest tam jasno i jest ciemno, być może jest noc albo niebo mocno zachmurzone. Miało by być mrocznie w mocno oświetlonym lesie w ciągu dnia? Na polu? Łące? W mieście może i tak, ale ten w screenach to po prostu zwyczajne podupadłe miasto.
Jestem normalny i nie wychodzę na spacer a tym bardziej gdy pada deszcz.
Poza tym czego się spodziewałeś po tych screenach gdzie jest akurat dużo słońca i roślinności? Myślałeś, że będzie mrocznie jak w nocy w deszczu? Głupie.
Poza tym jeśli nie potrafisz odróżnić rzeczywistość od fikcji to nic nie poradzę. Skoro wg. ciebie to co jest w twoim screenie jest CAŁKOWICIE normalną rzeczą w rzeczywistości w nocy w czasie opadu deszczu, że tak samo mrocznie. A ewidentnie tak nie jest bo mimo wszystko screen jest bardziej mroczny, jest inny, a miejsce zupełnie inne. W rzeczywistości taka noc tak nie wygląda. Próbujesz dalej manipulować czy co?
Grafa cierpi na syndrom ubi - raz jest mega ładnie, raz mega brzydko (dajcie tekstury HD bo bez sharpeningu to współczuję jak ktoś w to gra, to jest totalna paćka rozmazana)
Co do gry - Ciężko się oderwać, gameplay jest genialny, soczysty etc. Dialogi i fabuła o niebo lepsze niż w jedynce.
Genialna misja w Katedrze!:) Tam właśnie zakończyłem rozgrywkę wczoraj po trzeciej nad ranem:)
Tu nie masz otwartej mapy. Pomiędzy Old Villedor, a Centrum można przemieszczać się tylko przy pomocy szybkiej podróży, więc mamy chwilę "czarnego ekranu" podczas przechodzenia. Są to nadal 2 oddzielne mapy.
Grafika moze nie jest najlepsza ale za to jest dobre AI przeciwnikow a to dla mnie wazniejsze. W CP2077 jest zajebista grafika i co z tego.
Poza tym fakt ze jest zbyt kolorowo i o ile muzyka jest ogolnie bardzo dobra to zupelnie nie pasuje mi ten wesoly motyw ktory slychac jak mamy respawn po zgonie i zaczynamy od nowa. Wolalbym juz zeby jej tam wcale nie bylo.
Na każdym screenie gra wygląda na strasznie, ale to strasznie rozmytą. Wszystkie kształty zlewają się w taką paskudną, jednolitą masę.
5 lutego i 10 lutego napisałem pytanie do twórców, kiedy udostępnią darmowe DLC z lepszymi teksturami. Nikt nie odpowiedział.
Co do modów, to uważam, że powstało coś lepszego zaraz po premierze gry. Jest to mod, który sprawia, że broń się nie niszczy. Sprawia to, że jest sens craftowania broni i jej ulepszania, może nie na pierwsze przejście gry, ale za drugim razem, aby urozmaicić rozgrywkę? Czemu nie. https://www.nexusmods.com/dyinglight2/mods/18
Grafika w DL2 to taki w porywach 2016 rok, większym problemem jest to jak ta gra działa na PC i na konsolach. Gdyby to działało tak jak wygląda to nie byłoby można złego słowa powiedzieć. Grafika nie jest najważniejsza w grach, a w DL2 jest wystarczająca. Ważne, że inne elementy gry są bardzo dobrze wykonane a gra wciąga jak bagno.
Pół roku moderzy podłubią i może w końcu gra zacznie wyglądać, bo w obecnej formie nie da się na to patrzeć