WoW 9.2 Eternity’s End z datą premiery
Wstrzelili się z premierą pomiędzy Horizon 2 a Elden Ring, więc chyba trochę poczekają na moje pieniążki i nie przewiduję, aby to było więcej niż jednorazowy miesiąc.
Dwa patche na dodatek? Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że wcześniejsze rozszerzenia miały ich więcej... ale z drugiej strony to dobrze, że porzucają Shadowlands, bo już od samych zapowiedzi czułem, że będzie to słaby dodatek.
Przynajmniej Blizzardowi udało się zerwać cykl dobrego i słabego dodatku, bo wydał dwa słabe pod rząd.
Trzeba oddac cesarzowi, co cesarskie. Kontent patch do WoW, to prawdziwy content patch. ESO ma mniejsze dodatki i sprzedaja je po 40$. FF14 tez ma spoko patche, a najlepszy chyba mial/ma GW2.
Wow się kończy. Już tam nie wrócę, ale tęsknię czasami za niektórymi krainami, jak np. Elwynn Forest, Nagrand, Westfall, Tanaris, Grizzly Hills itd. W takich chwilach słucham muzyki z tych miejsc na tym kanale YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCa3SDs8cPme7tD9S8BIVYrw/videos
Twórcy chcą skupić się na nowej ekspansji
To uzywanie przez te dzieciaki piszace newsy translatora, jest troche zenujace. Coz.. jaki pan taki kram.
EDIT: Mimo stanu WoW'a i tak jestem ciekway jakie bedzie 10.0. Sa pogloski o Dragon Isles. A ze poczatkowe PvE blizzard zawsze robi fenomenalnie to i tak kupie i pogram ze 2 miechy dla samego wczesnego PvE.
Jezuniu, Blizzard z WOWem to chyba najbardziej leniwa ekipa devów jakie widziałem. Tyle czasu na jeden patch? I tak jest non stop, dodatek ciągnący się przez lata, bo twórcy pracują w ślimaczym tempie. Do tego dochodzi notorycznie wycinany content, bo się nie wyrobili z czasem :D
notorycznie wycinany content
???
Nie orientujesz się zbytnio w WoWie? Patche z zawartością wychodzą co pół roku, przez te pół roku wykonujesz obecny content z czego i tak większość ludzi nie nadąża np. wyczyścić najwyższego poziomu rajdu. Content patche są potężne, bo wyłączają praktycznie wszystko co było w poprzednim patchu dodając content porównywalny do DLC w innych grach MMO. A dodatki zawsze trwają dwa lata, nie mniej nie więcej.
Pracują nad czymś, po czym anulują nad tym prace, to jest normalne w devie, ale tutaj jednak zdarza się to na niespotykaną skalę. Wystarczy popatrzeć jak WoD był okrojony z contentu. A mnóstwo rzeczy mieli prawie gotowych, które ostatecznie do gry nie trafiły.
Zresztą dużo patchy jest bardzo ubogich w content, bardzo szybko nie ma co robić, a potem się czeka jakąś irracjonalną ilość czasu na kolejny nieudany patch.
Wygląda na to, że i Shadowlandsowi się oberwało, znów tylko dwa major patche i koniec dodatku.