Koniec Survarium współtwórców STALKER-a; gra nie wyjdzie nawet z fazy wczesnego dostępu
Wg zapowiedzi miło to być MMO z ogromnym światem.... Skończyło się na Word of Tanks na nogach.
Czy to nie jest ta gra, która tak była reklamowana a nawet wydawana w Polsce przez Techland? Pamiętam, że w EMPiK widziałem wersję pudełkową. Jakie tam były wypisane kłamstwa, to to co dziś robic EA to jest pikus przy tym. Pamiętam, że byłem bardzo zawiedziony na Techland.
Zgadza się. Sam widziałem pakiet w wersji pudełkowej. Pamiętam ściemy że powstanie coś w stylu kampanii pve, a pvp to tylko jeden z trybów. Śledziłem ten projekt od zamkniętej bety ale po dwóch latach cały projekt był opanowany przez ruskich cheaterow i bez monetyzacji nie dało się grać więc olałem temat w porę. Beka że ktoś jeszcze w ten zabugowany shit gra
To nie była zła gra. Jedna z bardziej dostępnych gier PVP. Jest tam taka opcja treningu z botami i można było odnieść wrażenie, że gra się z ludżmi. Tutaj ktoś gra z botami:
https://youtu.be/LqSQuW16Y3g?t=5
Był czas że się grało i było przyjemnie (lata temu). Potem wysyp cheaterów oraz ziomków w złotych pancerzach ze złotymi karabinami zabijający w podejrzanie łatwy sposób. Ech. LAS to fajna alternatywa dla Zony i mogli spokojnie zrobić single w tym uniwersum który wypełnił by lukę po Stalkerze ale zmarnowali czas i środki na Fear the Wolves a teraz to. Mimo wszystko mapy, bronie i strzelanie było pyszne. PS-No chyba że robią singla w tym uniwersum to życzę powodzenia.
Nie wiem w ogóle skąd porównanie do Escape from Tarkov? Oprócz tego, że w obu grach "szczela się z pistoletów" to mechanicznie są zupełnie różne. To tak jakby porównywać Quake'a do Army. Grało się kiedyś w tego Survarium, ale jak to bywa z takimi grami to oczywiście bronie premium zabijały w pół sekundy, a zwykłe były wiatrówkami. Poza wielkimi planami na jakiś otwarty świat PvPvE to dostawaliśmy nudne TDM, DM i CTF także nawet mi ich nie żal.
"We have anticheat, so send this video to Battleye team. Its not VG problem."
Ktoś zapomiał dodać że ta gra miała od cholery cheaterów i twórcy nic z tym nie robili. I banowali kogokolwiek na forum za wspomnienie o tym. Agresywna monetyzacja też w tym niepomagała.