Mortal Online 2 | PC
Zacznijmy od tego żeby na dzień dzisiejszy trzymać się zdała od tej gry. Ogromne problemy z logowaniem na świat główny. Stanie w kolejkach po 20-30h a nawet jak już jesteś blisko wejścia to wywalą serwery bo update niemalże codziennie. Oczywiście update z poprawkami bo gra wyszła pół roku za wcześnie. Mapa jest ogromna i może pomieścić 5-10k graczy. Ale serwer nie jest w stanie ich przyjąć więcej niż 3k więc stoisz w kolejce bo ci co już są na serwerze i muszą odejść od kompa to stoją na AFK nawet z 24h. Twórcy mają wywalone na to.
Co do samej gry:
Gra zapowiada się super jeżeli mamy z kim grać, jeżeli nie to mamy problem bo ograniczają nas punkty umiejętności które oczywiście można zmniejszać lub zwiększać ale jest to czasochłonne.
System craftingu to istna magia. Rodzaj broni jaki można zrobić jest ogromny. Od sztyletów po glewię przez łuki.
Można oswajać zwierzęta które pomogą nam w walce. Można oswajać konie i zrobić im armor oraz torbę żeby na konia wrzucać złom na sprzedaż.
Można budować własne domy (model jest gotowy nie ma samowoli jak w Minecrafcie) nawet fortecę i miasta można zakładać ale to już z gildią bo samemu tego nie zrobimy a nawet jak zrobimy to za jakiś czas zapuka w bramy armia jakieś gildii i puszczą cię w samych skarpetkach.
To nie prawda że można bezkarnie zabijać graczy bo słyszałem że w grze jest 5 poziomów "bandyty?" Działa to tak że od pewnego poziomu nawet npc nas biją więc do miasta się nie dostaniesz. Jeden poziom spada kilka godzin więc mordowanie każdego gracza to samobójstwo i bezsens ale jak jednego gracza zabijemy na jakiś czas to nic się nie stanie. Oczywiście graczy z wrogiej gildii bijemy bezkarnie. Gra nie ma celu to też po skończeniu samouczka człowiek nie wie co ma ze sobą zrobić. Jeśli chcecie się w to bawić to poszukajcie sobie gildii bo ogrom wiedzy jaką potrzebujecie jest niezbędny. Jeżeli twórcy naprawią tą grę to będzie 10/10
Kolejek już nie ma, pojawiły się dodatkowe tymczasowe serwery, które w przyszłości staną się jednością (jeden serwer, wiele kontynentów między którymi będzie można normalnie w grze podróżować).
Gra jest raczej bardziej podobna do Ultimy Online, EVE Online czy Tibii, aniżeli do Rustów i innych produkcji tego typu. Jednak chodzi mi o podobieństwo mechanik (handel, crafting -EVE Red skulle po PK - Tibia), ale to tylko luźne przykłady. Produkcja oferuje znacznie, znacznie więcej. W tej grze jesteśmy częścią wielkiego świata w którym jest żywa gospodarka, wszystkie przedmioty są tworzone przez graczy (u vendora kupisz tylko najgorsze wyposażenie)
Zapraszam serdecznie obeznanych, jak i nowych graczy do naszej gildii.
PS. Warto wspomnieć, że w tej chwili wyłączona jest subskrypcja abonamentowa.