World War 3 dostępne za darmo - twórcy zapraszają na weekendowy test
Całkiem przyjemny powrót do battlefielda 3 na ten moment. Skomplikowane koło rozkazów, z toną zbędnych opcji, gdzie w BF były tylko najpotrzebniejsze typu medyk/amunicja.
Dopóki nie zepsują gry ustawianym matchmakingiem i zawartością premium która będzie minimum wymaganym do grania, jak najbardziej polecam.
Na ten moment dziwią niektóre rozwiązania np. noszenie dodatkowych celowników w plecaku, czy granatu dymnego, a nie ma możliwości wybrania ich jako narzędzie podstawowe. Więc jak chcecie używać dymnego to na każdym starcie meczu musicie go wyjmować z plecaka i zamieniać ze zwykłym/miną. Na szczęście jest to banalne - wciskacie jeden przycisk i niczym w nowszych bfach dostosowujecie loadout w terenie.
Niestety wszystkie celowniki z danej grupy mają ten sam zoom, więc jest to zmiana kosmetyczna. W bfie było kilka grup celowników wg poziomów zbliżeń, tutaj mamy tylko kolimatory vs średnie zbliżenie i tyle.
Testują obciążenie serwerów które padają podczas mniejszej ilości graczy gdy trwa CBT.
Względem gniota z 2018 to za dużo się nie zmieniło.
Netcode i hit detection to gówno w czystej postaci, masz wyższy ping orasz każdego, a brak blokady regionalnej czy limit pingu nie istnieje, nawet nie można zobaczyć jaki ma się ping (kolorowe paski się nie liczą)
Sporo błędów zostało, sporo doszło.
System audio OBIECUJĄ naprawić od... Października, mamy Luty a ci dalej obiecują.
Optymalizacja bardzo kuleje, mapy jak były tak są słabe.
Nawet jedna z map zniknęła względem wersji z 2018.
Ten pozer udający Battlefielda nigdy nim nie będzie, nie ma w tej grze tych hype momentów, tego pierwiastka "only in battlefield"
Gra sama nie wie czym chce być z jeden strony daje fajny movement z taktycznym sprintem i ślizganiem jak w COD z drugiej wpycha pseudo realistyczny gunplay który ma się nijak bo każda broń randomowo kopię jakby nas kopało 10000V a każdy dodatek wydłuża czas przejścia do celowania (ADS time) i czas przycelowania przez przyrządy czasem wygląda jak slow motion.
Swoją drogą sporo dodatków jest popsuta albo w ogóle nie robi tego co ma robić.
Animacje też nie są najlepsze...
Niby po przejęciu przez MyGames miało być super, ale jest wciąż tragedia, Open Beta w Marcu a premiera latem, nie będzie za kolorowo a szkoda bo kolejny DOBRY gracz na scenie FPSów to zawsze konkurencja dla innych marek co tylko napędza rywalizację.
Ogólnie nie zgadzam się z tym co piszesz, a może na pewno nie ze wszystkim.. gra jest o wiele lepsza i stabilniejsza niż w 2018. Mapy będą, wiadomo kwestia czasu. A najważniejsze, jest to co najważniejsze, czyli ogólnie gamplay, odczucia ze strzelania, gra jest dość taktyczna(przynajmniej myśle, ze takie podejście jest lepsze i działa, jak jest grupa ogarniętych graczy).. jak dla mnie gra jest w wersji Beta i już jest duzo lepsza niż nowy BF. Pozdro !
Zapłaciłem za tę grę kilka lat temu za 100 pln a oni każą mi teraz płacić drugi raz?
Nie. Gra będzie f2p a ci co kupili grę kiedyś dostaną status weterana niczym z CS:GO które też przeszło na f2p.
Niestety nie mam dostępu do ZBT, wiem, że kiedyś tam gra będzie F2P ale właśnie chciałem pograć w betę i ci co za grę już zapłacili nie mają do niej dostępu.
"jeśli grasz poprzez platformę Steam, musisz poprosić o dostęp do publicznego testu obciążeniowego — przewiń w dół, aby przeczytać więcej informacji na ten temat w FAQ"
https://worldwar3.com/pl/news/24-publiczne-testy-obciazeniowe-graj-za-darmo-od-3-do-7-lutego
"Wejdź na stronę World War 3 na Steamie, przewiń w dół poniżej zwiastunów i zrzutów ekranu, a następnie kliknij „Poproś o dostęp”. Potwierdź swoją prośbę, a będziesz mieć możliwość grania w World War 3 od 3 do 7 lutego!"
Jak dla mnie to wygląda to tak:
- bardzo fajny feeling strzelania, wychylanie się na boki, aczkolwiek trzeba odblokować początkowe celowniki, bo na "iron sightach" mam wrażenie, że w ogóle nie widzę przeciwników,
- trochę przeciwnicy zlewają się z tłem i łatwo pomylić z członkiem drużyny,
- GUI do dopracowania, ciężko się w nim odnaleźć i nieczytelne w paru miejscach,
- fajny movement postaci, bieganie na kuckach, możliwość swobodnego rozglądania się podczas ruchu, strzelanie leżąc na brzuchu lub plecach, czasami jednak problemy z przeskakiwaniem przeszkód no i zazwyczaj można tylko te względnie niskie,
- mapy fajne, tyłka nie urywają ale są ciekawe bo bazowane na prawdziwych lokalizacjach, ale wciąż są tylko 4 po tylu latach,
- audio jest skopane, potrafi znikać i pojawiać się, czasami ciszej, czasami głośniej, bronie czasami walą jak z kapiszonów a jadąc pojazdami nie słychać tego tak jakbym się spodziewał,
- pojazdy same w sobie fajne, ograniczona amunicja, handling bardzo dziwny, brak jakiegoś oporu, odczuwalnego przyspieszania, trochę tak jakby wszystkie były elektryczne, a nie są,
- tak jak mówili inni, ping to masakra, jak wszyscy mają zielony a jedna osoba czerwony to ona będzie prowadzić w wynikach,
- fajnie zrealizowany system leczenia i uzupełniania amunicji, że trwa to kilka sekund i można uzupełniać amunicję konkretnej broni, ale można się w tym czasie też rozglądać czy idzie wróg,
- nie rozkminiłem tego do końca, ale albo wszyscy członkowie fireteamu albo tylko lider może wydawać punkty drużyny na bonusy, np. przywołać sobie latającą dronkę, dronkę jeżdżącą, nalot, albo co ciekawe hackowanie i wtedy przeciwnik traci GUI na jakiś moment,
- odblokowywanie klas, broni i dodatków całkiem spoko,
- no i sam gamelay ogólnie w porządku, coś nowego mimo wszystko, podczas klasycznego conquesta (który jest minimalnie rozbudowany poprzez "linkowanie" celów) wchodzą nawet elementy taktyczne szczególnie na mapie Warszawa, nie ma biegania na pałę, tylko każdy powoli się skradał, wychylał i tak dalej.
Mam podobne odczucia. W bfie była jednak większa mobilność. Tutaj często płotek jest przeszkodzą nie do przeskoczenia (hihi), nie da się też skakać z okien co jest absurdem.
Jestem nawet zadowolony z mechaniki strzelania. Widać recoil i jak nie trafiam to tylko ze swojej winy (źle kontroluję odrzut broni). W bfie to był random.
Audio próbuje być fajne i realistyczne ale faktycznie jest takie sobie. Ciężko ocenić odległość i źródło hałasów. Dziwi bardzo głośne bieganie mojej postaci.
Mi się akurat powolne uzupełnianie amunicji/zdrowia nie podoba, bo niepotrzebnie spowalnia grę i często ginę patrząc w ziemię. Nie wiedziałem, że można się rozglądać, spróbuję przez weekend.
Te punkty drużyny to wgl porażka. Ni to battlefield, ni to COD. Mało tych punktów i rzadko się cokolwiek używa.
Zgadza się, jak za długo spust przytrzymasz waląc na oślep to po prostu nie trafisz ze swojej winy, trzeba nauczyć się strzelania seriami lub lepszego prowadzenia broni.
Te dźwięki są bardzo dezorientujące, w ogóle zauważyłem, że czasami jak przyłożysz się do celowania to twoja postać przestaje wydawać dźwięk chodzenia, a czasami nie (pytanie czy to tylko po stronie mojej wtedy głos znika czy wszystkim).
Co do uzupełniania, dla mnie to wprowadza fajny element spowolnienia akcji, a nie ciągłego biegania. Jak pojawi ci się tooltip żeby kliknąć F do uzupełnienia, to klikasz i przytrzymujesz i rozglądasz się gdzie chcesz, więc dalej wiesz co się dzieje i możesz to przerwać w dowolnym momencie.
Może twoja drużyna słabo punkty zbierała? Bo były mecze gdzie leciało to bardzo wolno, a były takie gdzie nie miałem czasu na ich wydawanie i prawie non stop rzucałem hacka.
Ogólnie mogę poprzeć tylko to co napisałeś, mam bardzo podobne odczucia, a gra ogólnie jest zajebista, a przecie jest jeszcze w becie. Mapy będę, No bo będą trzeba poczekać. Jak dla mnie gra milon razy lepsza od Nowego BFa.. do zobaczenia na wojnie:)
Fajna gra, ale nie jestem fanem BFowych trybów gry. Jednak wolałbym mecze rankingowe typu bomb defusal, conquest na mała skalę jak Day of Defeat, albo last man standing (albo jak kto woli battle royale).
Przy padace jaką okazał się BF 2042 to WW 3 może znów przyciągnąć graczy (mimo, że gra niedoskonała i miała swoje problemy to jednak od nowego BFa lepsza).
Gra jest lepsza zarówno od nowego BFa, jak i CoDa.
Zgadzam się z wami chłopaki. Gra jest po prostu lepsza od tych gigantycznych gniotów.
ta gra to po dzis dzien - drewno jakich malo i zadne f2p weekendy nie reanimuja tego trupa... mogli sie za nia zabierac od samego poczatku a nie robic na raty, gameplay bardzo sztywny - gorszy niz w bf sprzed dekady, nonstop bledy, czesto nie mozna w ogole wejsc do meczu, kupilem jak byl release EA i nie dalem rady odzyskac moich bodajze 30euro, probowalem podchodzic kilka razy - ta gra to smietnik i nic z tego nie bedzie, na steamie teraz kolo 700 graczy, gdzie normalnie gra ponizej 100.
53pln? Jak na Allegro jest po 25pln na Steam. Ludzie to jednak idioci, płacą po 2x za grę nawet jeśli nie muszą.
Idiotą trzeba być żeby kupić grę z nowym kontem założonym przez oszusta, które stracisz po kilku dniach albo steam gifta kupionego za skradzioną kartę kredytową, którego również po jakimś czasie stracisz. Płacą ci za pisanie tych bzdur czy sam sprzedajesz i szukasz naiwniaków?
Mi się podoba w tej becie. Fajnie, że gra ma swój kierunek i nie kombinuje. Mamy tu taktyczną strzelankę w klimacie współczesnej wojny i wszystko co dobre z nowoczesnych strzelanek czyli:
-specjalne perki za zgromadzone punkty (im bardziej się przysługujesz tylko fajniejsze rzeczy dostajesz)
-tworzenie klas żołnierzy na podstawie gotowych szablonów lub własnych kombinacji
-zbalansowane mapy z otwartymi przestrzeniami, ale i mocno wydetalowanymi wnętrzami budynków
-dobry balans między arcadowym stylem gry, a symulacją
Co bym chciał zobaczyć w przyszłości to:
-serwery dla 64 graczy
-pojazdy latające
no i tyle. Mogę nie mieć wygórowanych wymagań po ograniu Battlefielda 2042 :D jednak widzę tutaj potencjał. Szkoda że koniec końców według steama w darmową betę gra 3800 osób to ja nie wiem czy taką liczbą graczy można sprawdzić obciążenie serwerów w grze F2P :D Trochę szkoda, że gra się nie może kompletnie wybić.