Microsoft Flight Simulator w tym roku otrzyma wsparcie dla DLSS
W tej grze DLSS może dać naprawdę sporo.
Aczkolwiek powinni to i dodać w dx11, bardzo wątpliwie, że nie zrobią tego, bo wersja dx11 jest stabilna, i co z tego, stabilność nie daje fps jak DLSS, DLSS dałoby sporego kopa, to jest absurdalne wręcz, że oleją wersję dx11.
Podejrzewam, że powód jest nieco inny, po za technikami typu DLSS, wersji dx11 już raczej poprawić się zbytnio nie da, a szczególnie utylizacji cpu, więc całe moce przerobowe pójdą w optymalizację dx12, który takich limitów nie ma na przyszłość, a który to na premierę działał okropnie, gorzej jak dx11, więc jest co poprawiać.
Napiszę jak nie ja :) Jaram się czekam, wspieram pomysł, chce DLSS w MSFS.
https://www.youtube.com/watch?v=_ZO9u9ZC3vA
Niech poprawią czas lądownia na starcie (jeżeli to możliwe) i ogólnie wydajność w głównym menu (to na pewno jest możliwe).
Wolałbym proste, białe menu, a nie niepotrzebne animacje, przezroczyste panele, itp. wszystko się tnie (w przeciwieństwie do gry samej w sobie), karta graficzna się grzeję i działa na pełnych obrotach (RTX 3070), bez sensu.