Crysis 4 niespodziewanie zapowiedziany przez studio Crytek
Ja mam wrażenie że cała ta marka została zbudowana tylko na tym, że pierwsza część świetnie wyglądała jak na 2007 rok. Poza tym nic ciekawego w tej grze nie ma. Typowa strzelanka z amerykańską fabułą typu kosmici atakują więc musimy walić do nich z karabinu.
Wrócą piękne czasy ''Czy pójdzie na tym Crysis?''.
Ciekawe czy będzie takim potworem co pierwszy Crysis gdzie trzeba było ostro zjechać z detalami aby w miarę płynnie pograć xD
No graficznie może być to przełom jak kiedyś. Oby tylko na nowe konsole.
Gdyby miał być jakiś przełom to gra musiałby w ogóle nie wyjść na żadne konsole
Nowe konsole dopiero co weszły, więc gdyby C4 wyciągnął z nich maksa (co się zazwyczaj dzieje przy końcu generacji) + jeszcze docisnął na PC to i tak mógłby być przełom
Gdyby grę wydali tylko na pecety z minimalnymi wymaganiami karty pokroju RTX 2070 to grę znowu by kupiło te 100 osób i Crytek przez kolejne 10 lat tworzyłby benchmarki, które absolutnie #nikogo.
Gdyby miał być jakiś przełom to gra musiałby w ogóle nie wyjść na żadne konsole
Chyba raczej musiałaby ominąć pecety, w tym momencie typowy PC nie dorasta do pięt nawet temu słabemu, hamującemu generację XSS :D
W sumie ciekawie by było jakby gra miała w wymaganiach minimalnych obsługę RT bo gra nie przewiduje opcji bez przynajmniej ograniczonej formy śledzenia promieni.
Z jednej strony pasowałoby to do Crysisa, który jest znany z wyznaczania nowych granic, z drugiej Crytek mocno się chwalił, że posiada technologię RT niewymagającą osobnych rdzeni więc dziwne by było gdyby z tego zrezygnowali.
Oczywiście, że ssą... tyle, że w porównaniu do komputerów, które na oczy widział jakiś promil graczy :) Raczej o to tu chodziło. PS5 przegra z jakimś 3090 tyle, że dalej wygra z przeciętna konfiguracją sprzętowa jaką posiada zdecydowana większość graczy.
Trochę smutne jest to, że tylko jedna osoba zrozumiała sens moich wypowiedzi.
Pecety mogą być lepsze od konsol, ale większość z nich obecnie nawet do pięt im nie dorasta. Dlatego też w tym momencie bzdurne jest pisanie, że konsole hamują rozwój. Może role odwrócą się, jak zwykle, gdzieś w połowie generacji. Chociaż patrząc na obecną sytuację na rynku, nie byłbym tego taki pewien.
Żadna generacja nigdy nie równa się graficznie z pecetem, czy to na początku, czy na końcu. A te porównania do 1050Ti to chyba z waszego życia wzięte. Nie znam nikogo, kto jest graczem PC, a miałby coś slabszego niż RTX 2070
No popatrz a w takim Series X siedzi odpowiednik 2080 Super, do tego gry są pisane pod konsole i lepiej zoptymalizowane, na PC są to porty, które pozostawiają sporo do życzenia (tak są wyjątki ale to nie reguła). Teraz ile graczy posiada takie GPU? Konsola kosztuje ~ 2500 PLN, za taką cenę to możesz kupić jedynie rtx 3050 (odpowiednik 1660) a gdzie cała reszta?
No to minimum 4080 lub 4090 do komfortowej gry.
Crysis Remaster nawet jakoś pięknie nie wyglądał, a potrafił zadusić 3080.
Niby fajnie ale nie do końca, jedno jest pewne będzie ładnie, ale będzie to techniczny bubel pełen dziur, jak wszystkie poprzednie gry, z remasterami trylogii na czele nie wspominając już o Hunt Showdown, pewnie nadal Crytek nie wie co to DX12/Vulkan i wielowątkowość ;)
Poza tym fabularnie i gamepleyowo z gry na gry było co raz gorzej i gorzej także nie ma co się jarać jak pochodnia bąbelki ;p
Dokładnie, jeżeli ma to wyjść na konsole to żadnego przełomu graficznego nie będzie.
jeżeli ma to wyjść na konsole to żadnego przełomu graficznego nie będzie
Chyba że wyjdzie tylko na nowsze konsoli, gdzie ich potencjały będą w pełni wykorzystane, to będzie przełom graficzny. Nawet pierwsze gry na PS5 jeszcze nie wykorzystali potencjału PS5 w pełni, jak niektórzy twórcy sami przyznali. Czas pokaże.
Do tej pory większości gry są wydane tylko na PS4 i Xbox One, a porty PC otrzymali jedynie lekkie ulepszenie graficzne. Jeśli Metro Exodus, Last of Us 2, Kingdom Come, Wiedźmin 3 i Red Dead Redemption 2 tak wyglądają na PS4, to pomyśl, jak mogą wyglądać gry na PS5 w przyszłość? STALKER 2 może tak wyglądać, jakie widzieliśmy na pokazie.
Nawet jeśli gry nigdy nie wyjdą na konsoli, to niewiele zmienia. Wiesz dlaczego? Według statystyki STEAM większości graczy mają "tańsze" komputery PC. Nie każdy stać na GTX 1080 czy RTX xxxx. Nie ma sensu jest robić gry, które tylko niewiele graczy mogą kupić, bo mają mocne i ... bardzo drogie komputery. Krótko mówiąc, jakość grafiki gry są na miarę możliwości konsoli, a nie PC, więc cieszmy się, że w końcu PS5 i nowy XBOX wyszli na rynku, a to jest korzystnie dla PC.
Jak wyobrażasz sobie przełom graficzny? Przeskoku jak przy 3dfx czy Kronikach Riddicka już nie będzie, bo gry osiągnęły poziom oprawy mniej ograniczony mocą obliczeniową, niż budżetem przeznaczonym na ich produkcję.
Noo, niech 4G wylacza "bom niegotowy", a nie jakies 5G robia i sie ludzikom pod kopula lasuje.
Matysiak,
Tak, zebym tu nie czytal stekanka o odgrzewanych kotletach i nikt nie czul potrzeby wymodzenia nowych tekstur itp. zaraz po premierze.
Za dzieciaka była to jedna z moich bardziej ulubionych serii, później trochę o niej zapomniałem, a teraz podczas oglądania tego teasera miałem ciary.
Chyba pora odświeżyć sobie wcześniejsze części.
Ciekawe tylko czy dzisiejszy Crytek potrafi zrobić coś dobrego w singlu (i oby to był singiel).
Ja pragnę tylko przypomnieć o tym, że rok temu pojawiły się plotki na temat battle royale w świecie Crysisa. Mam nadzieję, że to nie o tym projekcie było wtedy mowa :')
Liczę na prawdziwą petardę graficzną. Taką, która wyznaczy standardy na lata. Co prawda zagram w nią dopiero za ileś lat jak ceny grafik spadną, ale liczę, że do tego czasu wciąż będzie się trzymać.
Przede wszystkim mam nadzieję, że zaprojektuję tę grę "na lata" i dadzą możliwość wymaksowania niektórych opcji (zasięg rysowania, LOD) do nieprzyzwoitego poziomu. Brakuje mi w grach takich opcji coby można było po latach na nowym sprzęcie odblokować opcje wcześniej niemożliwe. Dla przykładu taki W3 wydawał się na premierę super wymagający a obecnie można odpalić go w 4k z Hairworksami i wszystkim na ultra na średniej karcie. A taki Crysis 3 do dzisiaj ma opcje, które ostro uderzają w wydajność.
Nie no, dla mnie zapowiedź roku.
Wszystkie Kryzysy to dla mnie esencja gier FPS. Nie było dla mnie lepszych od nich.
Czwóreczka to moje marzenie. Oby tylko porzucili nieudaną linię fabularną z trylogii i zaczęli coś nowego.
Ja mam wrażenie że cała ta marka została zbudowana tylko na tym, że pierwsza część świetnie wyglądała jak na 2007 rok. Poza tym nic ciekawego w tej grze nie ma. Typowa strzelanka z amerykańską fabułą typu kosmici atakują więc musimy walić do nich z karabinu.
Akurat to tylko pół prawda. Z jednej strony, gra wygląda bardzo dobrze do dzisiaj, co tylko pokazuje jak ogromny wyczyn to był w 2007. Z drugiej strony otoczka graficzna to nie wszystko, gdyż fizyka czy destrukcja w niej wyprzeda większość strzelanek do dnia dzisiejszego.
Sama rozgrywka to też nie jest typowa strzelanka, gdyż w odróżnieniu do konkurencji jak i swoich własnych kontynuacji, oferowała dużą swobodę w realizacji misji w pierwszej połowie gry. Sam nanoskafander też był czymś nowym, i dawał graczom pole do popisu.
Fabuła o ile sztampowa, osobiście zawsze ją lubiłem za klimat jak i ciągłą eskalację.
W skrócie, o ile grafika była i jest bezdyskusyjnie najważniejszym czynnikiem Crysis'a, gra zawsze oferowała więcej by nie być tylko najlepiej wyglądającym średniakiem w historii gier.
A który współczesny (zaznaczam) FPS jest lepszy ? Wymień choć jeden tytuł, czekam. I pewnie się nie doczekam, bo tak gadać każdy potrafi.
Wymień choć jeden tytuł, czekam. I pewnie się nie doczekam, bo tak gadać każdy potrafi.
Ale przecież ludzie zawsze Ci wymieniają i odpowiadają po czym albo uciekasz z wątku albo nagle mówisz, że wcale nie o to Ci chodziło po czym ogłaszasz jakąś wielką wygraną :D
Wymień, bo takimi argumentami najłatwiej się wymigiwać. I nie, to nie Cyberpunk, więc jak zaczniesz wymieniać, wysil się mocniej. Dziękuję.
Idk którykolwiek z nowych Doomów czy Wolfensteinôw, które łączyły miodny, dynamiczny gameplay z absolutnie fenomenalnym level designem?
Wydane w tym samym roku co kryzys, Halo 3, które zrewolucjonizowało konsolowy gameplay w strzelankach i której mechaniki do dzisiaj odbijają się echem we współczesnych fpsach?
A z czasów przed-wpołczesnych to wydany prawie 20 lat temu Half Life 2, który łączył rewolucyjną fizykę i oprawę oraz całkowicie zmienił sposób opowiadania historii w grach przy pomocy zawiązywania relacji z bohaterami, które do dzisiaj są wspominane i rozpoznawane?
Czerpiący garściami z Half Life'a i gier Arcane - Titanfall 2, wydane w zeszłym roku Halo Infinite...
Ja wiem, że zaraz będzie "że nie ma imersji, że się nie znasz", ale proszę - poczekałes, wymieniłem nowożytne gry, które są lepiej oceniane, sprzedały się dużo lepiej, do których ludzie dalej wracają i nie kojarzą jedynie z ładnym benchamrkiem.
Jak dla mnie typowe dla strzelanek jest to, że albo strzelasz do innych ludzi lub czegoś antropoidalnego albo do kosmitów, potworów etc. więc Crysis w którym jest jedno i drugie wcale nie wydaje mi się już taki typowy. Najlepsza sprawa to jednak skafander, którego tryby (maskowanie i pełny pancerz) pozwalają Ci płynnie przechodzić od skaradania do bardziej agresywnego stylu gry i obydwa są opłacalne, a nie że np. na najwyższym poziomie musisz się już skradać albo nie wychylać się za bardzo bo przeciwnicy robią zbyt duże obrażenia. Na dodatek przeciwnicy nie są tak ślepi jak w wielu strzelankach, w które grałem.
Mordo, dałeś 9.5 Resident Evil Village
Niby dlaczego miałaby ci przeszkadzać taka fabuła ?
Aaaah - czy niedawno bodajże Niemiecki rząd krytykował pomysł wykupienia przez Chińczyków Cryteka, a teraz chiński oddział Cryteka przedwcześnie publikuje teaser...
He he...
Ale, mniejsza o to - dawać mi tu nowy CryEngine i pokazać Unrealowi gdzie jego miejsce ;)
A potem chcę nowy Frostbite Engine z porządnym Battlefieldem...
Zapowiedzieli. Dużo powiedziane. Nic nie mówiący filmik z cyfrą 4 bez daty premiery. Taką zapowiedź to ja mogę wam zrobić.
Oto zapowiadam: kolejne call of duty, kolejne battlefieldy, kolejne simsy. Data premiery nieznana. A teraz róbcie 3 newsy o tym XD
To nam ... komputery - pierwsza myśl
Ale jestem ciekawy czy czeka nas graficzny przełom jak w 2007, no i żeby fabuła tez stala na takim poziomie jak grafika to będzie super.
Pierwszy Crysis nie był graficznym przełomem i nie czeka nas już żaden takowy. Nie będzie przeskoku na miarę premiery 3dfx, ani oświetlenia i cieni z Kronik Riddicka i Dooma 3. Czeka nas tylko stopniowe zwiększanie szczegółowości grafiki (i wzrost cen gier).
Ja cię sunę, pod artykułem wiadomość Shekerrr wyświetla mi się jako pierwsza i już prawie dostałem zawału, jak zobaczyłem
A wracając, Crysis w 2007 może i przełomem na miarę 3DFX nie był, ale jakimś jednak skokiem w jakości grafiki był, a także fizyki. Patrząc na równoległe premiery jak Wiedźmin, Mass Effect czy Moder Warfare, które też miało kozak jak na te czasy oprawę, ale oferowało liniowe i zamknięte przestrzenie, Crysis full otwarty świat, gęsta dżungla, no i duży system destrukcji otoczenia.
Seria Crysis nigdy mi jakos bliska nie byla i nawet nie zagralem w ktorakolwiek z czesci, ale przyznam, ze jestem ciekawy, co zaoferuje kolejna czesc. Patrzac przez pryzmat problemow z jakimi borykalo sie studio Crytek, moze to byc ich ostatnia deska ratunku lub gwozdz do trumny.
A to błąd, bo jedynka (po modach, ale to bez znaczenia) dopiero w roku 2020 została graficznie pokonana przez jakąkolwiek grę.
Crysis 1 najładniejszą graficznie grą do 2020r? Ty już się Hydro kompletnie od rzeczywistości odkleiłeś.
Wiesz, jak ktoś grał na kalkukatorze, albo nigdy nie widział konkretnych modów, jakie powstały (a ty należysz do obu grup) to nie dopuszcza do siebie prawdy :)
Rozumiesz Hydro, że zaprzeczasz kompletnie logice tym bełkotem? :)
Jeśli już to opowiadanie, że gra z 2007 roku była najładniejszą produkcją na rynku 13 lat później świadczy jedynie o tym, że to ty technologicznie zatrzymałeś się na 2007 roku. Co brzmi całkiem sensownie w świetle informacji, że sprzęt komputerowy kupowałeś za kredyty w Providencie i kończyło się tym, że nie miałeś za co opłacać comiesięcznych rachunków. Pisanie o ludziach "grających na kalkulatorze" przez gościa, który musi zaciągać kredyt w parabanku żeby kupić kartę graficzną sprzed 2 generacji jest całkiem zabawne :)
No to chyba w końcu trzeba będzie ograć trylogię :D Game Informer na swoim profilu na Facebooku podał, że gra jest we wczesnej fazie produkcji, więc na premierę w tym roku raczej bym nie liczył, no ale zobaczymy.
Crysis dwa razy rozpoczął nextgenowa grafikę, najpierw jedynka, pamiętam moje męki na medium w 24 klatkach na Radeonie 4870 i q6600, dwójka byla regresem, ale trójka znów pozamiatała, dopiero na 4790k i gtx 1070 dało radę w ultra w 60fps zagrać a i to ze spadkami czasem, to jedyna seria gier gdzie wiedząc że nawet medium nie ustawie to i tak kupię z ciekawości co odwalili tym razem xD
Jak tam Crytek?
Dziurawe kieszenie i pusty portfel, to sięgacie po sprawdzone?
Szefunio robi zwiad i sprawdza, czy starczy na tę willę co sobie wymyślił.
Cóż, lepiej późno niż wcale.
Choć może jeszcze się zastanowią, żeby zrobić Remaster remastera i może do tego jakiś VR popierdółka, bo za dużo czasu i pieniędzy.
Firma, która po pierwszej części powinna być dzisiejszym włodarzem, a tak jest wyłącznie cieniem samej siebie sprzed lat.
Zamiast bzdur dwie, trzy nowe i solidne marki na CryEngine, a firma miałaby co robić, rzeszę fanów i masę pieniędzy.
Który to już raz bankrutują?
Tylko że on ma racje, firma zamiast przekuć sukces z jedynki to poszlo najmniejsza linia oporu i prawie zbankrutowało i to chyba nawet nie raz
Nawet pieniazki od EA nic nie pomoga kiedy zamiast rozwijać studio robisz generyczne gówno na fali hypu- hype z czasem sie konczy i pieniazków brak :p|
4 będzioe kolejnym powodem bankructwa tego studia jeżeli typy nie wezma sie w garsc i nie zrobia porządnej gry, bo nikt im tego nie kupi poza najwiekszymi wyjadaczami pamietajacymi ere prehistorii i pierwszego Crysisa.
Mineła dekada, wiekszosc ludzi miało w nosie to marke, do takiego stopnia że po premierze trójki przez prawie dekade do dzisiaj ze swieca było szukać ludzi których wgl obchodził temat kontynuacji
gra przeznaczona dla górników. reszta bedzie miała 7 klatek w full hd
Mnie to dziwi że niektórzy z was liczą na to że gra wyjdzie na PS4/XOne i nie będzie przełomu, bruh
Ta gra jest we wczesnym etapie produkcji, gameplay to najszybciej w 2023 zobaczymy, a samą grę pewnie jeszcze później, w 2024 raczej gry multiplatformowe nie będa wychodzić już na PS4 i XOne no chyba że sportowe i Just Dance xD
Oby poszli po bandzie i zrobili grę jak C1 a nie jak uproszczona C3.
Fajnie jakby wypuścili pierwsze na konsole a później dopakowaną wersje na PC ale pewnie będzie jak zawsze
Za 20 lat zagram, gdy któryś z moich następnych PC ogarnie niezoptymalizowaną, "benchmarkową" naturę Crysis 4
I po co? Ani to nie będzie tak ładne jak pierwsza część kiedyś, ani fabularnie nie wciągnie...
I Ty to wiesz
Powinna być otwarta mapa i powinien rozwalać czołgi tez. Oczywiście porządne bronie jak ciężkie działka przeciwpancerne i tez jakieś futurystyczne działka.
Wow !! Najlepsza wiadomość gamingowa ostatnich 8 lat :D Mam nadzieję, że z wymaganiami polecą po bandzie. Chcę prawdziwego nextgena, nawet jakbym musiał w niego grać w 15 fpsach.
No i super.
Każda część mi sie podobala, najbardziej dwójka. To co Crytek osiagnal na xb360 (chyba najladniejsza gra na tą konsole) do dzisiaj budzi moj podziw. Ile to razy stalem e grze i podziwialwm widoki i detale w scenie.
Dlaczego juz takich gier gamedev nie robi? Ano robi, wlasnie zapowiedzieli, po blisko dekadzie.
Może wroci do branży znow renesans i będziemy dostawac dobre, piekne i dopracowane gry singlowe zamiast tanich multiplayerowych paździerzy, klonow sandboxow czy tasiemcow jak COD.
Kiedys naprawdę duzo dobrych FPSow wychodzilo. Ostatni dobry jaki gralem to byl The Prey, ale jego trudno nazwac FPSem, wczesniej Doom z 2015 (ten nowy mnie kompletnie odrzucil, przekombiniwany).
Zapowied Crysisa 4 daje nadzieje, ze singlowe shootery z porządną fabuła jeszcze żyją i moga wrócić jak Rambo w czesci 4 i znow w czesci piątej. Dla fanów to byla rewelacja (zwlaszcza koncowe napisy w Rambo 5 taka nagroda dla fanów, ze aż mialem łzy wzruszenia).
No omnis mortem good game! Crytek nie umarl. Ostatnia ich ciekawa gra to bylo dosyć przecietne Ryse, nastepne dla online gówna przemilcze i uznam za błąd w sztuce i pogubienie sie tych Tureckich Niemców.
>Twórcy Crysis
>Porządna fabuła
Jedynka jeszcze uszła (tyłka nie urywała, ale story było przejrzyste i jasne)
To właśnie przy Crysisie 2 i 3 żenuometr wyskakiwał mi poza skale
w C2 I C3 poziom scenopisarstwa jest na poziomie przedszkola
Wiekszość rzeczy dzieje sie tam bo TAK i koniec kropka.
Ja tam się na nic nie nastawiam bo ostatnie premiery tych większych tytułów to buble. Jak zobaczę na własne oczy albo chociaż filmiki z tego to dopiero zobaczę czy coś warty jest ten tytuł.
A czy któryś Crysis był bublem ? No i tyle z naszej dyskusji
Nie chwal nie chwal. Inne tytuły też były zachwalane bo robili je jak to się mówi duzi wydawcy, którzy wcześniej stworzyli świetne tytuły. Nie można było się nawet odezwać że to będzie bubel bo zaraz się baty dostawało. Ale jak przyszło co do czego to wyszła kaszana. W większości przypadków do dziś nie poprawiona. To tak że wybacz ale nie uwierzę że coś z tego dobrego wyjdzie bo się już ostatnio sporo razy przejechałem. Tak że i tu pozostanę szczeptycznie do tego nastawiony.
To nie może być graficzny benchmark, to musi być przystępne.
Przecież nikt tego nie kupi... żeby grać w 7-10 FPS.
Choć życzę sukcesu tej firmie (tylko ze względu na pierwszą część), to z racji cen podzespołów nie widzę tego w kolorowych barwach.
Jeśli nie będzie debilizmów w postaci sieciowych modułów tylko czysta kampania czy kuli u nogi w postaci wersji konsolowych to będzie coś na miare pierwszej częsci
"CEO studia Crytek, Avni Yerli, rozwiał wszelkie ewentualne wątpliwości co do tego, że grą, której teaser został zawarty w niniejszej wiadomości, jest Crysis 4."
Coś w stylu jedynki bardzo bym pograł. Grę pewnie robią tylko na obecne konsole i PC, wiec nie ma mowy o żadnych ustępstwach i hamowaniu przez gorszy sprzęt, jak to było przy okazji Crysisa 2, gdzie musieli zrezygnować z ogromnych map czy imponującej fizyki. Mogą poszaleć i zrobić Crysisa na miarę jedynki, czyli zaawansowanego technologicznie i z ogromnymi obszarami do zabawy. Crytek czuje się mocny w grach nastawionych na wolność i improwizacje, wiec liczę na tego typu grę.
ibb.co/dDQ8nzb
Jeżeli ktoś wierzy w to że w trzeciej dekadzie, w dobie problemu z półprzewodnikami, kartami graficznymi i cholendarnymi cenami sprzetu Crytek stworzy grę paląca sprzęt na miarę Crysisa z 2007 roku to jest zwyczajnie nawiny i traktuje takich ludzi na równi z tymi którzy wierzą w smoki i czary- oderwani od rzeczywistości wariaci.
Dla mnie 2 i 3 to były srednie korytarzówki całkowicie zatracajace klimat i charakter tego co zapoczatkowała jedynka, marne podróbki Halo które całkowicie olały swój własny pazur z fabuła tak nielogiczna i głupia że nawet jak na poziom FPSA dajace raka mozgu.
Jeżeli 4 będzie takim samym skokiem na hajs bez charakteru jak ostatnie dwie czesc to w nosie mam ta gre i mojej kasyt nie dostana
Jest to możliwe i wcale by im nie zaszkodziło. Czemu? Ano temu, ze oryginalny Crysis, wcale nie był niewiarygodnie wymagający w uruchomieniu nawet na średnich. To bajery graficzne, dostępne na wyższych ustawieniach paliły karty przez lata.
Jedynka to byly kompletnie inne czasy, gdzie faktycznie wyższe wymagania oznaczały przeskok graficzny, w obecnych czasach ma to mniej z racji tego że nawet przy dobrze zoptymalizowanych grach wyższe poziomy ustawień daja progres graficzny wyczuwalny przy pomocy lupy i porównarek na YT.
CryEngine to też kiepski silnik i nie wierze w to że Crysis 4 bedzie graficznie powalał konkurencje, ten silnik jest strasznie ciezki do optymalizacji, z jądrem dziurawym jak sito.
Crysis jedynka robił wrażenie bo jako pierwszy wcielił w życie pewne technologie, ale gdy konkurencja ich dogoniła to okazalo się że owy poziom detali jest smieszny w stosunku do wymagań i CryEngine stało się silnikiem dla desperatów i wariatów bo nikt poważny na tym nie tworzy
Takie Kingdom Come stworzone na tym silniku to wręcz pokaz tego jak bardzo wygląda wyciskanie 7 potów na tym silniku
Najwyższe detale w 60fps stały sie osiagalne dopiero dwie generacje kart pozniej od wyjscia gry a progres graficzny na nich taki że praktycznie żaden, gra wygląda wręcz tak samo.
Ale Kingdome Come nie jest od Cryteku. Silnik jest podobno ciężki w pracy, ale akurat oni potrafią go dobrze wykorzystać. Hunt: Showdown ma chyba dobra optymalizacje, chociaż pewności nie mam.
Równie dobrze mogą zrobić grę tylko na konsole albo zrezygnować z gier w ogóle, bo bieda i kryzys na rynku na PC . W ostateczność zrobić grę niezależną z małym budżetem i minimalistyczną grafiką. Słuchaj, czasy są jakie są i nie wiesz, co ma się stać za 2 lata. Równie dobrze może dużo się zmienić i gier nie będziesz miał wcale, jak i być może będziesz miał ich pod dostatkiem. Poza tym, nawet tani sprzęt jest obecnie w miarę mocny i może wystarczyć do zrobienia imponującej technicznie gry.
Ładnie. Jeśli nie okaże się, że będzie to fps "ukierunkowany na rozgrywkę wieloosobową" jak wszystkie teraz, to będzie super wiadomość.
Jak to niespodziewany? Przecież Crysis 4 był w przecieku Nvidii który potwierdził się już w wielu przypadkach przez co jest bardzo wiarygodny.
Dorośli ludzie a prowadzą wojenki konsola vs PC. Myślałem że takie rzeczy to w gimbazie albo na początku technikum. Bo później sie z tego wyrasta