Oto popremierowa zawartość dla Dying Light 2; fabularne DLC jeszcze w tym roku
Jak gra okaże się rzeczywiście tak dobra, na jaką wygląda, a wsparcie przez 5 lat będzie konkretne i dostaniemy jakiś duży dodatek fabularny, lub nawet 2 na poziomie Following. To coś czuję, że Techland może przejąć dawną "pałeczkę uwielbienia wśród tłumów graczy" po CDPR, które zdobyli Wiedźminem, a skończyli wiadomo jak.
A ja ufam, że zadziała zasada "mądry Polak po szkodzie" i wyciągneli wnioski z sąsiedniego podwórka i po tym jak został potraktowany CP, po niespełnieniu oczekiwań plus stan techniczny na premierę. Wydaję się, że idą dobrą drogą i wydzadzą solidny produkt.
Klasyczna zagrywka a nie jak CDPR. Wytną content z podstawki i wydadzą jako DLC po kilku miesiącach. IQ 200
Zrobili tak w przypadku pierwszych 16 dlc do Wiedźmina 3. Nikt o to nie płakał bo dali to za darmo. Uczciwe podejście.
Oczywiscie, ze wycieli. Odpal gre bez tych darmowych dlc. Powalcz i zobacz jak wyglada sytuacja, gdy Geralt powinien zrobic finisher. W tym momencie Geralt zachowuje sie jakby brakowalo animacji. Jak mnie to wkur... zaraz po premierze. Jak wydali dlc z finisherami od razu bylo wiadomo o co chodzi.
Nie wykluczam, że gra może okazać się wielkim hitem, z trzech powodów:
- nie znam fabuły, jej głębi, a to dla mnie bardzo istotny element, który stawiam ponad grafikę;
- nie grałem, nie wiem, czy mechaniki mnie urzekną, czy walka będzie pasjonująca, czy nie stanie się np. nużąca z biegiem czasu, czy nie będzie za trudna/zbyt łatwa, zbyt skomplikowana bądź za prosta;
- nie wiem, jaka będzie optymalizacja i czy spora ilość bugów na premierę nie wykluczy przyjemności płynącej z rozgrywki.
Jednak na ten moment mogę ocenić grafikę, pośrednio animacje.
Grafika jest dla mnie na wysokim poziomie, aczkolwiek nie powoduje opadu szczęki, nie będzie to przełom.
Implementacja RT wydaje się "płaska/płytka", brakuje mi głębi. Spodziewałem się zdecydowanie czegoś więcej. Uwielbiam RT w grach. Możliwe, że to kwestia samego projektu świata gry - nie ma tutaj oszałamiającej liczby neonów chociażby, które w bardzo łatwy i imponujący sposób potrafią korzystać z tej technologii.
Tekstury, jak dla mnie, mogłyby być bardziej ostre i jako fan Skyrim - po tym, co zobaczyłem do tej pory -, uważam, że moderzy potrafią wykonać lepsze tekstury niż te widoczne na materiałach dostępnych w sieci. Mam nadzieję, że to kwestia kompresji materiałów wideo z YT, bo jak nie, to i tutaj szału nie ma.
Animacje poruszania się postaci, wrogów, potworów - jest dobrze, nie mam zastrzeżeń. Animacje postaci podczas rozmów, prowadzenia dialogów - zbyt statyczne, lekko nienaturalne. Cyberbug robił to lepiej.
Trzymam kciuki za tę produkcję, te kilka rzeczy, które wymieniłem, sprawiają, że jestem bardzo ostrożny. Dodatkowo dodam, że wszystkie z wymienionych rzeczy zapalona społeczność moderska mogłaby w pewien sposób poprawić. Aby do tego doszło, to Dying Light 2 musi być minimum tak dobrym sandboxem, jak Skyrim, a najlepiej - powinien być lepszym.
https://www.youtube.com/watch?v=km7pc3P6PE8
Rozbawiłeś mnie, plus dla Ciebie. :)
Sęk w tym, że dla mnie bardzo istotna, a może najważniejsza, jest fabuła, o czym piszę na samym początku - i tej nowej historii jestem spragniony. Poprzednią część znam już dość dobrze i nic mnie tam nie zaskoczy. Mody do pierwszego DL też nie są jakimś game changer'em, jak ma to miejsce w wypadku wspomnianego Skyrim.
Po tych wszystkich materiałach co pokazali to stawiam na średniaka, ale lepszy średniak niż gra w postaci Cyberbuga 2077..
Redzi wysoko postawili poprzeczkę swoim CP2077 (a wierzę, że będzie jeszcze lepiej), więc ciekawe jak odpowie Techland... W Night City bawiłem się świetnie, nie omieszkam również wybrać się do Villedor. Trzymam kciuki!
+1
Cyberpnka raczej nie przebiją - Techland to nie ta liga. Ale i tak szykuje się porządna produkcja. Cieszy uczciwe podejście polskich devów do graczy - długie wsparcie i brak pociętego contentu z podstawki do kupienia w dlc
Redzi już nie należą do żadnej ligi. Udało im się z Wiedźminem i to wszystko. Teraz to jest firma która twierdzi że ich nowatorski silnik ogranicza ich(czytaj. nadal nie ogarniają własnego silnika) i muszą iść na ugodę z inwestorami. Techland nie chce powtórzyć błędów CD Projekt Red i zadbał o to, aby Dying Light 2 Stay Human działał perfekcyjnie na każdej dostępnej platformie. https://www.pcworld.pl/news/Dying-Light-2-to-nie-Cyberpunk-2077-Gameplay-na-PS4-i-Xbox-One-zaprezentowany,435301.html Na razie z tego co zaprezentowali to Redzi powinni uczyć się od Techlandu jak się robi pół/nie żywe miasta. Gra będzie usprawniona ponad "błędy uniemożliwiające rozgrywkę". Coś na czym Redzi polegli.
Co to znaczy Techland nie ta liga? To wlasnie jest ta liga a nawet wyzsza. Wydali kilka dobrych gier (a nie 2 na krzyz) i to wlasnie dzieki nim polski game dev zaczal byc znany i doceniany.
„mapę drogową” gry
mapa drogowa
Błagam, nie tłumaczcie tego dosłownie. Nie można tego nazwać planami rozwoju gry, albo jakoś inaczej po polsku? To brzmi absurdalnie.
Oto popremierowa zawartość dla Dying Light 2; fabularne DLC jeszcze w tym roku
Czyli lepiej poczekać na edycję pełną / rozszerzoną gry (z dodatkami) bo z tymi drogami rozwoju gry może być różnie.
No mozesz czekac z 5 lat . Do jedynki w grudniu dlc wyszlo a ile to lat po premierze?
Tak! bierzcie moje pieniądze! Ale ale ale z miesiąc po premierze i po dobrych ocenach graczy nie recenzentów no chyba że quaz9! XD