Nadchodzą trzy tytuły Star Wars od twórców Fallen Order, w tym FPS i gra akcji
ja tylko chcę Jedi Knight III
Co do strategii to jak by zrobili coś podobnego do Star Wars: Rebellion albo wręcz remake to byłbym w siódmym niebie. Jedna z najlepszych strategii w jakie grałem.
Jestem bardzo ciekaw tej strategii, aż dziw, że elektronicy się na to zgodzili.
Coś mi się zdaję że to raczej nie dobra wola EA, tylko Lucasfilm ich grzecznie "poprosili" o to. Teraz mogą, bo licencja na gry w tym uniwersum już nie jest na wyłączność u EA.
Szkoda że strzelanka i strategia to pieśń odległej przyszłości :( pogralaloby sie. Fallen order zdecydowanie nie był wybitny ale znośny więc z braku laku się zagra
Kończę właśnie Fallen Order i mam nadzieję, że parę rzeczy poprawią w drugiej części. Nie rozumiem skąd w liniowej grze akcji nastawionej na narrację zapisywanie tylko w punktach medytacji i niemal całkowita rezygnacja z czekpointów, produkująca nic innego prócz frustracji . Dalej, odnawiający się przeciwnicy po uzupełnieniu życia i steamów. Psuje to klimat, nie pasuje do zabway i każe graczy chcących eksplorować różne odnogi metewidani. Załatwimy jakiś plac przeciwników, przycupniemy żeby zregenerować zdrowie a ich bliźniacy materializują się obok, chciałeś po eksplorować jakieś odnogi za tobą, bo FO to też gra eksploracyjna w stylu metrowidani, powtórz jeszcze raz starcie bo twórcy postanowili, że kładąc na to nacisk, będą też karać gracza który będzie chciał się cofną i poszperać po levelu. Walka też jest taka sobie, szczególnie jak się używa namierzania, bo wtedy również przeciwnik zaczyna cię dokładnie okładać i ciężej robić uniki, a o kontratakach przy których jestem pewien że nacisnąłem blok i tak dostaję w papę, nie wspomnę. Mam nadzieję że w dwójce dostaniemy normalne czikpointy obok punktów medytacji rujnujących tempo przygody, zrezygnują i idiotycznych responsów wrogów po przecknięciu (może po poszczeniu planety, ale nie po odnowieniu życia) i poprawią nieco walkę która fajna stała się dopiero gdzieś od połowy. Gdyby nie te dziwne zabiegi było 9 ode mnie, z tymi idiotycznymi rozwiązaniami, 7.
To wina tego, że panuje ostatnio głupia moda wrzucania idiotycznych mechanik z soulsów do sporej liczby gier, które tego w ogóle nie potrzebują. Dokładnie to samo spotkało Darksiders 3, który ze slashera stał się pseudo-soulslike'iem.
Ciężka sprawa panowie, bo mi się to podobało. Może dlatego, że nigdy w żadne soulsy nie grałem i było to dla mnie coś nowego.
Ja się od solsów odbiłem jak od ściany, dlatego jak się z recenzji dowiedziałem, że do Darksiders 3 i Jedi Fallen Order wrzucili te denerwujące mechaniki z soulsów, to momentalnie straciłem zainteresowanie tymi grami.
Właśnie przez te mechaniki typu "soulslike" odpuściłem sobie granie w tę grę po jakichś sześciu godzinach.
Żeby było śmieszniej: dla mnie jako entuzjasty soulslike fallen order to była niegrywalna, durna platformówka.
Patrząc na wasze wypowiedzi, próbowali podlizać się różnym graczom, ale zrobili to tak że wkurzyli wszystkich;)
Lol... "wkurzyli wszystkich". Fallen Order to wysoko oceniana gra w praktycznie wszystkich miejscach gdzie zbiera się jakiekolwiek oceny. Gra jest naprawdę bardzo dobra i ma sens, trzeba tylko... no... "git gud". Jedyne co mnie osobiście potrafiło zagotować to fragmenty ślizgane.
Mi akurat nie przeszkadzało odradzanie wrogów po zapisie. Może na początku lekko irytowało ale później stwierdziłem, że ok tak tu jest i gdy nie chciałem walczyć to po prostu omijałem przeciwników. Jedynie w kilku momentach uważam, że miejsce odrodzenia było źle osadzone. Na przykład tuż przed walką z Malicosem (dla mnie najtrudniejsza w całej grze) gdzie po odrodzeniu trzeba było minąć dwóch przeciwników przed wejściem na arenę. Największą wadą był moim zdaniem backtracking. Czasem ładnie go ograniczano otwarciem przejścia pozwalającego szybko wrócić do statku ale nie zawsze tak było. Poza tym fatalnie działała mapa. Niby przyjemnie zaprojektowana ale bardzo mało czytelna zwłaszcza na wielopoziomowych planszach z masą przejść. Ciężko było tam odczytać gdzie się trafi po wejściu w określone drzwi. Reszta na plus. Dobra historia, sympatyczny główny bohater z którego nie robi się zbawcy galaktyki i przyjemna, dająca satysfakcję walka. Nie jestem fanem soulsów i zniechęcały mnie porównania z nimi ale przyjemnie się zaskoczyłem.
Oby tylko do tego czasu nie zamknęli studia. Dobrze by było, jakby użyli innego silnika, bo ten w Jedi Fallen Order to trochę padaka, zwłaszcza cutscenki.
dawać coś w stylu Dark Forces na GTX'y.
cena nie istotna na premiere
https://www.youtube.com/watch?v=W7YTBKhGCqU
Cieszy nowa strategia w tym świecie, od czasów leciwego (choć wciąż z dużym modowym wsparciem) już Empire at war nie było za dużo gier tego typu w tym świecie.
Chciałoby się też spin off Fallen Order ale umieszczony w innym okresie, chociażby High Republic, duża możliwość pola do popisu. Można by to nawet połączyć z badaniem Zeffo, a później Cal w swojej grze odkrył dzienniki badań któe robiła postać w spin offie
Ja tylko mam nadzieję że wszystkie te gry będą grami single chociaż przyznam szczerze że w to nie uwierzę aż nie zobaczę.
z artykułu wynika, że będą koordynowali, czyli zapewne oddelegowane parę menago do nadzoru i kontroli zewnętrznych studiów babrających się z technikaliami, plus Respawn pewnie będzie miał ostateczne słowo w kwestii designu i wykonania przed przedstawieniem czegokolwiek 'górze'.
Gdzieś czytałem że ta gra strategiczna ma być w stylu XCOM a nie będzie RTSem. Więc coś w stylu Empire At War odpada. Może jak Gears Tactics ale ze szturmowcami?
Aż sobie zainstaluję Fallen Order
Zrobiliby jakiegoś konkretnego RPG'a w starym stylu.
Fallen Order było niezłe ale to nie to samo.
Jedi Knight 3 z trybem multi. I żeby system walki na miecze bardziej przypominał serię Jedi Knight, a nie był uproszczony jak w nowszych grach (np. battlefront czy fallen order). Ale to pewnie zostanie marzeniem.
Nie pracuje przy nich Raven Software = będzie słabo.
Zresztą wyobrażacie sobie taki system walki z JK w dzisiejszych czasach? Bo ja nie... raz że kompetentnych devów w tym segmencie brakuje a dwa - pewnie pomysły będą torpedowane dla stworzenia bardziej miałkiej zawartości i mechanik przez co wyjdzie FO - płaskie postacie i system walki prostacki.
Star Wars Jedi: Fallen Order bardzo mi się podobało, mimo spadków FPSów na mocnej karcie. Finałowa walka - super. Ciekawe czy rozwiną wątek z Vaderem.
https://www.youtube.com/watch?v=z2i3mdgaa60&ab_channel=sledzixx