Serious Sam: Siberian Mayhem - obszerny gameplay z początku kampanii
Ale szybko to produkują, jeszcze nie zdążyłem czwórki w gamepassie nawet odpalić, a już kolejna część.
Mają chłopaki tempo!
Tia, szybko... skoro nic się nie zmienia, to wystarczy zrobić kopiuj/wklej i wygenerować nowe lokacje, dodać kolejne żałosne żarty i boom! Nowa gra gotowa :)
Takie gry się szybko produkuje bo robisz statyczną mapę i wrzucasz na nią spawnujących się wrogów z kilkoma dialogami.
Sam wkracza na poziom Painkillera, za chwilę będziemy dostawać masę płatnych mo... znaczy sequeli na tym samym silniku tylko z "nowymi" mapami.
Mogli chociaz zalozyc mu kurtke zimowa.
Pierwszy screen wygląda dosłownie jak sklejona grafika z 3 gier: potwory z starego Serious Sama, tło ze Wiedźmina 3 a broń z CS 1.6
Ciekawe że u nich na gameplayach to zawsze tak dobrze wygląda, a gdy grałem w SS4 na ustawieniach ultra to na moich oczach wszystko się doczytywało, włącznie z teksturami w cutscenkach, do tego pop-up obiektów, ale najgorszy to był ten bliski rendering cieni. O jakości oświetlenia wnętrz szkoda wspominać XD I każdy ma takie same problemy - wystarczy odpalić losowy gameplay na YT
Slyszac glos Sama w nowych grach mam wrazenie ze jeden i ten sam facet od ponad 20 lat udziela mu glosu.