Red Dead Redemption 2, jakiego jeszcze nie widzieliście; fan pokazuje grę z innej perspektywy
Boże, jakbym sam przez 3 lata nie próbował przejść Red Dead Redemption 2, to po takich filmach gotów byłbym pomyśleć, że to była dobra gra
Artykuł o agresywnej głębi ostrości...
Wow!
Nie chcę się wyjątkowo czepiać, ale opis techniki tilt-shift w newsie jest w najlepszym wypadku bardzo nieprecyzyjny. Tu bardziej chodzi o możliwość korygowania perspektywy, czyli o przesunięcie części obiektywu na nieruchomym aparacie tak, aby na przykład uniknąć zakrzywionych krawędzi budynków. Głębia ostrości to tylko jeden z aspektów.
Pisanie, że to termin określający technikę fotograficzną, w której ostrość ustawiona jest wyłącznie na małym fragmencie obrazu, a cała reszta pozostaje zamazana wprowadza więc w błąd, bo to tylko jeden z aspektów techniki.