God of War niczym bóg na Steam; Monster Hunter Rise poluje na jego koronę
Bardzo dobrze to ta większe szanse na szybsze wydawanie gier z PlayStation na PC.
Bardzo dobrze to ta większe szanse na szybsze wydawanie gier z PlayStation na PC.
Moim zdaniem Sony powinno już się nieczaic i max po roku wydawać swoje exy na PC. Z drugiej jednak strony mogło by to doprowadzić do kompletnego zdetronizowania Xboxa.
15 stycznia pisaliście już o tym.
Sony chyba nie czytało waszej SZAMBO recenzji albo czytało i było nie zadowolone i teraz musicie spłacić te 2-3 klucze które dostaliście w formie spamu szambo newsów.
Patola.
PS. Już nie róbcie nigdy recenzji gier w wersji PC bo się totalnie do tego nie nadajecie :D
Nigdy nie grałem ale zawsze chciałem zagrać w GoW i musze powiedzieć, że gra jest zrobiona świetnie, w ogóle nie czuje tu konsolowego portu.
Od czasu do czasu są dość spore spadki fps przy zmianie otoczenia czy jakiś większych fajerwerkach ale i tak gra się bardzo dobrze.
EOT: Kratos to taki raczej średni/kiepski ojciec a historyjki z morałem opowiada zapominając o morale :D
Preorder bestsellerem? From też się może potknąć i wydać bubel, który może mieć problemy techniczne.
Porównuj wyniki gry MP, która właśnie przeszła na F2P i w którą zapewne gra cała masa dzieciaków jarających się np. Fortnitem, bo to przecież Battle Royale, do singlowej gry od Sony, która dopiero zawitała na blaszakach...
What is wrong with you.
OK, to porównaj start GoW do Cyberpunka, albo do faktu, że obecnie w GoW gra niewiele więcej ludzi niż w Wiedźmina 3. GoW zaliczył pierwsze miejsce na liście sprzedaży, ale jego start nawet jak na grę single player to nie jest jakiś ewenement. Natomiast irytuje fakt, że GOL jako porażka traktuje tytuł #3 na steam, który utrzymuje się od 5 lat w best sellerach i top 3 najwięcej granych.
Mogło to wyglądać tak, że zrobili grę jak na pc ale konsola była za słaba więc cieli po kilka detali i sprawdzali stabilność.
A chcesz się dowiedzieć czegoś zabawnego o GoW na PS5?
Otóż okazuje się, że na tym POTĘŻNYM PS5 gra nadal działa przez szachownicę (checkerboard rendering) co powoduje niezliczoną ilość artefaktów, rozmycia i przekłamań za każdym razem gdy jest jakikolwiek ruch w grze.
Jakbyś to oglądał pod lupą to dosłownie na PS5 jest rozpaćkany obraz.
Ale tego konsolowiec nie zauważy, nie zauważy jak SONY kłamie, bo gra na tv 3 albo i więcej metrów od ekranu, a pecetowiec gra z bardzo bliska na 24-32 calach i od razu zauważy braki, albo gra też na tv 40+ cali, ale z metra najdalej i wtedy też widać te braki.
Tak więc okazują się niesamowite rzeczy
- PS5 NADAL nie jest na tyle mocne by sony zrezygnowało z tandetnego checkerboarda co dla mnie osobiście jest zaskoczeniem, ta konsola powinna to renderować natywne, a nie oszukiwać najtańszą możliwą metodą
- DLSS naprawdę działa jak jakieś czary, gdyby PS5 takie coś miało to byłby zupełnie inny poziom
Skoro Monster Hunter miał prawie 2x większą liczbę grających jednocześnie to chyba można zaryzykować stwierdzenie, że sprzedał się lepiej od GoWa i to MH jest niczym bóg na Steam...
Pytanie czy w Rise można grać samemu bez spotkania ściany (grind czy tam poziom trudnosci) czy jak w Hunterze?
Przegrywa z Wiedzminem 3 ? Polacy do boju do boju ;) a już na poważnie co się tam sony cieszy ? Progamerzy gola mają inne zdanie ;)
I bardzo dobrze, niech się sprzedaje jak najlepiej, to może więcej gier rzuci sony na blaszaki. Na PC jest taka bryndza, ze dobrych gier nigdy za mało. A, że pokazali iż można zrobić dobrze port z konsoli, to niech pracują nad innymi tytułami. Dawać Ghost of Tsushima na PC.
Tylko Sony mogłoby jakoś rozreklamować granie na padzie, bo po komentarzach min. na golu widać, że nie wszyscy gracze pc ogarniają, że można do tej maszyny podłączyć pada. Męczą się na klawiaturze w takiej grze, płacząc, że sterowania nie ogarniają :)
W takie gry trzeba grać na padzie. Na K+M, to jak granie w fife 98 myszką.
jeśli klawiatura jest dla ciebie zbyt skomplikowana to okej, nic do tego nie mam. ale nie próbuj przelewać na innych swoich kompleksów.
Dla mnie nie jest. Pisałem o komentarzach min. na tym forum. Grają tyle lat na K+M i nie potrafią kilku kombinacji ogarnąć. Tacy z nich PCMR xD
Dlatego lepiej niech takie gry będą promowane jako gry na pada, bo po prostu oszczędzi to frustracji niektórym graczom.
na golu widać, że nie wszyscy gracze pc ogarniają, że można do tej maszyny podłączyć pada.
Może czytamy innego gola, ale ja zawsze miałem wrażenie, że tak myślą raczej gracze konsolowi. Zbyt często widziałem zdania w stylu "wolę konsolę, bo mogę grać z padem w łapie", aby twierdzić inaczej.
W takie gry trzeba grać na padzie.
W jakiekolwiek gry trzeba grać na tym, na czym komuś wygodniej. Ja np. grałem we wszystkie części Dark Souls na k+m i dalej nie wiem, czemu ludzie mówią, że w to da się grać tylko na padzie. W GOW(2018) na pewno też tak zagram.
Gra jest bardzo ładna, zwłaszcza jeśli chodzi o detale postaci i otoczenia, ale po 6-7 godzinach gry jakoś nie podzielam tego zachwytu całokształtem. Jak na razie to dla mnie maleńkie areny poprzedzielane korytarzami, banalne zagadki środowiskowe, model walki jakich wiele. Na plus dodam mitologiczny klimat. Może po kilku kolejnych godzinach mi się odmieni, ale na razie opadu szczęki brak.
Przecież 2 i 3 miejsce ta sama gra, wystarczy zsumowac. Dodatkowo widać po ilości grających.
Ja widziałem nieprzetłumaczone teksty, rozwaliło mnie np. "wciśnij R3" w okienku samouczka, tak to ok, ja też nie mogę marudzic na port jak widziałem niektórzy, którzy piszą, że gra nie chodzi na high na 1060 ??
Polecam wszystkich nową technologię od Nvidii DLDSR. Gram w jakości 2K, ale grafika przez DLDSR jest renderowana w 4K, a potem skalowana do 2K. Tej jakości i ostrości obrazu ludzie z PS5 mogą pomarzyć, mają tylko namiastkę tego co my PCtowcy. Przypominam właścicielom PS5, że na prostych screenach, porównując grafikę PS5 do PC, nie jesteście w stanie ukazać liczby FPS i różnicy jakie z tym się wiążą (60 FPS, a 120 to spora różnica, którą nawet chore oko zauważy).