Studio Respawn tworzy FPS-a dla pojedynczego gracza, ale nie jest to nowy Titanfall
Dziwne... Titanfall zebrał świetne opinie i zbudował solidną bazę fanów i to pomimo problematycznej premiery dwójki, która zaciążyła nad całym odbiorem gry. W dodatku ma już mechaniki i setting, na którym można budować. Przy okazji całość dzieje się w tym samym świecie co szalenie popularne Apex: Legends co również dałoby się dobrze wykorzystać.
Do tej pory wydawało mi się, że brak prac nad kontynuacją wynika tylko i wyłącznie z niedoboru mocy przerobowej, którą trzeba poświęcić na bardziej dochodowego Apeksa i lepiej przyjętego Fallen Ordera. A tu się okazuje, że moce przerobowe mają tylko, że zamiast zainwestować je w tytuł o solidnych podstawach, rozpoznawalny, ze sporą grupą fanów i będący częścią bardzo popularnego uniwersum, oni wolą je przeznaczyć na coś zupełnie nowego i niesprawdzonego.
u mnie 2 titan nie działa online ktoś wie co jest grane ?
jakiś błąd Code: 429
severy titana nie działają po tym jak hakerzy je zdiejeli np tu https://www.gry-online.pl/newsroom/titanfall-2-kolejna-po-apex-legends-ofiara-hakerow-ratujacych-tit/zb20117 również ten [link] i tego czasu nie naprawione są.
Polecam zainteresować się projektem Northstar, dzięki któremu można tworzyć i grać na prywatnych serwerach. https://github.com/R2Northstar/Northstar
Dopiero co ograłem Titanfall 2 i bardzo się zaskoczyłem - czułem się jakbym grał w FPSa od Arkane Studios. Fajnie że Respawn pracuje nad kolejnym FPS-singlem, bo mają ogromny potencjał.
Respawn robi świetne single. TitanFall 2 i Fallen Order to bardzo dobre gry, które jakością można porównać do gier od wewnętrznych studiów Sony. Dobrze, że EA daje im pole do popisu a nie narzuca z góry określony plan dla tworzonej produkcji.
Współczesne robienie gier przez korporacje - zrobią jedną dobrą grę usługę i każdy inny projekt leci w kosmos. Skupiają się na kurze znoszącej złote jajka.
Arkane Studios idealnie pokazuje, że wyłamywanie się ze schematu nie opłaca się. Robią dobre gry nie typu usługa, jako nowe IP, z ambitnym podejściem do multika, urozmajcając immersive-simy i ostatecznie kasa im się nie zwraca. Podejmują duże ryzyko bardzo często, ale to nie oni rozbijają bank.
Coś jak sukces Steama i brak gier od Valve na PC od Portala 2 (2011), przygarnęli CS-a, przygarnęli Dotę i sobie żyją. Half-Life 3 mimo hype i nagłośnienia to nadal dla nich zbyt duże ryzyko. To samo się moim zdaniem stało z Titanfallem przez Apex Legends.