Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Imponująca destrukcja otoczenia na filmach z Company of Heroes 3

13.01.2022 09:59
1
stachu1899
72
Pretorianin

"Ale go otłukują tego domka, a tylko troche było!"

Będzie grane. W pierwszą część grałem sporo, singla jak i multi. Dwójka jakoś nie podeszła. Mam nadzieje że trójka będzie kozacka :)

post wyedytowany przez stachu1899 2022-01-13 10:00:25
13.01.2022 10:15
2
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany721965
78
Centurion

W Silent Storm też domki się rozpadały, a ile lat temu to było.

13.01.2022 10:23
Dead Men
2.1
1
Dead Men
179
Senator
post wyedytowany przez Dead Men 2022-01-13 10:23:52
13.01.2022 12:01
quark
2.2
5
quark
66
Generał

W Silent Storm też domki się rozpadały, a ile lat temu to było.

Taki mały szczegół, że w Silent Storm destrukcja zmienia tylko strukture budynku ale zachowanie odłamków w żaden sposób nie jest symulowane, pojawia się tylko chmurka dymu. W COH3 odłamki to obiekty, które mają kolizje a za ich odlatywanie odpowiada silnik fizyczny.
Umniejszanie temu co widać w COH3 bo jakaś stara gra 20 lat temu robiła coś podobnego w prymitywny sposób co pewnie było setki razy mniej złożone obliczeniowo jest nie na miejscu.

13.01.2022 14:15
K4cz0r93
2.3
2
K4cz0r93
175
Drummer

"Odłamki budynków mogą np. wylądować na spadzistym dachu sąsiedniej struktury i się z niego zsunąć. Spadające obiekty potrafią nawet zabić znajdujących się w pobliżu żołnierzy."
Silent Storm tego nie potrafił. Dziękuje, żegnam, ić trollować gdzie indziej.

post wyedytowany przez K4cz0r93 2022-01-13 14:16:49
13.01.2022 15:18
2.4
1
damianyk
144
Nośnik Treblinek

quark Dziękujemy, kapitanie.

14.01.2022 11:15
2.5
Jerry_D
64
Senator

"Umniejszanie temu co widać w COH3 bo jakaś stara gra 20 lat temu robiła coś podobnego w prymitywny sposób co pewnie było setki razy mniej złożone obliczeniowo jest nie na miejscu."
Ja wiem, czy wspominanie o Silent Storm umniejsza COH3? Mnie to raczej jaskrawo pokazuje, jak mały postęp się pod tym względem dokonał przez te 20 lat.

13.01.2022 10:37
Rumcykcyk
👍
3
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Wiem, że to w przyspieszeniu ale w 15 sekundzie ktoś strzelał z zielonego laseru.

Po za tym szykuje się dobra gierka.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2022-01-13 10:38:34
20.01.2022 23:43
3.1
leon188
19
Chorąży

Tak właśnie wygląda pocisk smugowy.

13.01.2022 10:48
4
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1220152
1
Centurion

W Combat Mission z 2000 roku (jeśli dobrze pamiętam) też się domy rozpadały i to nie tylko od ostrzału artyleryjskiego.

13.01.2022 14:16
K4cz0r93
4.1
K4cz0r93
175
Drummer

"Odłamki budynków mogą np. wylądować na spadzistym dachu sąsiedniej struktury i się z niego zsunąć. Spadające obiekty potrafią nawet zabić znajdujących się w pobliżu żołnierzy."
Widzę jak Combat Mission to potrafi. ;) Dziękuje, żegnam.

PS. Od czego więcej mają się rozpadać budynki, jak nie od artylerii? Od strzałów pistoletem? Rzeczywiście realistyczne...

14.01.2022 09:48
4.2
2
zanonimizowany1220152
1
Centurion

W Combat Mission drużyna ukryta w domu także była raniona odłamkami gdy budynek rozpadał się od ostrzału. Dodatkowo członkowie drużyny znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie domu także mogli być rażeni jego odłamkami, co więcej nawet pojazd (na ogół otwarty - np. któryś z Sd.Kfz. 251) stojący bezpośrednio obok domu, który był niszczony, mógł zostać uszkodzony. Dziękuję, żegnam.

PS Od czego więcej mają się rozpadać budynki, jak nie od artylerii? Od strzałów pistoletem? Rzeczywiście realistyczne. Zadajesz sobie pytanie i głupio na nie odpowiadasz, ale czego po gościu bez wiedzy można byłoby się spodziewać.

Podpowiem, gdyż żal mi ciebie. Poza ostrzałem artyleryjskim budynek może być uszkodzony, a wolno stojący dom nawet całkowicie zniszczony od np.
- ostrzału z armaty czołgu o kalibrze np. 75mm i większym (przykładowo acht koma acht, ZiS-S-53 kal. 85mm, D-5T kal. 85, D-25T kal. 122 mm)
- bomby lotniczej
- podłożonych ładunków wybuchowych
- działania miotacza ognia (jeśli weźmiemy pod uwagę także zabudowę drewnianą)

Przestań się ośmieszać stosując tylko jeden cytat w kilku swoich postach z artykułu o grze, lepiej się czegoś dowiedz z książek czy filmów dokumentalnych, gdyż jak widać z gier nie wyciągasz żadnej wiedzy.

post wyedytowany przez Admina 2022-01-14 22:13:32
13.01.2022 10:53
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Rufjan
51
Konsul

A potem będzie: no super, ale to musi działać na pc ziemniakach i starszych konsolach. No dobra, do kosza z tym, albo oskryptować.

13.01.2022 11:03
😂
5.1
Aristofeles
49
Centurion

Wbrew gadaniu PCMR, większość komputerów do grania to stare maszyny. CoH3 oczywiście na konsole się nie wybiera i pewnie nigdy się nie wybierze (RTS na padzie...).

Jak widzę za mocno wpienionego PCMR, to piszę, że PC wstrzymują rozwój grafiki #longlive1050ti

13.01.2022 15:37
marcing805
👍
6
1
odpowiedz
1 odpowiedź
marcing805
193
PC MASTER RACE

Wyglada imponująco. Będzie wyglądało jeszcze bardziej zjawiskowo, jak jednostki piechoty będą mogły się ukrywać przed ostrzałem przy tych większych odłamkach gruzu. Fizyka i destrukcja już w 2006 roku była w serii rewolucją w RTS-ach, wpływała i na rozgrywkę i na samo doświadczenie wizualne gry. Dobrze, że nie kombinują za bardzo z formułą i szykują stare dobre CoH.

Ktoś wyżej wspomniał Silent Storma. Gra oczywiście nie może się pochwalić takim silnikiem fizycznym, jak w CoH 3 w filmach z newsa ale swego czasu też kopała dupę. Można była wykorzystać drewniane drzwi do przebicia wroga. W 2004 roku, to było wręcz niemożliwe do wykonania ale się udało. Szkoda, ze tak dużo gier dalej nie wykorzystuje fizyki i destrukcji jako potencjalnego narzędzia do rozgrywki a duża cześć otoczenia w grach dalej jest pospawana i nietykalna. Liczę na to, że w obecnej generacji z potężnymi Ryzenami i RDNA się to zmieni, bo sprzęt i narzędzia w końcu nie stanowią ograniczenia a jedynie budżet i umiejętności.

post wyedytowany przez marcing805 2022-01-13 15:38:05
13.01.2022 22:29
6.1
1
Jerry_D
64
Senator

"Szkoda, ze tak dużo gier dalej nie wykorzystuje fizyki i destrukcji jako potencjalnego narzędzia do rozgrywki a duża cześć otoczenia w grach dalej jest pospawana i nietykalna."
No ale przecież nie mogą na to przeznaczyć nawet procenta mocy obliczeniowej, bo zabraknie na otwarty świat z milionem km2 powierzchni i 10 milionami pytajników na mapie do odwiedzenia. :P

Też nad tym boleję, że potem głupiej butelki ze stołu nie da się strącić, a przesunięcie krzesła to zadanie ponad siły największego herosa.

13.01.2022 16:20
dj_sasek
7
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Większość efektów cząsteczkowych przelatuje przez teksturę ziemi jak przez powietrze.

13.01.2022 19:23
8
odpowiedz
Adi-C
74
Pretorianin

Imponujące to to by było gdyby takie soldiers: heroes of wwii z 2004 nie było w swoim czasie praktycznie takie samo. Jak to jest dla kogoś imponujący postęp po OSIEMNASTU LATACH to ja nie mam pytań.

13.01.2022 19:38
9
odpowiedz
wcogram
159
Generał

Aż się przypomniało BFBC2 i domy piętrowe na zimowych mapach.

14.01.2022 10:43
Drackula
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Drackula
237
Bloody Rider

IMHO pokazana fizyka jest bez sensu i malo fizyczna. Domek roapda sie bardzo dziwnie, poza tym elementy domku wisza jakby zawieszone w powietrzu.

Moze i efektywnie to wglada ale napewno nie jesta to zadna fizyka :)

14.01.2022 11:25
NewGravedigger
10.1
1
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

To samo pomyślałem.

Imponujące to by było, gdyby w końcu uszkodzenie zależało od miejsca i siły ładunku. A tutaj się sypią jakieś klocki.

Wiadomość Imponująca destrukcja otoczenia na filmach z Company of Heroes 3