Elex 2: system walki na trailerze z polskim dubbingiem
Mnie najbardziej jeśli chodzi o fabułę zaintrygował. To gra się będzie dziać już po przybyciu tych obcych? Pierwsze zwiastuny sugerowały, że przed.
A co do walki, no to cios i plecaczkiem w górę odlatujemy :) Najlepsza taktyka.
Walka mnie nie interesuje, i tak pójdę w coś na dystans. Otwartość i zróżnicowanie świata, rozwój postaci, nieskalowany poziom trudności (oby tak zbalansowany jak w jedynce) i dialogi. Na to zwracam uwagę w elexie. Mam nadzieję że się nie zawiodę. Dużych oczekiwań nie mam, będę zadowolony z poziomu jedynki.
Piękne drewno, na to czekałem. Strzelanie wygląda szczególnie źle. Trzeba będzie zagrać.
Fajnie, że będzie jakaś tam walka w powietrzu dzięki Jetpackowi.
Natomiast to co przede wszystkim rzuciło mi się w oczy, to brak "ciężaru" broni. Jax sprawia wrażenie, że wszystkie bronie są ze styropianu, czy innego lekkiego materiału.
Ale mięsiście, Komandor Jax powraca. Wyobrażacie sobie to z wsparcie pada od PS5? Dobra ja też nie.
Niech naprawią jedną rzecz względem jedynki - responsywność mapy i plecaka, najlepiej oddzielając je od dziennika zadań (bo to on w miarę zapełniania czynił cuda).
Lepiej by zrobili, gdyby się tym nie chwalili, Gothic 1 był mniej drewniany niż to coś xD
Drewnex 2 drewno atakuje... taki powinien być tytuł.
Na każdym gameplayu widać jak kamera jest wręcz przyklejona do pleców, niczym w Gears of War i postać zajmuje pół ekranu.
Jak tak będzie w finalnej wersji bez opcji zmiany to słabo.
Ależ narzekania...
Mi się zwiastun bardzo podobał. Oczywiście można wytknąć grze bardzo dużo w zakresie technologii a walka momentami wygląda drętwo i faktycznie "nie czuć" broni. Natomiast trudno nie zwrócić uwagi, że poziom trailerów w porównaniu do pierwszej części wzrósł niemożebnie i pod względem prezentacji wygląda to znacznie lepiej niż w jedynce (zresztą PB od lat miała zwiastuny wyglądające jakby składał je losowy pracownik "po robocie").
Poza tym, jak ktoś grał w jedynkę i śledzi gry PB to zauważy, że w grze jest stosunkowo dużo nowości jak walka powietrzna, nowe animacje, jakieś nowe czary itp. Obecnie tym czego najbardziej obawiam się w przypadku tej gry to animacje twarzy (jeżeli to z przodu ich głowy to twarz a nie...), które z jednej strony są bardziej hm... zaawansowane... a z drugiej wyglądają okropnie plastikowo. Mam też nadzieję na niezłą fabułę. Niestety, ale odnoszę wrażenie, że przez ostatnie lata PB wzięło sobie za bardzo do serca pochwały nt. świetnego projektu świata i przestali skupiać się na reszcie. Ostatnia naprawdę dobra i wciągająca fabuła była chyba w pierwszym Risenie.
Będzie odrzut z łuku i czarów? Jak nie będzie to nie gram.
Straszne.
Minęło już ponad 20 lat od premiery Gothic 1 a Piranha nadal rzeźbi w tartaku.
Pierwszy Elex był grą, która z czasem zyskiwała. Na początku można było się do niej zniechęcić. I to była chyba jej największa zaleta.
Trzymają poziom.
Nie wiem czy dam radę zagrać, patrząc na te modele twarzy. Przecież to wygląda gorzej niż w pierwszej części, nie wiem co oni zrobili.
No weź, to jest niemożliwe. Z takimi modelami nikt by gry nie wypuścił. Chyba jakieś stare screeny wrzuciłeś z alphy czy coś? Jestem pewien, że widziałem już na filmikach znacznie poprawione modele twarzy.
Powinni zrezygnować z pierwszej osoby w cutscenkach i nieco oddalić kamerę, jak w jedynce, bo będzie można się wystraszyć
Mając pamięci Pati z Risena - nie dziwi mnie to...
@ up
Są to screeny z bety z grudnia.
czasy gdy produkcja gier była szybka (i dało się wprowadzić duże zmiany w krótkim czasie) dawno minęły i wymówki typu „to wczesna alfa/beta więc poprawią" nie mają już racji bytu...