Monster Hunter Rise - recenzje chwalą jakość konwersji na PC
Trzeba przyznac, ze optymalizacja jest zacna (w koncu to REengine). Na moim sprzecie wszystko maks, 4k, 60fps przy dodatkowo 150% skalingu ekranu (wiec jeszczcze wieksza rozdzielczosc i supersampling do 4k), a GPU bylo dopiero ~80% (3060 TI).
gra ma tez uncapped framerate, wiec jak ktos ma monitor/tv 120hz to spokojnie w dobrej rozdzielczosci przy 120hz pogra + obsluguje widescreen.
No nie dziwne, że śmiga, jak gra technologicznie jest w czasach X360 i PS3.
Obecne maszyny czystą mocą nadrobią braki w optymalizacji.
Dobry port PC? To lubię czytać taki wiadomość po tym, jak czytałem wiele negatywne opinie o różnych tytułach za słaby port PC, np. Final Fantasy VII Remake na Epic.
Następny tytuł w liście do wypróbowanie na przyszłość.
Jak ma nie być dobrze jak to gra na switcha. Pograłem w demo i wypaliło mi oczy od tej grafiki :(