Escape from Tarkov coraz popularniejsze; tysiące graczy w kolejkach
nie ma lepszej gry obecnie na rynku.
To nie popularnosc gry tylko po raz kolejny nieudolność devsów i skopane serwery.
No ale rozumiem, przerwa świąteczno nowo-roczna... jeszcze nie przetrzeźwieli zeby naprawic.
Gra na razie jest cięta z rzeczy ktore mialy sie w niej znalezc.
Jak na ich huczne zapowiedzi ze planuja jej wydanie na 2015 rok to idą jak burza... na razie kasuja kolejne mapy, nie poprawiaja kodu sieciowego i robia wszystko zeby wypuscic cokolwiek bo już nie napływają nowi gracze. (a więc i kasa)
Jakkolwiek zgadzam się, że rozwój gry jest strasznie powolny to jednak zawartości w niej jest już teraz więcej niż w jakimkolwiek AAA i to wszystko w cenie Pay2Play sprzed 8 lat bez DLCków i innego mikropaskudztwa. Przecież, żeby w ogóle odkryć podstawy przeżycia w tej grze, poznać 8 dostępnych aktualnie map, rozbudować kryjówkę, wypróbować każdej broni zejdzie nowemu graczowi co najmniej rok gry. Cięta z rzeczy? Mam odwrotne wrażenie, że twórcy aż za dużo sobie wzięli na warsztat i trochę zrobiło się z tego Star Citizen (tyle, że grywalne).
też jestem zdania co
Gra na spokojnie mogła by wyjść w obecnej formie jako release a i tak premiera była lepsza niż wszystkiego co wyszło na przestrzeni ostatnich 3 lat.
Tam jest tyle contentu że życia nie starczy by w to grać.
"Patch 0.12.12 wprowadził do gry pierwszą od dwóch lat nową mapę"
Spoko tylko rozszerzenia map w tarkovie to jak 3 mapy w jakiejś innej grze. Woodsy są 2x większe/ Customy to samo, reserve jak powiększyli to nawet nie informowali o tym. Gra się niesamowicie rozwija i zawarte w niej mechaniki są niespotykane nigdzie indziej.
na razie kasuja kolejne mapy, nie poprawiaja kodu sieciowego i robia wszystko zeby wypuscic cokolwiek bo już nie napływają nowi gracze. (a więc i kasa)
Brzmisz jak ktos, kto o grze dowiedział sie z artykulu, a wie tyle ile sobie wyobrazil.
Gram od alfy, ktora zapowiedziana byla i odbyla sie w 2016. Nastepnie przessla do bety, ale w grze wciaz brakuje map, a wiec i misji z nich związanymi.
Ostatnio wprowadzili system inertia, ktora calkowicie zmienil poruszanie sie. Czuc ciezar postaci i zwrotnosc. Caly system przesswdl rewolucje.
Dodatkowo doszla duza mapa Lolighthouse, wraz z nowa parajednostką bylymi usecami.
VOIP, ktory zdecydowanie pozytywnie wplynal na atmosfere w grze oraz wykonywanie swoich zadan. Scavy trzymaja sie razem i nie strzelają dobswoich, pcmy czasem potrafia sie dogadac i zawieseic ogien.
Dodali zrzuty zaopatrzenia, ktore mialy wejsc wraz z mapa Street of Tarkov ktora bedzie prawdopodobnie nastepna.
Dom aukcyjny jest caly czas testowany i zmienia zasady dzialania. Przed wyjsciem gry trzeba go dostosowac tak by pasowal do niewybaczajego bledow tempa gry.
Osobiscie moglo by go nie byc jak na początku. Kazdy dbal o swoj sprzet i nie ryzykowal wiedzac, ze najwyzej odkupi jak mu nie wyjdzie.
Ogólne gra ciagle sie zmienia i jest rozwijana. Obecnie najlepsza gra mmofps na rynku, takze jako zwykly fps.
Taki bf42 czy vanguard sa uwazane za gry skonczone...
Jeżeli chcieliby naprawdę zarobić to by przejęli devsów od sp-tarkov i ich pracę i wydali osobny tytuł jako grę sp bądź osobny moduł sp do samego EfT. Tak długo jak nie poprawia funkcji sieciowych gry tak długo będą mieli grupę narzekająca na działanie gry. Zamiast wydawać nową mapę powinni ulepszyć kod sieciowy co sw realny sposób wpłynęło by na rozgrywkę.
Kolejny przykład na to jak rakowisko napędza sprzedaż kału którego nie ma nawet na Steamie żeby nie dało się zrobić zwrotu. Przypominam że kupujecie grę w wersji wieczna alfa w której absolutnie nic nie musi działać a dev za nic nie odpowiada.
Przyznam szczerze że najpierw kupiłem podstawową wersję, potem rozszerzyłem do eoda i spokojnie mógłbym zapłacić jeszcze raz za eoda 2x tyle bo gra jest tego warta :) pozdrawiam ;)